Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
4779
Forumda [img] Taglarina c ..(8952 okuma, 3 yanıt) Forumu kuramıyorum. ..(6596 okuma, 1 yanıt) PHPBB DE forumun karşısın ..(13296 okuma, 10 yanıt) php nuke 7.6 forum phpBB ..(6242 okuma, 1 yanıt) İlan Modülü ..(21482 okuma, 18 yanıt) Phbb2 forum jooma taşımak ..(5091 okuma, 0 yanıt) phpBB2.x Forumda mesaj gö ..(7701 okuma, 4 yanıt) Forumlardaki yanlış yere ..(8328 okuma, 4 yanıt) Cevap yazmadan link görün ..(7722 okuma, 3 yanıt) Forumdan Hata Alıyorum? ..(10115 okuma, 4 yanıt) temalar ..(11840 okuma, 6 yanıt) Forum temasını değiştim f ..(13952 okuma, 10 yanıt) Forumda yeni mesajları gö ..(6276 okuma, 1 yanıt) Forumda boş mesaj ve kara ..(6059 okuma, 1 yanıt) Son 24 Saat İçin Online O ..(19244 okuma, 16 yanıt) Neden kimse yardım etmiyo ..(8276 okuma, 4 yanıt) Sorunu Çözdüm, teşekkürle ..(6678 okuma, 2 yanıt) Guestler Forumda Tam Meti ..(7537 okuma, 2 yanıt) Forum Başlıkta sorun ..(5458 okuma, 0 yanıt) 2 phpbb forumunu birleşti ..(10539 okuma, 4 yanıt) forumlarda avatar sorunu ..(6859 okuma, 2 yanıt) Phpbb Yardim ..(7237 okuma, 2 yanıt) phpbb 2 den 3'e geçmek ..(14284 okuma, 11 yanıt) Forumdan Çıkış Yapınca Çı ..(9217 okuma, 5 yanıt) Forumda mesaj sıralaması ..(5541 okuma, 0 yanıt) html kodu div nasil eklen ..(8851 okuma, 4 yanıt) phpbb 2.0.17 den 2.0.23 e ..(12747 okuma, 8 yanıt) forumu bu şekilde nasıl y ..(16525 okuma, 13 yanıt) forumda Konu basligini bü ..(7003 okuma, 2 yanıt) Mesj İçeriginden Belirli ..(6469 okuma, 1 yanıt) code içine alınmış yeri g ..(6084 okuma, 1 yanıt) forumlara nasıl video emb ..(28545 okuma, 4 yanıt) Forumda türkçe karakter s ..(13795 okuma, 11 yanıt) Konu ve Başlığa Göre Foru ..(6695 okuma, 1 yanıt) Bu yazıyı foruma nasıl ek ..(6634 okuma, 2 yanıt) phpBB 2.0.15 Kullanıyorum ..(5295 okuma, 0 yanıt) Forumu yanlışlıkla sildim ..(8701 okuma, 3 yanıt) forumda kayan yazı sorunu ..(8752 okuma, 5 yanıt) Forum Kategorileri nasıl ..(8279 okuma, 3 yanıt) Tema Resimleri Çıkmıyor- ..(12650 okuma, 7 yanıt) phpbb tema yazı ve tablo ..(7789 okuma, 3 yanıt) profilde yüklediğim temay ..(12614 okuma, 9 yanıt) forum adminden eposta ... ..(11060 okuma, 5 yanıt) Sitemde ki forum grafikle ..(18807 okuma, 17 yanıt) kulanıcılara toplu email ..(5614 okuma, 0 yanıt) silinen mesajları geri al ..(17626 okuma, 13 yanıt) Toplu mesaj sorunu? ..(5316 okuma, 0 yanıt) Forumda Yaho videolarını ..(51234 okuma, 21 yanıt) Forum Tag Sistemi ..(13914 okuma, 10 yanıt) Forum Dizinim Yanlış ..(10018 okuma, 6 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - phpBB 'yi php-Nuke ye çevirmek
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
DostAlemi Mesaj: 50+
Kayıt: May 30, 2004 Mesajlar: 98
Tarih: 2007-05-21, 10:31:37 Mesaj konusu: phpBB 'yi php-Nuke ye çevirmek
Merhaba arkadaşlar.
phpBB 2.0.22 forumum var. ve bunu phpnuke ye çevirmek istiyorum.
Dosyalar bölümündeki converter'ı indiriyorum fakat import dedigimde boş sayfa çıkıyor. Hiçbir işlem yapmıyor. İçindeki Read me dosyasındaki söylenenleri harfi harfi yapmama rağmen. phpBB yi orjinal haline getirdim. Hiç bir mod tema vs. yok. Sadece konular ve üyeler var. Entegre etmek istedigim nuke de 7.6+3.3 full patch.
Dosya mı bozuk acaba ben mi bi yerde yanlış yapiyorum. Yardımcı olaiblir misiniz arkadaşlar.
Netopsiyon Dosyalar Kısmındaki : phpbb Forum PHP-Nuke Çevirici
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-24, 09:03:43 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
polibo06 Site Yöneticisi
Kayıt: Nov 01, 2006 Mesajlar: 2412 Konum: izmirimi özledim
Tarih: 2007-05-21, 14:45:01 Mesaj konusu:
işte esas konu... :) çeviriciler ile hiç uğraşma derim....onun yerine phpmyadminde işleri tıkla oradan çercevelerin ismini değiş..
phpbb_post ise sen bunu
nuke_bbpost yap ve giti tıkla...
bir tek phpbb_users olan tabloyu nuke_users diye değişeceksin...
bir de forum ve nukedeki forumun sürümleri aynı olmalı...
kolay gelsin anllatığım metot en kolay yoldur...uzun istersen..sql dosyasını bilgisayra kaydet..word aç...sonra değiştir...spnrada tekrar sorgulat :)
Başa dön
freedom058 Mesaj: 1+
Kayıt: May 28, 2007 Mesajlar: 2
Tarih: 2007-05-31, 14:45:02 Mesaj konusu:
daha açıklayızı yazabılırmıyız acaba,bende phpbb2 forumdan nuketeki gömülü olan foruma geçek istiyorum üyeleri vede mesajlarımı komple atmak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz.
Başa dön
polibo06 Site Yöneticisi
Kayıt: Nov 01, 2006 Mesajlar: 2412 Konum: izmirimi özledim
Tarih: 2007-06-03, 02:10:47 Mesaj konusu:
açıklayıcı olduğumu sanıyorum
phpbb_xxx
nuke_bbxxx
olacak sorgularda...
sadece phpbb_user
nuke_user olacak
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız