BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 1178
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
CMS Sistemleri
 Wordpress
 Php-Nuke
 Joomla & Mambo
 Drupal
Forum Sistemleri
 VBulletin Forumu
 SMF Forumu
 phpBB 3.X Sürümleri
 phpBB 2.x Sürümleri
 MyBB Forumu
Web Yazılım Dilleri
 PHP
 HTML - JavaScripts
 Diğer Diller
 CSS
Grafik Tasarım
 Grafik Tasarımı
 Flash Tasarım
Sunucu Yönetimi
 Windows Yönetimi
 MySQL & phpMyAdmin
 Linux Yönetimi
Arama Motorları
 Yahoo
 Msn
 Google
 DMOZ ve Diğer Dizinler
 Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
Linux
 Linux Yazılım
 Linux Sürümleri
 Linux Genel
 Linux Donanım
 Linux Diğer
İptal Forumlar
 Eski Başlıklar
 Çöp Kutusu
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Arama
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


Arama sonucunda 113 uyan sonuç bulundu
Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa
Yazar Mesaj
  Başlık: Googleni Süpriz Oyunu
xcolornick

Cevaplar: 7
Görüntüleme: 12279

MesajForum: Google   Tarih: 2010-05-21, 19:40:44   Konu: Googleni Süpriz Oyunu
google girin jeton atıp oynamaya baslayın Laughing

[url=http://www.google.com.tr]Google
  Başlık: Bir Ricam Olacak Bakarmısınız?
xcolornick

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 9129

MesajForum: Php Nuke Sorunlarınız   Tarih: 2010-05-01, 11:15:23   Konu: Bir Ricam Olacak Bakarmısınız?
ya sanırım mesajımı yanlıs okudunuz dursunkaptan THEME.PHP DOSYASIININ KODUNU İSTEMİMİŞTİM :)
  Başlık: Bir Ricam Olacak Bakarmısınız?
xcolornick

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 9129

MesajForum: Php Nuke Sorunlarınız   Tarih: 2010-05-01, 11:04:49   Konu: Bir Ricam Olacak Bakarmısınız?
bu neyin kodu footer kodumu o ise theme.php koduda lazım bir zahmet
  Başlık: Bir Ricam Olacak Bakarmısınız?
xcolornick

Cevaplar: 6
Görüntüleme: 9129

MesajForum: Php Nuke Sorunlarınız   Tarih: 2010-05-01, 10:17:50   Konu: Bir Ricam Olacak Bakarmısınız?
Merhaba Hayırlı günler arkadaslar
Ben su an işteyim ve tema sorunu yasadım reklam eklemek isterken.Site uctu.
bana MAvimsn_c21 temasının theme.php ve footer.html dosyasının kodları lazım sadece zip ...
  Başlık: İlgilenen Olursa Sevinirim
xcolornick

Cevaplar: 2
Görüntüleme: 5736

MesajForum: Php Nuke Blocklar   Tarih: 2010-04-28, 12:03:54   Konu: İlgilenen Olursa Sevinirim
supports modulu vardı onun blokuda boyle logolu link eklemek istiyorsan
  Başlık: BiyografilerBR Orta Block 2 Hayırlı Olsun
xcolornick

Cevaplar: 11
Görüntüleme: 14902

MesajForum: Php Nuke Blocklar   Tarih: 2010-04-25, 13:29:08   Konu: BiyografilerBR Orta Block 2 Hayırlı Olsun
Yahu bir dosya paylasırken once bir tam olarak bitirinde oyle paylasın yine calısmıyor bu :)
  Başlık: BiyografilerBR Orta Block 2 Hayırlı Olsun
xcolornick

Cevaplar: 11
Görüntüleme: 14902

MesajForum: Php Nuke Blocklar   Tarih: 2010-04-22, 18:38:54   Konu: BiyografilerBR Orta Block 2 Hayırlı Olsun
bende neden hata olsun bilader daha oncekı blokta calısmamıstı duzeltmıstım.kodlarda var bişey.Bu yuzden bazı sürümlerde calısmıyor sanırım bu blok
  Başlık: BiyografilerBR Orta Block 2 Hayırlı Olsun
xcolornick

Cevaplar: 11
Görüntüleme: 14902

MesajForum: Php Nuke Blocklar   Tarih: 2010-04-21, 19:16:29   Konu: BiyografilerBR Orta Block 2 Hayırlı Olsun
bu blok hata verdi sag bloklarla alt kısım kayboldu oburundede oyle yapmıstı bir sey yanlıs sanırım
  Başlık: BiyografilerBR Orta Blok İlk Blogumu Yaptım Hayırlı Olsun
xcolornick

Cevaplar: 15
Görüntüleme: 18213

MesajForum: Php Nuke Blocklar   Tarih: 2010-04-20, 19:46:03   Konu: BiyografilerBR Orta Blok İlk Blogumu Yaptım Hayırlı Olsun
ben yukledım sag bloklar gitti alt bolumde gitti nasıl calıstıracam
  Başlık: Musiki modulu istek
xcolornick

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 5835

MesajForum: Php Nuke Modülleri   Tarih: 2010-04-18, 11:47:43   Konu: Musiki modulu istek
tesekkürler dosyalar bolumunde yerini alması gereken bir modul bence
  Başlık: ethai1 3
xcolornick

Cevaplar: 10
Görüntüleme: 17025

MesajForum: Php-Nuke   Tarih: 2010-04-18, 11:44:03   Konu: ethai1 3
tesekkurler calısmadı bende :)
  Başlık: Musiki modulu istek
xcolornick

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 5835

MesajForum: Php Nuke Modülleri   Tarih: 2010-04-16, 19:49:55   Konu: Musiki modulu istek
Forumu karıstırdım çürük linkerl dosyalar bolumundede yok arsıvınde olan varsa gönderebilirmi?Teşekkürler ilgilenen arkadaslara..
  Başlık: Konu accıyoz kilitliyosunuz
xcolornick

Cevaplar: 1
Görüntüleme: 4269

MesajForum: Php Nuke Sorunlarınız   Tarih: 2010-04-06, 18:57:04   Konu: Konu accıyoz kilitliyosunuz
Yahu soru sormakta suç oldu.modulde blokları nasıl kaldırırım diye sordum, forumda ara bulursun diyosunuz.Forum corba olmus at yazıp arıyom eşek cıkıyor karsıma.Yönlendirmek yerine bizi zan altında bı ...
  Başlık: modulde blokları nasıl kaldırırım
xcolornick

Cevaplar: 1
Görüntüleme: 4199

MesajForum: Php Nuke Modülleri   Tarih: 2010-04-05, 19:51:32   Konu: modulde blokları nasıl kaldırırım
Merhaba radyo modulum var ama acılınca sayfa tasıyor modul acılınca sag ve sol bloklar gorunmesın ıstıyorum ne yapabılırım.Teşekkürler..

[url=http://www.omrufm.net/kod.txt]burdan kolara bakabılırsı ...
  Başlık: Ana Sayfada Sorun?
xcolornick

Cevaplar: 5
Görüntüleme: 6853

MesajForum: Php Nuke Modülleri   Tarih: 2010-04-03, 19:33:14   Konu: Ana Sayfada Sorun?
5 tema var hepsinde aynı ilk kurdugumdada orta bolum bostu zaten onemsememiştim şimdi kaldık
  Başlık: Ana Sayfada Sorun?
xcolornick

Cevaplar: 5
Görüntüleme: 6853

MesajForum: Php Nuke Modülleri   Tarih: 2010-04-03, 17:15:26   Konu: Ana Sayfada Sorun?
yok ya cıkmıyor..Naptımsa tabandan hata var gelde ayıkla ayıklayabılırsen 2 saatlik emek gitti. Tekrarkur işin yoksa. Sad
  Başlık: Ana Sayfada Sorun?
xcolornick

Cevaplar: 5
Görüntüleme: 6853

MesajForum: Php Nuke Modülleri   Tarih: 2010-04-03, 17:08:15   Konu: Ana Sayfada Sorun?
ya 3 tane blokortaolarak aktifettim Asagı yukarı hepsini denedım zaten kurdugumdada ana sayfa boyleydı..
  Başlık: Ana Sayfada Sorun?
xcolornick

Cevaplar: 5
Görüntüleme: 6853

MesajForum: Php Nuke Modülleri   Tarih: 2010-04-03, 17:01:52   Konu: Ana Sayfada Sorun?
Arkadaslar 7.7 sürümünüburdan indirip kurdum orta blokları birturlu cıkaramadım sorun nerden anlamadım 7.7 düzenlenmis haliindirdigim orta blok aktıf edıyorum cıkmıyor her seyine baktım cıkmıyor.Yan ...
  Başlık: Merhaba ufak bir İstek
xcolornick

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 6685

MesajForum: Php Nuke Blocklar   Tarih: 2010-04-03, 15:30:17   Konu: Merhaba ufak bir İstek
ya ben baska siteninhaberlerini sitedemde yayınlamak ıstıyordum kendım haber yapmakiçinistemedım blok :-)
  Başlık: Merhaba ufak bir İstek
xcolornick

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 6685

MesajForum: Php Nuke Blocklar   Tarih: 2010-04-03, 03:09:18   Konu: Merhaba ufak bir İstek
yeni bir site acıyorum bir arkadasıma ana sayfada haber blok koyacagım ama baska siteden haberleri cagıracak bir flash bloga ihtiyacım var.Yanı baska sitenin flash haber blogunu sitede yayınlamak isti ...
  Başlık: Online Okey,Tavla,Batak Scripti
xcolornick

Cevaplar: 4
Görüntüleme: 7626

MesajForum: Php Nuke Modülleri   Tarih: 2009-09-21, 22:38:55   Konu: Online Okey,Tavla,Batak Scripti
ben bir ara kurup calıstırmıstım ama vps olmadıgı ıcın oyle kaldı demo gormek isteyenlere
[url=http://oyun.turk-sohbeti.com/]buradan bakabilirsiniz
  Başlık: çok güzel bir haber scripti YARDIM lütfen
xcolornick

Cevaplar: 5
Görüntüleme: 10460

MesajForum: Diğer Diller   Tarih: 2009-09-05, 21:19:31   Konu: çok güzel bir haber scripti YARDIM lütfen
pm attım gelirsen bir bakalım Wink
  Başlık: Sohbet Modu
xcolornick

Cevaplar: 3
Görüntüleme: 7588

MesajForum: NukeBB Eklentileri   Tarih: 2009-08-30, 22:05:15   Konu: Sohbet Modu
[url=http://www.phpbbturkey.com/forums/viewtopic.php?f=4&t=7692&hilit=shoutbox]Buradaki link belki ilgini cekebilir.

artı ornek verdigin site php nuke tabanlı ve Copyright © by Canrize.com ...
  Başlık: Düzenli olarak sitem hackleniyor :S
xcolornick

Cevaplar: 1
Görüntüleme: 6417

MesajForum: PHP   Tarih: 2009-08-30, 21:58:53   Konu: Düzenli olarak sitem hackleniyor :S
s.a arkadaslar benım siteyi düzenli olarak 4 gündür hacklıyorlar.Hergun farklı farklı adult sitelere yonlendiriyorlar.Acık bulundu ama çözemedım işi.Sitem nuke degil ama php tabanlı.Blog sistemi var v ...
  Başlık: eve hırsız girdi görüntü kaydedici arıyorum
xcolornick

Cevaplar: 7
Görüntüleme: 8085

MesajForum: İnternet Üzerine   Tarih: 2009-08-26, 14:17:54   Konu: eve hırsız girdi görüntü kaydedici arıyorum
LuxRiot DVR 1.7.1: var arkadsım internet kafelerde kullanılıyor 100 e yakın kamera goruntusunu aynı anda izleyebilir kaydedebılırsın.
[url=http://www.luxriot.com/downloads/luxriot/1.7.1/19329/LuxRiot ...
 
1. sayfa (Toplam 5 sayfa) Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
Geçiş Yap:  

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright