BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 3435
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 Yıldız Beldesi Belediye B..
(11462 okuma, 2 yanıt)
 Rap Sitesi içn banner Yap..
(6632 okuma, 0 yanıt)
 Resim-Logo..
(14512 okuma, 9 yanıt)
 Alchemy Mindworks Animati..
(6380 okuma, 0 yanıt)
 Photoshop da resim kesmek..
(10550 okuma, 3 yanıt)
 Çatkara Köyü Logo Yapıcak..
(16153 okuma, 13 yanıt)
 Logo yapabilecek arkadaşl..
(8996 okuma, 3 yanıt)
 Futbol sitesi için logo i..
(25234 okuma, 21 yanıt)
 Ahi Haber için logo çalış..
(15977 okuma, 14 yanıt)
 Bu yazı tipinin adını bil..
(7354 okuma, 2 yanıt)
 Yusufiyeli Ülkücüler Teşk..
(10504 okuma, 4 yanıt)
 Kantindeyim.Com için logo..
(8187 okuma, 3 yanıt)
 vektor edit yardım..
(19829 okuma, 20 yanıt)
 logo yapimi..
(12720 okuma, 8 yanıt)
 intro programi..
(6597 okuma, 1 yanıt)
 Şu site için logo tasarım..
(5207 okuma, 0 yanıt)
 Logo yapa bilicek arkadas..
(8738 okuma, 4 yanıt)
 Amblem İstek..
(8184 okuma, 4 yanıt)
 Temaya Banner Olmuyo....
(8976 okuma, 4 yanıt)
 habercii.com Site Logoso..
(4549 okuma, 0 yanıt)
 Logo & Banner İstek..
(10183 okuma, 7 yanıt)
 Grafik tasarımcı olmak&am..
(7980 okuma, 2 yanıt)
 Pizza - Kola - Hamburger...
(8453 okuma, 3 yanıt)
 Poşet tasarımında nasıl b..
(12606 okuma, 6 yanıt)
 tarım sitesi için logo la..
(8810 okuma, 4 yanıt)
 Yep Yeni Logo Hareketli A..
(18920 okuma, 16 yanıt)
 Netopsiyona 2 tane logo ..
(13111 okuma, 9 yanıt)
 ChildsPlay temasının Logo..
(9524 okuma, 6 yanıt)
 Yazı küçültme kodu..
(5597 okuma, 0 yanıt)
 bu programı bilen war mı..
(8195 okuma, 2 yanıt)
 Nuke Evolution Türkiye iç..
(31682 okuma, 29 yanıt)
 Bu Kuşun arkasını beyazla..
(24317 okuma, 23 yanıt)
 spor klübüne arma yapacak..
(15297 okuma, 11 yanıt)
 Ramazan indexi paylaşim..
(10404 okuma, 5 yanıt)
 Birkaç Küçük Grafik yapan..
(4942 okuma, 0 yanıt)
 Sevgili arkadaşlar..
(5997 okuma, 1 yanıt)
 Foruma logo yapabilecek v..
(16610 okuma, 12 yanıt)
 Hareketli banner..
(10275 okuma, 7 yanıt)
 Hızlı logo lazım..
(7647 okuma, 4 yanıt)
 yardım..
(5137 okuma, 0 yanıt)
 1000+ Photoshop Actions..
(6131 okuma, 1 yanıt)
 Logo yapacak birisi var m..
(14945 okuma, 13 yanıt)
 Logo İstek..
(20249 okuma, 18 yanıt)
 yeni logo ve yeni blog gi..
(13200 okuma, 9 yanıt)
 Kawasaki İçin Grafik Lazı..
(6447 okuma, 2 yanıt)
 tarım ve bilişim logosu..
(5416 okuma, 0 yanıt)
 Logo İstek..
(10466 okuma, 7 yanıt)
 Yeni Rütbeler..
(10326 okuma, 5 yanıt)
 Banner İstek..
(28210 okuma, 29 yanıt)
 Banner İstek..
(9909 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - işte logom
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


işte logom

 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
ramx
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Feb 08, 2008
Mesajlar: 246

MesajTarih: 2008-09-18, 23:45:15    Mesaj konusu: işte logom Alıntıyla Cevap Gönder

sitem için yapmış oldugum logo biraz photoshop birazda ıllustrator ile yaptım

YORUMLARI BEKLİYORUM



En son ramx tarafından 2008-09-18, 23:52:10 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-23, 15:37:45    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
ultrAslanYavuz
Tema Sorumlusu
Tema Sorumlusu





Kayıt: Jun 25, 2006
Mesajlar: 1217

MesajTarih: 2008-09-18, 23:49:57    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

konu acma nedeninide yazsaydın bari, yorum istiyorsan: sade olmus diyebilirim
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
mersoy
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Dec 08, 2007
Mesajlar: 2316

MesajTarih: 2008-09-19, 08:41:04    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

logo deyince bende sevindim birden logo yapan birini yakaladım diye Very Happy
meğerse bannermiş :)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
boylamnet
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: May 13, 2007
Mesajlar: 54

MesajTarih: 2008-09-19, 08:48:41    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Daha iyisini yapabilirsin bannerine biraz flash ekle bence örneğin ordaki subwoofer a hareketli muzik melodileri filan...

Swish max ı dene işini görecektir..

Alsana bir kıyak da geçeyim http://blog.10numero.com/swish-max-full-crack/ Wink
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
ramx
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Feb 08, 2008
Mesajlar: 246

MesajTarih: 2008-09-19, 22:44:25    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

program için teşekkürler Wink
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
boylamnet
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: May 13, 2007
Mesajlar: 54

MesajTarih: 2008-09-20, 10:18:01    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Sorun değil hemşom...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok işte En Aktif Para Kazanma Yolu kaderimse_24 Çöp Kutusu 3 2009-04-14, 14:02:21 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Can Sıkııntısı işte :) cristal Sohbet Odası 2 2009-01-14, 14:36:13 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok yeniyim bu işte byrobin Php Nuke Sorunlarınız 4 2008-12-17, 21:45:08 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok işte o an :D ramx Sohbet Odası 8 2008-07-23, 06:53:33 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Ufak bir çalışma (Can sıkıntısı işte&... MuratKiLiC Eski Başlıklar 6 2007-10-12, 23:30:57 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright