Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
1014
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11347 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6548 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14301 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6300 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10462 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(15967 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(8912 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25058 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(15821 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7270 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10394 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8087 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19660 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12544 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6526 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5155 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8648 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8113 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(8874 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4514 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10086 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(7872 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8353 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12441 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8714 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18701 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(12997 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9445 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5546 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8101 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31474 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24054 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15138 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10288 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4904 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(5938 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16441 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10175 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7596 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5098 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6086 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14797 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20066 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13031 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6377 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5373 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10373 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10243 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(27966 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9808 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - 550 mb lik font arşivi taze taze
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-11, 17:23:55 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
gonlumungulu Mesaj: 500+
Kayıt: Jan 22, 2006 Mesajlar: 778 Konum: Elazığ
Tarih: 2008-04-15, 11:26:59 Mesaj konusu: Re: 550 mb lik font arşivi taze taze
Ellerine sağlık.
Başa dön
KarYureKLi Mesaj: 300+
Kayıt: Jun 28, 2004 Mesajlar: 347 Konum: istanbul
Tarih: 2008-04-15, 11:39:34 Mesaj konusu:
teşekkürler ellerine sağlık.
Herkesin ihtiyacı..
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2008-04-15, 11:44:03 Mesaj konusu: Re: 550 mb lik font arşivi taze taze
gonlumungulu :
Ellerine sağlık.
teşekkürler
KarYureKLi :
teşekkürler ellerine sağlık.
Herkesin ihtiyacı..
önemli değil :)
Başa dön
mersoy Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 08, 2007 Mesajlar: 2316
Tarih: 2008-10-06, 14:04:41 Mesaj konusu:
eline sağlık artist
bu fontları fireworks de nasıl çalıştırırım yine windows altınamı atıcaz ordan otomatik görürmü
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2008-10-06, 14:55:36 Mesaj konusu:
Vallahi fontlar kayboldu yani dosya silindi sunucu taşınırken *YASAK KELİME** taşımam lazımdı bunlar gitti ama istersen yeniden bi arşiv yapıp upload ederim zaten kendi uploadım dı
denetim masası ---> yazı tiplerine atman yeterli
ya da windows / fonts
fireworks ve tüm programlarda gözükür
Başa dön
mersoy Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 08, 2007 Mesajlar: 2316
Tarih: 2008-10-06, 15:00:19 Mesaj konusu:
artistbaron bir ara eklersen çok iyi olur
Başa dön
mersoy Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 08, 2007 Mesajlar: 2316
Tarih: 2009-01-10, 10:01:35 Mesaj konusu:
elinde olanları atarsan iyi olur artistbaron
Firoworks da güzel yazılar yazamıyorum
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-11, 17:23:55 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2009-01-10, 15:33:19 Mesaj konusu:
Yeni gördüm mesajını :) bu gece atabilirsem atarım
çok yok elimde 373 mb lik şimdiki ama en sevdiğim yazı tipleri var içinde
bu arada begendıgın fontların oldugu resımlerı buraya yukle ve sonra onlara yakın olanları ındır
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
eğer ben yükleyemessem
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız