Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
970
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11346 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6547 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14301 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6300 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10460 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(15965 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(8912 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25057 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(15820 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7270 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10394 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8087 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19659 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12543 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6525 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5155 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8647 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8112 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(8874 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4513 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10086 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(7871 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8352 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12441 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8713 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18698 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(12995 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9443 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5546 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8101 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31474 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24053 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15135 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10288 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4904 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(5936 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16438 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10175 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7596 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5098 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6086 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14797 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20066 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13031 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6376 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5373 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10372 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10243 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(27964 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9808 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - vektor edit YARDIM
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-11, 15:56:41 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:01:28 Mesaj konusu:
allah razı olsun kardesim harika olmus.sadece alt kısıma www.tarimgonulluleri.com uda dairenin icine ekleyip egebilirmsn.daireler biraz elips olmus sanırım duzenlemek mumkunmu?
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 16:04:00 Mesaj konusu:
valla photoshopta tam ayarlayamadım. acel edeğilse akşam yaparım şuan musait değilim...
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:19:07 Mesaj konusu:
tamam aksama olursa sevinirim.sadece dairenin ic en alta www.tarimgonulluleri.com u ekleyip daireleridaha yuvarlak yapabilirseniz yeterli oalcaak.tesekkurler.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 16:22:38 Mesaj konusu:
ben dediğiniz siteden eski daire logosunu indirdim fakat dosya yapısı farklı photo shop açmadım ekran kaydını aldım o da çözünürlük kötüydü. kendim çizdim oda dediğiniz gibi daireler olmadı. akşam fireworks tan bakarım
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:29:32 Mesaj konusu:
anladım.sarı alandaki daire kadar logonun boyu olsa yeterli.plaket icin bu buyuk duruyor.sizde daire varsa oda olur burdaki daire sorun cıkartiyorsa.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-11, 15:56:41 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:32:30 Mesaj konusu:
juglanin :
anladım.sarı alandaki daire kadar logonun boyu olsa yeterli.plaket icin bu buyuk duruyor.sizde daire varsa oda olur burdaki daire sorun cıkartiyorsa.
seklinde ve boyutunda olsa kafi.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 16:43:51 Mesaj konusu:
kardeş unutmadan eni boyu kaç olsun
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 16:45:00 Mesaj konusu:
juglanin :
juglanin :
anladım.sarı alandaki daire kadar logonun boyu olsa yeterli.plaket icin bu buyuk duruyor.sizde daire varsa oda olur burdaki daire sorun cıkartiyorsa.
seklinde ve boyutunda olsa kafi.
Güzel olmuş:)
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:47:08 Mesaj konusu:
güle güle kullan :) yani ustteki logo boyutunda sadece icine yeni grafik koncak yesilli olan sizinde eklediğiniz.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 18:06:44 Mesaj konusu:
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 18:13:14 Mesaj konusu:
tesekkur ederim kardesim .sari zeminli guzeldi ilk eklediğinizdeki sari olarak ve vektorunude eklemeniz mumkunmu=?cok caktinizi aldim kusura bakamayın.vaktiniz yoksa yinede cokk tesekkuır ederim
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 19:07:08 Mesaj konusu:
tmm yaparım
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 19:20:34 Mesaj konusu:
Bu istediğiniz
Buda Benim Önerim.
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 19:28:31 Mesaj konusu:
harika olmus allah razı olsun kardesim kusura bakama vaktini aldim.cok guzel ensonkide
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 19:40:45 Mesaj konusu:
Güle güle kullanın..
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 20:09:44 Mesaj konusu:
Buda banner :)
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 20:32:19 Mesaj konusu:
üstad büyüksün eline saglık.coık tesekkur ederim.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 20:38:21 Mesaj konusu:
Rica ederim normalde yapmam vaktim yok ama bugün canım sıkıldı:)
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız