BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 984
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 Yıldız Beldesi Belediye B..
(11346 okuma, 2 yanıt)
 Rap Sitesi içn banner Yap..
(6548 okuma, 0 yanıt)
 Resim-Logo..
(14301 okuma, 9 yanıt)
 Alchemy Mindworks Animati..
(6300 okuma, 0 yanıt)
 Photoshop da resim kesmek..
(10460 okuma, 3 yanıt)
 Çatkara Köyü Logo Yapıcak..
(15965 okuma, 13 yanıt)
 Logo yapabilecek arkadaşl..
(8912 okuma, 3 yanıt)
 Futbol sitesi için logo i..
(25057 okuma, 21 yanıt)
 Ahi Haber için logo çalış..
(15820 okuma, 14 yanıt)
 Bu yazı tipinin adını bil..
(7270 okuma, 2 yanıt)
 Yusufiyeli Ülkücüler Teşk..
(10394 okuma, 4 yanıt)
 Kantindeyim.Com için logo..
(8087 okuma, 3 yanıt)
 vektor edit yardım..
(19660 okuma, 20 yanıt)
 logo yapimi..
(12543 okuma, 8 yanıt)
 intro programi..
(6525 okuma, 1 yanıt)
 Şu site için logo tasarım..
(5155 okuma, 0 yanıt)
 Logo yapa bilicek arkadas..
(8647 okuma, 4 yanıt)
 Amblem İstek..
(8112 okuma, 4 yanıt)
 Temaya Banner Olmuyo....
(8874 okuma, 4 yanıt)
 habercii.com Site Logoso..
(4513 okuma, 0 yanıt)
 Logo & Banner İstek..
(10086 okuma, 7 yanıt)
 Grafik tasarımcı olmak&am..
(7871 okuma, 2 yanıt)
 Pizza - Kola - Hamburger...
(8353 okuma, 3 yanıt)
 Poşet tasarımında nasıl b..
(12441 okuma, 6 yanıt)
 tarım sitesi için logo la..
(8713 okuma, 4 yanıt)
 Yep Yeni Logo Hareketli A..
(18698 okuma, 16 yanıt)
 Netopsiyona 2 tane logo ..
(12996 okuma, 9 yanıt)
 ChildsPlay temasının Logo..
(9443 okuma, 6 yanıt)
 Yazı küçültme kodu..
(5546 okuma, 0 yanıt)
 bu programı bilen war mı..
(8101 okuma, 2 yanıt)
 Nuke Evolution Türkiye iç..
(31474 okuma, 29 yanıt)
 Bu Kuşun arkasını beyazla..
(24053 okuma, 23 yanıt)
 spor klübüne arma yapacak..
(15135 okuma, 11 yanıt)
 Ramazan indexi paylaşim..
(10288 okuma, 5 yanıt)
 Birkaç Küçük Grafik yapan..
(4904 okuma, 0 yanıt)
 Sevgili arkadaşlar..
(5936 okuma, 1 yanıt)
 Foruma logo yapabilecek v..
(16438 okuma, 12 yanıt)
 Hareketli banner..
(10175 okuma, 7 yanıt)
 Hızlı logo lazım..
(7596 okuma, 4 yanıt)
 yardım..
(5098 okuma, 0 yanıt)
 1000+ Photoshop Actions..
(6086 okuma, 1 yanıt)
 Logo yapacak birisi var m..
(14797 okuma, 13 yanıt)
 Logo İstek..
(20066 okuma, 18 yanıt)
 yeni logo ve yeni blog gi..
(13031 okuma, 9 yanıt)
 Kawasaki İçin Grafik Lazı..
(6376 okuma, 2 yanıt)
 tarım ve bilişim logosu..
(5373 okuma, 0 yanıt)
 Logo İstek..
(10372 okuma, 7 yanıt)
 Yeni Rütbeler..
(10243 okuma, 5 yanıt)
 Banner İstek..
(27964 okuma, 29 yanıt)
 Banner İstek..
(9808 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Kawasaki İçin Grafik Lazım :D
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


Kawasaki İçin Grafik Lazım :D

 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
ugurekinci
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Sep 06, 2007
Mesajlar: 1313
Konum: Nevşehir

MesajTarih: 2009-05-14, 22:53:12    Mesaj konusu: Kawasaki İçin Grafik Lazım :D Alıntıyla Cevap Gönder

Slm Arkadaşlar aşağıdaki resimden örnek olarak yeşil renkte güzel bi banner yapmanızı istiyorum boyutu farketmez ama fazla büyük olmasın yazı olarakta Kawasakililerin Buluşma Noktası Yazabilirsiniz.



koloay gelsin.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-11, 16:05:44    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
LaRoVVV
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 01, 2008
Mesajlar: 602

MesajTarih: 2009-05-15, 13:16:56    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

boyutu fark etmez diyorsunda işte bu benim kafamı en çok karıştıran şey olur ben boyutunu bu motorun orjinalıgını bozmadan yaparım logoyu ama büyük falan olur onun için boyut verirsen iyi olur.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
ugurekinci
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Sep 06, 2007
Mesajlar: 1313
Konum: Nevşehir

MesajTarih: 2009-05-15, 14:09:03    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

845 * 225 olsun o zman Very Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok asp resim galerisi scrpti lazım gergernur Diğer Diller 0 2010-07-05, 19:51:50 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok php nuke 8,1 .htaccessi lazım. anzerhoneybee Php Nuke Sorunlarınız 3 2010-05-30, 16:56:28 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok iyinet davetiye lazım roy İşbirliği&Etkinlikler 0 2010-05-22, 12:19:58 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok İş ilan modülü lazım mawiman Php Nuke Modülleri 4 2010-05-20, 02:49:28 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Rock Sitesi Projesi İçin Hangisi AsAr İnternet Üzerine 10 2010-04-19, 22:14:16 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright