Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
1018
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11347 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6548 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14301 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6300 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10462 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(15967 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(8912 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25058 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(15821 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7270 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10394 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8087 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19660 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12544 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6526 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5155 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8648 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8113 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(8874 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4514 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10086 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(7872 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8353 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12441 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8714 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18701 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(12997 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9445 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5546 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8101 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31474 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24054 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15138 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10288 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4904 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(5938 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16441 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10175 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7596 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5098 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6086 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14797 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20066 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13031 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6377 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5373 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10373 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10243 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(27966 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9808 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Poşet tasarımında nasıl birşey yapabilirim?
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
UlkuBirligi Mesaj: 50+
Kayıt: Oct 18, 2008 Mesajlar: 97
Tarih: 2009-11-11, 17:15:56 Mesaj konusu: Poşet tasarımında nasıl birşey yapabilirim?
Arkadaşlar bi iş yeri için küçük bi çalışma lazım ama nasıl birşey yapabilirim?
Basit birşey olsun istemiyorum...
Ama aklımada birşey gelmiyor...
Bu konu hakkında bilgilerinize ihtiyacım var...
Yaratıcı arkadaşlar,haydi YARDIM
Beyaz poşet üstüne,kırmızı ve siyah renkler kullanmak istiyorum...
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-11, 17:24:11 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
okii3 Mesaj: 50+
Kayıt: Sep 05, 2004 Mesajlar: 93 Konum: ist
Başa dön
djyalniz Mesaj: 1+
Kayıt: Mar 28, 2007 Mesajlar: 33 Konum: Turkey & België
Tarih: 2009-11-12, 13:12:25 Mesaj konusu:
Sadelik her zaman iyidir.. Kullandığınız araçlar bence fazla.. Düz kaligrafi ama daha farklı yazı fontları ve vekörel çizimler ile daha hoş bir görünüm elde edebilirsiniz... :)
Başa dön
UlkuBirligi Mesaj: 50+
Kayıt: Oct 18, 2008 Mesajlar: 97
Tarih: 2009-11-12, 13:51:51 Mesaj konusu:
Bu nasıl bi çalışma...
Değerli bi kardeşimin çalışması...
Başa dön
djyalniz Mesaj: 1+
Kayıt: Mar 28, 2007 Mesajlar: 33 Konum: Turkey & België
Tarih: 2009-11-12, 19:55:34 Mesaj konusu:
Bu tasarım diğerine göre daha hoş!
Logoda kullanılan kırmızı degrade yanlardaki şekillerde ve "YÖRÜKLER" yazında da olabilir..
Yine yandaki şekillerin köşeleri daha keskin olabilir..
Küreğin sapındaki beyaz, şekil ile birleştirilip yok edilebilir..
Logonun çerçevesindeki firma isminin fontu bold olabilir..
Umarım kızmıyorsunuzdur, kötü gözükmüyor asla gerçekten hoş fakat daha da güzelleştirmek için nacizene fikirlerimi söylüyorum
Başa dön
UlkuBirligi Mesaj: 50+
Kayıt: Oct 18, 2008 Mesajlar: 97
Tarih: 2009-11-13, 09:25:14 Mesaj konusu:
Est... neden kızayım...
Bu yorumları almak için yazdım zaten...
Kızmak değil,mutluluğumu belirteyim :)
Başa dön
djyalniz Mesaj: 1+
Kayıt: Mar 28, 2007 Mesajlar: 33 Konum: Turkey & België
Tarih: 2009-11-14, 14:46:36 Mesaj konusu:
Nezaketiniz için teşekkürler, umarım yardımcı olabilmişimdir :)
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız