BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 2307
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 ??? Sitem deki Haberleri ..
(33991 okuma, 26 yanıt)
 Free Hosta Php Nuke Kurul..
(22489 okuma, 14 yanıt)
 EKLENTİ: Misafire mesajın..
(50307 okuma, 38 yanıt)
 Php Nuke 9.0 Geliyor..
(26938 okuma, 19 yanıt)
 Bu başlık için mesaj bulu..
(19026 okuma, 15 yanıt)
 Facebook Sohbet Tipi Sohb..
(23766 okuma, 15 yanıt)
 üye aktivasyon..
(14102 okuma, 8 yanıt)
 Facebook tarzı altbar... ..
(8187 okuma, 1 yanıt)
 kaldırmak istediğim bölüm..
(8538 okuma, 2 yanıt)
 Resimli RSS..
(30346 okuma, 25 yanıt)
 Onay linkini kaldirmak..
(14445 okuma, 8 yanıt)
 Yardım :( Site açılırken ..
(8596 okuma, 2 yanıt)
 .Htaccess ile uzantıda ke..
(10828 okuma, 4 yanıt)
 block genişliği..
(7449 okuma, 1 yanıt)
 Haber Resimleri ve Slide ..
(18881 okuma, 12 yanıt)
 Foruma büyük boyutlu resi..
(9654 okuma, 3 yanıt)
 Php-Nuke 8.0 Paket..
(12281 okuma, 6 yanıt)
 Hangi sürümü önerirsiniz?..
(13796 okuma, 8 yanıt)
 ethai1 3..
(17027 okuma, 10 yanıt)
 Yeni PEHASPESEO..
(90534 okuma, 82 yanıt)
 Türkçe Karakter sorunu ?..
(48232 okuma, 36 yanıt)
 tek modul için sağ ve sol..
(14822 okuma, 8 yanıt)
 Php-nuke8.0 başlıklarda t..
(13657 okuma, 8 yanıt)
 Phpden iyi anlayan..
(7198 okuma, 1 yanıt)
 Php nuke 7.6 - 3.1 patch ..
(93503 okuma, 89 yanıt)
 Mp3 Üst Player Yardım..
(39944 okuma, 40 yanıt)
 Toplu üyelik silme?..
(14600 okuma, 8 yanıt)
 Çözümleyemediğim hata.....
(16578 okuma, 11 yanıt)
 bloğu kayan hale getirmek..
(7735 okuma, 2 yanıt)
 Makale modulu..
(11334 okuma, 5 yanıt)
 PHP-Nuke Haber V.1 Paylas..
(111262 okuma, 121 yanıt)
 title değiştirme..
(13430 okuma, 6 yanıt)
 Arkadaşlar bu sorunun çöz..
(13741 okuma, 6 yanıt)
 Php Nuke 8.1..
(5535 okuma, 0 yanıt)
 merhaba..
(13555 okuma, 9 yanıt)
 Anasayfa için boş modül o..
(17884 okuma, 13 yanıt)
 admin panelinde Access De..
(8315 okuma, 2 yanıt)
 Bu başlığa hiç cevap gelm..
(34203 okuma, 25 yanıt)
 Nuke Tema yapilisi..
(22082 okuma, 16 yanıt)
 Mavisce-net temasina bann..
(11398 okuma, 6 yanıt)
 PHP-Nuke wTeam - eklentil..
(8502 okuma, 2 yanıt)
 coppermine hata..
(13959 okuma, 8 yanıt)
 içerik tanıtımı..
(8069 okuma, 2 yanıt)
 Haber Ve İçeriğe Resim Ek..
(9313 okuma, 3 yanıt)
 google keywords..
(11683 okuma, 6 yanıt)
 8.0'da html sorunu..
(7066 okuma, 1 yanıt)
 PHP-Nuke_8.1.3.5+NukeSent..
(70257 okuma, 76 yanıt)
 üye olunurken gereksiz is..
(13035 okuma, 7 yanıt)
 Arkadaşlar kolifa haber s..
(8167 okuma, 2 yanıt)
 Hesabınız'a tıklayınca te..
(13575 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Turk NUKE JoomLa Temasi [phpnuke için]
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


Turk NUKE JoomLa Temasi [phpnuke için]

 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Php-Nuke
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
cristal
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Oct 15, 2006
Mesajlar: 206
Konum: Diyar-i Alem

MesajTarih: 2007-03-14, 19:54:32    Mesaj konusu: Turk NUKE JoomLa Temasi [phpnuke için] Alıntıyla Cevap Gönder

Yeni ve 12 . Temam Turk NUKE Joomla temasi Php nuke siteleri içindir Very Happy

Temanin özelliklei içinde Resimde sag kisimda gordugunuz gibi A- A+ butonlariyla temadaki bütün ayzilar kücültüp büyüyebiliyor.

Aslinda temanin ismini Gercekvadi yapacakdim Nede olsa Copyrighti ole yapicak Very Happy silerek

http://www.modifiyeclub.com/index.html

Oldugu gibi :)

Tema hakında görüşlerinizi bekliyorum.

NoT: Joomla temasindan editlenmiştir.


Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-27, 09:59:51    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
serserialper21
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Jan 02, 2006
Mesajlar: 1660
Konum: Diyarbakır

MesajTarih: 2007-03-14, 20:05:30    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

genelde header'e onem veriyon orta bolumler aynı orta bolumlerıde biraz sekil yapsan daha güzel olacak
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Fatih_42
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Dec 23, 2006
Mesajlar: 70

MesajTarih: 2007-03-14, 20:56:14    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Guzel Olmus Ellerine saglik NE zaman Indirebiliriz sabirsizlikla bekliyoruz....
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
BAFRALI
Forum Yöneticisi
Forum Yöneticisi





Kayıt: Mar 16, 2006
Mesajlar: 1640
Konum: Bende Bilmiyorum !

MesajTarih: 2007-03-14, 21:01:07    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Serserialperin dediği gibi headere önem veriyosun biraz daha uğraşıp değişik block ve footer çıkarırsan daha da iyi olacak inşallah ha bi de dar tema ne zaman yapacaksın _? Very Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ultrAslanYavuz
Tema Sorumlusu
Tema Sorumlusu





Kayıt: Jun 25, 2006
Mesajlar: 1217

MesajTarih: 2007-03-14, 21:12:43    Mesaj konusu: Re: Turk NUKE JoomLa Temasi [phpnuke için] Alıntıyla Cevap Gönder

hoş bir tema olmus. joomlaya esinlenmen güzel Very Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
bunak006
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Mar 14, 2007
Mesajlar: 2

MesajTarih: 2007-03-14, 21:33:08    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

nasıl yani
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
erman33
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Jul 24, 2004
Mesajlar: 77
Konum: Mersin

MesajTarih: 2007-03-14, 21:48:10    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

güzel Tema Ayrıca Senin yatığın TEmaların Copyright Kısmını Silerek Kendilerini Küçük düşüren arkadaşlar Ne kazandıklarını sanıyor anlamıyorum bende senin temalarından birisini kullanıyorum ama bu adamların yaptıkları şey emeğe saygısızlık ve anlaşılamaz...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
TG
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: Jan 02, 2006
Mesajlar: 378
Konum: Ankara/Konutkent

MesajTarih: 2007-03-14, 22:02:40    Mesaj konusu: Re: Turk NUKE JoomLa Temasi [phpnuke için] Alıntıyla Cevap Gönder

Emeğe saygı tabii. biraz daha detaya kaçarsan güzel olacak.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-27, 09:59:51    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
cristal
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Oct 15, 2006
Mesajlar: 206
Konum: Diyar-i Alem

MesajTarih: 2007-03-14, 22:07:08    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Tam olarak nasil bişeyler yapmam gerektigini açıklarmısınız yani renklememi yoksa kullanim kolaylıgı için menulermi yapabilecegim şeyler ne olabilir.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
ultrAslanYavuz
Tema Sorumlusu
Tema Sorumlusu





Kayıt: Jun 25, 2006
Mesajlar: 1217

MesajTarih: 2007-03-14, 22:33:23    Mesaj konusu: Re: Turk NUKE JoomLa Temasi [phpnuke için] Alıntıyla Cevap Gönder

bence temalarınızda biraz daha 3d ye kaçarsanız daha hoş olur. mesela blok altına gölgelendirme. veya blokların tabandan biraz daha yukarıda duruyormus gibi yada daha aşağıda göstermek cok daha hoş yapar temayı.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
cristal
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Oct 15, 2006
Mesajlar: 206
Konum: Diyar-i Alem

MesajTarih: 2007-03-15, 00:14:56    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Sade tema Seviliyor saniyodum o yuzden hep beyaz renkler uzerine yogunlaşıyorum. Yeni yapacagim temalari asp tarzina çevirmek istiyorum yani sag sol orta block sıkmaya başladı artık hangi siteye giriyoruz hep bu var kendi sitemde kullandigim temada bunu azda olsa aşmaya calıştım ama daha farkli şeyler gerekiyor.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
serserialper21
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Jan 02, 2006
Mesajlar: 1660
Konum: Diyarbakır

MesajTarih: 2007-03-15, 00:36:35    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Kimse block ustunu netopsiyon gibi gif weya jpg resim olarak eklemıyor klasiklestı bu olay

/$title

yerine yapacagınız sadece

/$title.jpg

yapmak bu sayece title'niz kendi yapacagınız gif weya jpg olacak temaya gorsellik gelsın biraz ;)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
cristal
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Oct 15, 2006
Mesajlar: 206
Konum: Diyar-i Alem

MesajTarih: 2007-03-17, 21:03:32    Mesaj konusu: Re: Turk NUKE JoomLa Temasi [phpnuke için] Alıntıyla Cevap Gönder

Alper dedigini tam olarak yapamadim elinde block html si varsa paylaşabilirmisin.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
gsa
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Mar 22, 2006
Mesajlar: 229
Konum: bilgisayar başından...

MesajTarih: 2007-03-17, 22:54:01    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

çok hoş bekliyorum bu arada çok güzel temalar yapıyosun ya da uyarlıyosun Very Happy başarılarının devamını dilerim
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
gsa
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Mar 22, 2006
Mesajlar: 229
Konum: bilgisayar başından...

MesajTarih: 2007-03-17, 23:01:15    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

cristal :
Sade tema Seviliyor saniyodum o yuzden hep beyaz renkler uzerine yogunlaşıyorum. Yeni yapacagim temalari asp tarzina çevirmek istiyorum yani sag sol orta block sıkmaya başladı artık hangi siteye giriyoruz hep bu var kendi sitemde kullandigim temada bunu azda olsa aşmaya calıştım ama daha farkli şeyler gerekiyor.



ben şahsen sade temalar seviyorum hem de çok Very Happy bana siyah vs. demeyin en iyi renk beyaz en iyi stand-up çı da Very Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
ultrAslanYavuz
Tema Sorumlusu
Tema Sorumlusu





Kayıt: Jun 25, 2006
Mesajlar: 1217

MesajTarih: 2007-03-18, 01:10:50    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Very Happy Very Happy Very Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
cristal
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Oct 15, 2006
Mesajlar: 206
Konum: Diyar-i Alem

MesajTarih: 2007-03-18, 16:26:28    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

gsa :
çok hoş bekliyorum bu arada çok güzel temalar yapıyosun ya da uyarlıyosun Very Happy başarılarının devamını dilerim


Copyrigt olayina cozum bulmak için ara verdik paylaşıma sagolsunlar 14 dagitigim temanin hepsinin copyrigtlerini silmisler.
Şimdi dusunuyomda ne kari oldu bu işten.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Php-Nuke Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok nuke için sağ tarafta kayan reklam sC... Rapcoast Php Nuke Sorunlarınız 13 2010-07-21, 17:55:35 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Dolgun ücretle profosyonelce phpnuke ... drriza Ücret Karşılığı 3 2010-07-20, 01:26:24 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok NetOpsiyon Nuke Son Yoklama ramrodboy İşbirliği&Etkinlikler 26 2010-07-17, 14:26:48 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Yıldız Beldesi Belediye Başkanlığı iç... KURTCEBENOYAN Grafik Tasarımı 2 2010-07-17, 07:53:53 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok php-nuke Den Kayıp Yapmadan Başka Sis... DursunKaptan Php Nuke Sorunlarınız 18 2010-07-16, 20:05:43 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright