BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 3406
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 ME_Haber 2.3..
(144987 okuma, 145 yanıt)
 Resim Galerisi Modülü 2.0..
(163632 okuma, 173 yanıt)
 Ustalardan Bir Ricam Olac..
(18488 okuma, 6 yanıt)
 nukecode.com will close..
(15403 okuma, 5 yanıt)
 super youtube player a lo..
(8501 okuma, 1 yanıt)
 Need good PHP Haber port..
(7430 okuma, 0 yanıt)
 Forum Nasil Tam Sayfa Olu..
(46222 okuma, 40 yanıt)
 Php nuke Forumu Düzenleme..
(12996 okuma, 6 yanıt)
 Yeni Üyelik Aktivasyon Li..
(14327 okuma, 6 yanıt)
 Aşk Flashları Modülü..
(9252 okuma, 2 yanıt)
 resim galeri 2.0 da kateg..
(15102 okuma, 9 yanıt)
 Yeni iki modul: Merhumlar..
(43070 okuma, 36 yanıt)
 ürün tanıtım modülü..
(32968 okuma, 23 yanıt)
 PHP Nuke is out..
(20174 okuma, 13 yanıt)
 MSN Video Bing Video oldu..
(6850 okuma, 0 yanıt)
 haberhit.com..
(7596 okuma, 1 yanıt)
 Bilgi Yarışması 1.0 tama..
(69502 okuma, 72 yanıt)
 Musıc Box elinde olan var..
(8895 okuma, 2 yanıt)
 Online Okey , Batak , Tav..
(226454 okuma, 340 yanıt)
 Emlak Modül ve Blockları ..
(16262 okuma, 8 yanıt)
 WM who ist shampions..
(6617 okuma, 1 yanıt)
 coppermine resim galerisi..
(7932 okuma, 1 yanıt)
 Forumda Teşekkür Eklentis..
(11878 okuma, 7 yanıt)
 free wordpress themes..
(7419 okuma, 1 yanıt)
 JW image rotator for nsn ..
(10177 okuma, 4 yanıt)
 need Iletisim module..
(14690 okuma, 8 yanıt)
 Yeni modul: İletişim modu..
(36410 okuma, 33 yanıt)
 Başvuru Modulu ve Etkinli..
(7673 okuma, 1 yanıt)
 world cup flash..
(6554 okuma, 0 yanıt)
 ..:: Php Nuke FTP link Ha..
(6540 okuma, 0 yanıt)
 yeni phpnuke youtube 2.0..
(6793 okuma, 1 yanıt)
 Content Plus Önceki Konu ..
(6273 okuma, 0 yanıt)
 Php nuke Tickets Modülü..
(11020 okuma, 5 yanıt)
 need help to news time..
(6035 okuma, 0 yanıt)
 NSN News v3.0 new plugin..
(6291 okuma, 0 yanıt)
 how to save flash as imag..
(7876 okuma, 2 yanıt)
 Video Blok Yardım Lütfen...
(7784 okuma, 2 yanıt)
 gazete ara..
(13186 okuma, 5 yanıt)
 Bizim Yazarlar ve Bizim Ş..
(19674 okuma, 14 yanıt)
 Nuke Reflections v2 Türkç..
(19074 okuma, 14 yanıt)
 CNB Your Account 750 442 ..
(19242 okuma, 13 yanıt)
 Admin panelindeki simge ç..
(16551 okuma, 9 yanıt)
 Hosting Modülü..
(20466 okuma, 13 yanıt)
 Bizim şairler Modülü..
(6875 okuma, 1 yanıt)
 new plugin for nsn news v..
(6258 okuma, 1 yanıt)
 php nuke 8.0 türkce dil s..
(9118 okuma, 3 yanıt)
 Kan Bankası Modül istek..
(8113 okuma, 2 yanıt)
 Haber Konulari Sayfasinda..
(7651 okuma, 2 yanıt)
 Kan Bankası Modülünde İsi..
(9279 okuma, 3 yanıt)
 sonhaberler flash block ..
(8771 okuma, 4 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - PHP Nuke OKEY - TAVLA - BATAK.. Müdülü
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


PHP Nuke OKEY - TAVLA - BATAK.. Müdülü
Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Php-Nuke -> Php Nuke Modülleri
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
MeCHuLL
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Dec 12, 2008
Mesajlar: 2

MesajTarih: 2008-12-13, 13:45:48    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

radyo64

ben mkportal da bırı kurmustu gordum onun ıcın sordum bilen varmı diye komıklık bunun neresınde:DVery HappyVery HappyVery Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-25, 12:40:10    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
ultrAslanYavuz
Tema Sorumlusu
Tema Sorumlusu





Kayıt: Jun 25, 2006
Mesajlar: 1217

MesajTarih: 2008-12-13, 14:07:19    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Emrah arkadaşım şunu güzel bir anlatsanız bence cok hoş olur.

Tüm nuke dosyalarını atmışsınız içine. Çorba gibi olmuş. Kendi siteme kurmak istediğimde hangi dosyayı, nereden seçeceğimi bi türlü bulamıyorum.

Üstelik dosya içersindede yine düzenleme yapılması ihtiyacı var.

Bence bunu kurulu nukenin üzerine nasıl kurulur bi anlatırsanız sevinirim. Çünkü birçok arkadaşın da ihtiyacı bu.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
AHMET_BALCI
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Apr 10, 2007
Mesajlar: 766

MesajTarih: 2008-12-13, 17:20:08    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bu çalışmayı kurulu siteye nasıl entegre ederiz.
linüx serverde çalışacakmı.

lütfen bilgi
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
chatbiz
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Dec 05, 2003
Mesajlar: 7
Konum: salla

MesajTarih: 2008-12-13, 18:02:33    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

AHMET_BALCI :
bu çalışmayı kurulu siteye nasıl entegre ederiz.
linüx serverde çalışacakmı.

lütfen bilgi


bu okeyi çalıştırabilmek için çok şey gerekiyor en basitinden shell desteği ve root erişimi şart incelediğim bir çalışma...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
ASIYUREK
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Jun 05, 2008
Mesajlar: 55

MesajTarih: 2008-12-14, 04:21:09    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

asilimy :
sistemi oturttuktan sonra sanada gönderirim. :)


Beklerim:))
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
bozkurt69
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Nov 09, 2007
Mesajlar: 503
Konum: Bayburt

MesajTarih: 2008-12-14, 19:14:23    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bu modülleri kurulu siteye kurmayi basaran varmi?
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
bozkurt69
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Nov 09, 2007
Mesajlar: 503
Konum: Bayburt

MesajTarih: 2008-12-15, 22:56:57    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bende sunucuya baglanamiyor
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
AHMET_BALCI
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Apr 10, 2007
Mesajlar: 766

MesajTarih: 2009-01-19, 14:59:51    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

amanav çalıştırmış sanırım scripti
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-25, 12:40:10    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
amanav
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Dec 08, 2002
Mesajlar: 928
Konum: Viyana

MesajTarih: 2009-01-19, 19:31:21    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

AHMET_BALCI :
amanav çalıştırmış sanırım scripti


Demo

Kendine Ait: Shell
Kendine Ait: IP
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
asl
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Oct 12, 2008
Mesajlar: 49

MesajTarih: 2009-01-20, 02:04:07    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Shell ve ip hizmetini vps almadan edinebilirmiyiz
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
amanav
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Dec 08, 2002
Mesajlar: 928
Konum: Viyana

MesajTarih: 2009-01-20, 02:53:31    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

asl :
Shell ve ip hizmetini vps almadan edinebilirmiyiz


60-75TL arasında bir shell host işini görür...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Sonsuzluk
Download Sorumlusu
Download Sorumlusu





Kayıt: Nov 17, 2007
Mesajlar: 971
Konum: Samsun

MesajTarih: 2009-01-20, 02:57:34    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

amanav birkaç sorum olacak ben bu konularda azcik cahilimde :)

şimdi o dediğin fiyat aylıkmı yıllıkmı haftalıkmı :)

iknci soru ise o bahsettiğin hostu alınca bunu siteye koyabiliyozmu sorunsuzca Rolling Eyes
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
asl
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Oct 12, 2008
Mesajlar: 49

MesajTarih: 2009-01-20, 03:00:14    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

amanav :
asl :
Shell ve ip hizmetini vps almadan edinebilirmiyiz


60-75TL arasında bir shell host işini görür...


evet bu fiyat yıllık mı aylıkmı
Birde bu hostu alınca şu şekilde kullanabilirmiyiz : Sitenin şuanki bulundugu hostu değiştirmeden, taşımadan, bu aldıgımız shell host ile arasında baglantı kurabilirmiyiz.

Sorum biraz karışık oldu. Tşk ler :)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
amanav
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Dec 08, 2002
Mesajlar: 928
Konum: Viyana

MesajTarih: 2009-01-20, 03:16:05    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

asl :
amanav :
asl :
Shell ve ip hizmetini vps almadan edinebilirmiyiz


60-75TL arasında bir shell host işini görür...


evet bu fiyat yıllık mı aylıkmı
Birde bu hostu alınca şu şekilde kullanabilirmiyiz : Sitenin şuanki bulundugu hostu değiştirmeden, taşımadan, bu aldıgımız shell host ile arasında baglantı kurabilirmiyiz.

Sorum biraz karışık oldu. Tşk ler :)


vps yada shell host web hosta sahip nitelikler taşıyorsa CODEBASE= değeriyle ufak bir oynama ile sadece shellin çalıştığı yer ve hostun arasında kontak kurarsın böylece kendi hostunda çalışıyormuş gibi çalışır örnek!

CODEBASE="okey.kiralanacakshellsubdomaini.com/java"

şeklinde belirlendiğinde site sorunsuz çalışır...

Not: shell paketi yada VPS güçlü bir makinede olmadıkça değeri pek olmayacaktır bu yüzden bu gibi sitelere alınacak shell veya vps sunucu verdiğim fiyatlar aralığında (normal değerlerde güçlü) aylık fiyat üstünden hesaplanır.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Tombis
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Nov 26, 2008
Mesajlar: 46

MesajTarih: 2009-01-20, 10:22:21    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bu soylenen fiyatlar cok yuksek ..ama bence guvenilir saglam bir kisi alip diger kisilerede ortaklasa ucret karsiliginda hesab acabilme sansi varsa kurulmaya deger bi script
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
asl
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Oct 12, 2008
Mesajlar: 49

MesajTarih: 2009-01-20, 19:16:42    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Tombis :
bu soylenen fiyatlar cok yuksek ..ama bence guvenilir saglam bir kisi alip diger kisilerede ortaklasa ucret karsiliginda hesab acabilme sansi varsa kurulmaya deger bi script

Kesinlikle katılıyorum. Fiyat banada yüksek geldi. Arkadaşın dediği gibi olursa güzel olur.
Bu vps lerde birdan fazla hesap açma şansı oluyormu. Eger oluyorsa birkaç arkadaş ortak alıp sistemi kullanalım
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
yazar25
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: Mar 06, 2006
Mesajlar: 305

MesajTarih: 2009-01-20, 21:15:37    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bir kasa bir baglantı bir sagbit ip yeter buna localde rahat calısıyor ama diger ip den girdiginde hata veriyor bunu çözemedim ugraşacam zamanım olmadı
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
amanav
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Dec 08, 2002
Mesajlar: 928
Konum: Viyana

MesajTarih: 2009-01-20, 22:27:05    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

yazar25 :
bir kasa bir baglantı bir sagbit ip yeter buna localde rahat calısıyor ama diger ip den girdiginde hata veriyor bunu çözemedim ugraşacam zamanım olmadı


extra ipler için ayarlar gerekiyor...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
medo03
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: Nov 14, 2008
Mesajlar: 374
Konum: Afyonkarahisar

MesajTarih: 2009-01-20, 22:48:38    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bu fiyatlar aylık mı yıllıkmı arkadaşlar..
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
amanav
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Dec 08, 2002
Mesajlar: 928
Konum: Viyana

MesajTarih: 2009-01-20, 22:54:25    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

medo03 :
bu fiyatlar aylık mı yıllıkmı arkadaşlar..


verdiğim fiyat aralığı ortalama değerleri iyi bir vps içindir 15-20$ aralığında vps makineler bulmakta mümkün...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
berzankocak
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: May 26, 2007
Mesajlar: 468

MesajTarih: 2009-01-21, 19:43:26    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

arkadaşım verdigin admin şifresi yalış giriş yapmıyor
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
bir_umut
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Aug 09, 2005
Mesajlar: 272
Konum: phpnuketurkiye

MesajTarih: 2009-01-26, 19:41:49    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

amanav :
extra ipler için ayarlar gerekiyor... 65-70 ytl wps host işinizi görür
sayın amanav sizin host firmanızdan wps alamamız mümkünmüdür bu konuda bir hizmetiniz varmıdır okey oynatabilmemiz icin birde extra ipler ayarlamalar yapmanız lazım demisiniz bu konudada yardımcı olabilirmisiniz extra iplerin girebilmesi için ne ayarlar yapmamız lazım şimdiden teşekürler
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
amanav
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Dec 08, 2002
Mesajlar: 928
Konum: Viyana

MesajTarih: 2009-01-26, 23:35:16    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bir_umut :
amanav :
extra ipler için ayarlar gerekiyor... 65-70 ytl wps host işinizi görür
sayın amanav sizin host firmanızdan wps alamamız mümkünmüdür bu konuda bir hizmetiniz varmıdır okey oynatabilmemiz icin birde extra ipler ayarlamalar yapmanız lazım demisiniz bu konudada yardımcı olabilirmisiniz extra iplerin girebilmesi için ne ayarlar yapmamız lazım şimdiden teşekürler


özel mesaj ile cevapladım...

IP olayı class dosyalarındaki değişiklikler ile yapılabilmektedir...

.class editör gerektirir ve tabi düzenlenen dosyaları yeniden paketlemek.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
berzankocak
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: May 26, 2007
Mesajlar: 468

MesajTarih: 2009-02-20, 23:50:07    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

arkadaşlar ben bunu kurdum kurulumu için gereken herşeyi yaptım yani videoda gösterilen herşeyi ama oyunlara girmek istedigimde error click for detelis diyor tılayıncada
Java Plug-in 1.6.0_11
Using JRE version 1.6.0_11 Java HotSpot(TM) Client VM
User home directory = C:\Documents and Settings\Administrator
----------------------------------------------------
c: clear console window
f: finalize objects on finalization queue
g: garbage collect
h: display this help message
l: dump classloader list
m: print memory usage
o: trigger logging
q: hide console
r: reload policy configuration
s: dump system and deployment properties
t: dump thread list
v: dump thread stack
x: clear classloader cache
0-5: set trace level to <n>
----------------------------------------------------


load: class client.GreetingApplet.class not found.
java.lang.ClassNotFoundException: client.GreetingApplet.class
at sun.plugin2.applet.Applet2ClassLoader.findClass(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.loadCode(Unknown Source)
at sun.plugin2.applet.Plugin2Manager.createApplet(Unknown Source)
at sun.plugin2.applet.Plugin2Manager$AppletExecutionRunnable.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Caused by: java.io.IOException: open HTTP connection failed:http://localhost/okeynuke/client/GreetingApplet/class.class
at sun.plugin2.applet.Applet2ClassLoader.getBytes(Unknown Source)
at sun.plugin2.applet.Applet2ClassLoader.access$000(Unknown Source)
at sun.plugin2.applet.Applet2ClassLoader$1.run(Unknown Source)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
... 7 more
Exception: java.lang.ClassNotFoundException: client.GreetingApplet.class

bunlar çıkıyor burda nedemek istiyor eksik olan ney yazdım edermisiniz lütfen ne yapmam gerekiyor
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
berzankocak
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: May 26, 2007
Mesajlar: 468

MesajTarih: 2009-02-21, 11:20:22    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

arkadaşlar yokmu yardımeden
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Php-Nuke -> Php Nuke Modülleri Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
2. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok nuke için sağ tarafta kayan reklam sC... Rapcoast Php Nuke Sorunlarınız 13 2010-07-21, 17:55:35 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok NetOpsiyon Nuke Son Yoklama ramrodboy İşbirliği&Etkinlikler 26 2010-07-17, 14:26:48 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok php-nuke Den Kayıp Yapmadan Başka Sis... DursunKaptan Php Nuke Sorunlarınız 18 2010-07-16, 20:05:43 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Artisteer ile Nuke'ye Tema hazirlama bozkurt69 Php Nuke Tema Paylaşımları 7 2010-07-15, 12:54:19 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Nuke sentinelin sorgulamasındaki bir ... mtalha88 Php Nuke Güvenlik 0 2010-07-15, 00:21:17 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright