Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
1776
facebookda paylas eklenti ..(15712 okuma, 11 yanıt) Üyelerin profilerine yoru ..(14957 okuma, 10 yanıt) Forum Mesajları ..(9929 okuma, 4 yanıt) Forumun üst bölümüne nası ..(8076 okuma, 2 yanıt) Power Nuke Hakkinda Uzma ..(20822 okuma, 19 yanıt) mesajı begenme eklentisi ..(9391 okuma, 4 yanıt) imza karakterlerinin sayı ..(8842 okuma, 4 yanıt) Forumda Embed kodlar ..(76295 okuma, 11 yanıt) Eğitim Sitesi için banner ..(11099 okuma, 5 yanıt) Forum Da ki katogorileri ..(8371 okuma, 5 yanıt) Forum Admin Panelde Kulla ..(5704 okuma, 1 yanıt) lewel mod ..(9187 okuma, 5 yanıt) Avatar boyunu ayarlama ..(9070 okuma, 5 yanıt) Foruma iframe Kodları Cal ..(8525 okuma, 4 yanıt) Üye paneli ..(16195 okuma, 14 yanıt) popüler Hikaye Yan Blok ..(5029 okuma, 0 yanıt) Rütbe resmi ..(7213 okuma, 3 yanıt) Alt Forum Ekletisinde Alt ..(7939 okuma, 3 yanıt) Advanced Username Color ..(14751 okuma, 12 yanıt) body kismi hangi nuke say ..(7062 okuma, 2 yanıt) Forumda Son konuları Site ..(5052 okuma, 0 yanıt) wep sitesi yapanlar ..(6154 okuma, 2 yanıt) Bu Eklentinin Aynısı Lazı ..(12983 okuma, 11 yanıt) Forumu düzenleyeyim derke ..(7014 okuma, 3 yanıt) www.teselliver.com siteye ..(6644 okuma, 2 yanıt) Php Nuke BB Calısmaları ..(4733 okuma, 1 yanıt) İstek İstatistikler Modu ..(6175 okuma, 2 yanıt) Formumuzu Gelistirmek Ve ..(4398 okuma, 0 yanıt) Arkadaşlar cinsiyet ve do ..(10472 okuma, 6 yanıt) 7.9 Blue Editoins Formunu ..(4852 okuma, 0 yanıt) mesajdan sonra sponsor re ..(6112 okuma, 2 yanıt) Buyrun yapamayanlar için ..(42559 okuma, 38 yanıt) Entegreler Sıtede bulamad ..(5412 okuma, 1 yanıt) En Gelısmıs Phpbb Sürümü ..(8773 okuma, 5 yanıt) konu başlıkları hazır for ..(5085 okuma, 0 yanıt) Eklenti ..(5451 okuma, 1 yanıt) AJAX Sohbet Odası - Shout ..(19679 okuma, 17 yanıt) Sohbet Modu ..(7588 okuma, 3 yanıt) Smilar Topics ..(5343 okuma, 1 yanıt) Foruma Small Shoutbox ..(4485 okuma, 0 yanıt) Php Nuke 8.0 A FCK Editör ..(8831 okuma, 5 yanıt) mod fourum message ..(6433 okuma, 2 yanıt) Php Nuke Formunu Nasıl Ge ..(12124 okuma, 10 yanıt) Bu eklentinin adı nedir ? ..(6702 okuma, 2 yanıt) Cash Mod 221 - Türkçe [MO ..(8198 okuma, 3 yanıt) Kilitlenen Konunun Üzerin ..(21008 okuma, 16 yanıt) Forum da Bu Hatayı veriyo ..(9137 okuma, 4 yanıt) phpnuke foruma güvenlik k ..(7538 okuma, 3 yanıt) daha önce bu konuya bakan ..(7917 okuma, 3 yanıt) BBtoNuke 2.22 to BBtoNuke ..(4925 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Power Nuke Hakkinda Uzmanlar Baksin Nuke uzmanlarida Olur ?
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
envergengoru Mesaj: 300+
Kayıt: Jan 17, 2007 Mesajlar: 341 Konum: Köln / Almanya
Tarih: 2008-01-09, 02:46:20 Mesaj konusu: Power Nuke Hakkinda Uzmanlar Baksin Nuke uzmanlarida Olur ?
Forum admine girince sol blok görünmüyr benbeyaz aklima gelecek butun eklemeleri yaptim beni asan bir sey bu ayni siteyi ayni dosyalarla baska yerde kurdum forum sol block görünüyor En son envergengoru tarafından 2008-01-09, 05:57:03 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-27, 07:20:35 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
envergengoru Mesaj: 300+
Kayıt: Jan 17, 2007 Mesajlar: 341 Konum: Köln / Almanya
Tarih: 2008-01-09, 03:15:42 Mesaj konusu: Re: Power Nuke Hakkinda Uzmanlar Baksin Nuke uzmanlarida Ol
Evet Daha Aciklayi olsun diye resim ekledim ne gibi bir sorun olabilir
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2008-01-09, 03:37:57 Mesaj konusu:
Sana yardımcı olmak isterdim fakat inan power nuke kullanmadım localde kurdum ilallah ettim ve sildim çok hatalı keşke sende kurmasan onu neyse
bunu önceden özel olarak bu forum hatasına benzer bısey ıcın aldım
http://uploaded.to/?id=sio5zd
at bı dene
olmadı power nukenın orjınal forumunu yenıden at bakalım duzelecek mı duzelmez belkı
hosttan belkı yanı power nuke ıste bır suru hatası var
phpnuke de gitse sol menum kı gecen localde gıttı hemen
modules/forums/admin/admin_forums.php
ve
modules/forums/admin/admin_forumauth.php leri attım düzeldi şimdi sana ne desem yalan olur
Başa dön
envergengoru Mesaj: 300+
Kayıt: Jan 17, 2007 Mesajlar: 341 Konum: Köln / Almanya
Tarih: 2008-01-09, 03:41:45 Mesaj konusu:
walla aslinda artilari cok yoksa bende merakli degilim iste ama buna uyarladigim cok sey var bunun icinde buna bir cözüm bulmam lazim bir dediklerini deneyecem yine yazarim sagol
Başa dön
envergengoru Mesaj: 300+
Kayıt: Jan 17, 2007 Mesajlar: 341 Konum: Köln / Almanya
Tarih: 2008-01-09, 03:48:03 Mesaj konusu:
evet kanaat getirdim kesin hosttan kaynaklanan bir sey cunku burdaki hosta gectigimden beri hic yoktu orasi simdi hostta ne gibi bir sorundan kaynaklaniyor bu bunu bilsem ona göre hostla görüseyim
Başa dön
envergengoru Mesaj: 300+
Kayıt: Jan 17, 2007 Mesajlar: 341 Konum: Köln / Almanya
Tarih: 2008-01-09, 04:10:12 Mesaj konusu:
özeline özel bir sey yazdim artistbaron bakarmisin `?
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2008-01-09, 04:19:11 Mesaj konusu:
Ekledim seni
ama sorun bulunmuştur baştan söyleseydin ben yazdım zaten yukarıda hosttan diye :)
power nuke
php 5 özelliğini kullanamıyor boşa gitti değiştirebiliyorsan değiştir php 5 çalıştırmıyor
Başa dön
envergengoru Mesaj: 300+
Kayıt: Jan 17, 2007 Mesajlar: 341 Konum: Köln / Almanya
Tarih: 2008-01-09, 04:42:29 Mesaj konusu:
Insanin serveti olacagina doslarinin olmasi cok guzel
Tesekkürler : artistbaron
Kardesim benim sagol
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-27, 07:20:35 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2008-01-09, 12:53:30 Mesaj konusu:
php 5 ler kullanıyor. hatada bulundu ama şuan işyeri yogunldan oludug için akşam dosyaları upload ederim....
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2008-01-09, 12:59:43 Mesaj konusu:
sima19 :
php 5 ler kullanıyor. hatada bulundu ama şuan işyeri yogunldan oludug için akşam dosyaları upload ederim....
evet ben senden dolayı hata verdıgını bılıyordum dun baktık hatayı bulduk konusmanın dıgerını artık msn de yaptık :) hata bulundu ama gectı arkadas yaptımı bılmıyorum :)
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2008-01-09, 13:03:00 Mesaj konusu:
neymiş hata yazarmısın, bu başlıkta toplansın...
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2008-01-09, 13:12:08 Mesaj konusu: Re: Power Nuke Hakkinda Uzmanlar Baksin Nuke uzmanlarida Ol
Fix dosyaları hazırlanmış onlar işe yaradımı bilmiyorum ama bi kaç yerde okudum
forumda eklenen Categories hierarchy vbbtonuke 2.0.4 bu eklenti kalkınca forum düzgün çalışıyormuş....
bide
Alıntı:
çıks artık çözüldü o sorun forum şakır şakır maşalla linkteki fix dosyasını indir at sitene direk üzerine yazdır tıkır tıkır
http://www.powernuke.net/PowerNuke-Fix.rar
kolay gelsin
onun dısında fix dosyalarında hata cıkması halinde bi arkadas
Alıntı:
Fix paketi yükleyen arkadaşlar,
modules/Forums/admin/admin_cms_chapters_ug_auth.php
dosyasini silin acilacaktir.
bunu söylemiş...
Başa dön
polibo06 Site Yöneticisi
Kayıt: Nov 01, 2006 Mesajlar: 2412 Konum: izmirimi özledim
Tarih: 2008-01-09, 15:53:31 Mesaj konusu:
artist bu verdiğin fix php5 için mi?
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2008-01-09, 16:03:07 Mesaj konusu:
polibo06 :
artist bu verdiğin fix php5 için mi?
evet
Başa dön
__Neo__ Mesaj: 1+
Kayıt: Dec 21, 2004 Mesajlar: 15 Konum: ankara
Tarih: 2008-09-06, 03:55:58 Mesaj konusu:
arkdaşlar bu fix dosyası elinde olan varsa tekrar link verebilirmi ben indiremedim hiç bir yerden
Başa dön
memo_qx Nuke Sorumlusu
Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 463 Konum: ÜNYE
Başa dön
AsAr Mesaj: 200+
Kayıt: Jul 05, 2008 Mesajlar: 243
Tarih: 2008-12-24, 10:34:13 Mesaj konusu:
elinde powernuke fix paketi olan vamı?
Başa dön
memo_qx Nuke Sorumlusu
Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 463 Konum: ÜNYE
Başa dön
LoNgLY Mesaj: 1+
Kayıt: Oct 10, 2005 Mesajlar: 38 Konum: gaziantep
Tarih: 2009-01-07, 04:12:01 Mesaj konusu:
Bu fix Paketi banada Lazım link verebilir misiniz.
Başa dön
mehmet_akif Mesaj: 100+
Kayıt: Jun 24, 2007 Mesajlar: 186 Konum: İzmir
Tarih: 2010-06-26, 00:36:58 Mesaj konusu:
LoNgLY :
Bu fix Paketi banada Lazım link verebilir misiniz.
Bana da lazım. Linkleri yenileyebilir misiniz?
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız