Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
971
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11346 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6547 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14301 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6300 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10460 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(15965 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(8912 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25057 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(15820 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7270 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10393 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8087 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19659 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12543 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6524 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5155 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8647 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8112 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(8874 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4513 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10086 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(7871 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8352 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12441 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8713 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18698 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(12995 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9443 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5546 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8101 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31474 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24053 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15135 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10288 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4904 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(5936 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16438 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10175 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7596 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5098 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6086 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14797 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20066 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13031 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6376 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5373 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10372 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10243 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(27964 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9808 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Yusufiyeli Ülkücüler Teşkilatı Web Sitesine logo isteği
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
KURTCEBENOYAN Mesaj: 200+
Kayıt: Sep 07, 2005 Mesajlar: 208
Tarih: 2010-02-02, 11:15:29 Mesaj konusu: Yusufiyeli Ülkücüler Teşkilatı Web Sitesine logo isteği
Sevgili arkadaşlar,
Yusufiyeli Ülkücüler Teşkilatı'nın Merkezi Samsun'da...
Bu Teşkilat hapis yatmış ve halen yatan Ülkücülerin sesini duyurmak adına, Medrese-i Yusufiye dedikleri hapishanelerde çile çekmiş ülkücüler tarafından kurulmuştur.
Bu teşkilatın bir de WEB SİTESİ (GÖRMEK İÇİN LİNKİ ZİYARET EDİN) var.
Bu site ile yaklaşık iki yıldır vakit buldukça ilgileniyorum.
Ve bu siteye GÖRSEL ve PROFESYONEL bir logo eklemek istiyorum.
Bu konuda becerisi olan arkadaşlarımdan YARDIM istiyorum.
Teşekkür ediyorum.
Sitenin şu an kullandığı logosu budur!
Teşkilat Amblem olarak bu resmi kullanıyor...
Sitenin en eski logosu!
Sitenin şimdi ki logosundan önce kullandıkları logo!
NOT : LOGONUN BOYUTU ÖNEMLİ DEĞİLDİR. YETERKİ GÖRSEL VE PROFESYONEL BİR ŞEY OLSUN YAPILAN LOGOYU SİTEYE UYDURURUZ.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum...
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-11, 15:51:43 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
efendymurat Mesaj: 500+
Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 680 Konum: Ankara
Tarih: 2010-02-02, 17:10:28 Mesaj konusu:
logo ne kadar güzel olursa olsun amblem sırıtıcak
amblem değiştirme izni varsa ben vakit bulduğumda ilgilenebilirim
Başa dön
KURTCEBENOYAN Mesaj: 200+
Kayıt: Sep 07, 2005 Mesajlar: 208
Tarih: 2010-02-02, 17:45:10 Mesaj konusu:
efendymurat :
logo ne kadar güzel olursa olsun amblem sırıtıcak
amblem değiştirme izni varsa ben vakit bulduğumda ilgilenebilirim
İlginiz için teşekkür ediyorum.
Size zahmet olğcak ancak Çalışmanızı görmek isterim.
Esenlikler dilerim.
Başa dön
kayserili Editör
Kayıt: Nov 04, 2003 Mesajlar: 737 Konum: Amsterdam Hollanda
Tarih: 2010-02-02, 21:36:41 Mesaj konusu:
Merhaba,
Arkadasim ben bu siteyi yillardir tanirim ve aslinda boyle bir siteye en guzeli yakisir, malesef ilham gelmeyince insan istedigini yapamiyor
Insallah isini gorur.
Selamlar
Başa dön
KURTCEBENOYAN Mesaj: 200+
Kayıt: Sep 07, 2005 Mesajlar: 208
Tarih: 2010-02-03, 01:33:46 Mesaj konusu:
kayserili :
Merhaba,
Arkadasim ben bu siteyi yillardir tanirim ve aslinda boyle bir siteye en guzeli yakisir, malesef ilham gelmeyince insan istedigini yapamiyor
Insallah isini gorur.
Selamlar
eline, emeğine ve yüreğine sağlık kardeşim.
güzel logo olmuş ancak ben iznin ile daha başka çalışmalarda olabilir mi diye beklemek isterim.
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız