BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 1817
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 Benim Diskler. Biraz fazl..
(5544 okuma, 1 yanıt)
 Msn adresimin şifresi çal..
(10620 okuma, 6 yanıt)
 Tüm İslam Aleminin Mübare..
(9222 okuma, 4 yanıt)
 düğün için oyun & hal..
(19562 okuma, 14 yanıt)
 bir derdim var dostlar-si..
(19326 okuma, 18 yanıt)
 17/18 HAZİRAN-2010 PERŞEM..
(6983 okuma, 4 yanıt)
 İSRAİL'İ LANETLİYORUZ..
(29590 okuma, 28 yanıt)
 Kayserili Hocam Resim Alb..
(6308 okuma, 3 yanıt)
 Bunu Yapmalımıyım ?..
(16366 okuma, 14 yanıt)
 Ve Bursaspor Sampiyon.....
(8856 okuma, 7 yanıt)
 Fenerbahce Karikatürleri ..
(5408 okuma, 2 yanıt)
 ftpyi pcye indirirken bel..
(4377 okuma, 0 yanıt)
 Ve sonunda İzlesene.Com v..
(17387 okuma, 14 yanıt)
 PC NET dergisi Mayıs 2009..
(21327 okuma, 17 yanıt)
 Kardesini Sec Kampanyasi...
(5924 okuma, 2 yanıt)
 Samsun Şehitlerine Ağlıyo..
(13538 okuma, 11 yanıt)
 r10.net davetiye lazım..
(25003 okuma, 26 yanıt)
 Pdf Dosya Şifre Kırmak..
(8038 okuma, 5 yanıt)
 Eurovision şarkımız belli..
(5763 okuma, 2 yanıt)
 Hakkınızı Helal Edin..
(10033 okuma, 8 yanıt)
 Hazırladığım Fotomontaj m..
(11530 okuma, 8 yanıt)
 Webmasterlıktan Özel Güve..
(13516 okuma, 11 yanıt)
 PHP-Nuke Haber V.1 temasi..
(8492 okuma, 5 yanıt)
 Fikir Alışverişi !..
(10969 okuma, 10 yanıt)
 hosting firması için öner..
(9474 okuma, 7 yanıt)
 LG X130 Netbook ?..
(8204 okuma, 5 yanıt)
 Hoşçakalın..
(21058 okuma, 21 yanıt)
 2009 Out 2010 İn : Mutlu ..
(8299 okuma, 4 yanıt)
 Tercih Ettiğiniz Anti Vir..
(18871 okuma, 21 yanıt)
 En kaliteli ürünler bir a..
(10292 okuma, 6 yanıt)
 Askerdeyim hakkınızı hela..
(12661 okuma, 11 yanıt)
 Bayram Kutlama..
(4792 okuma, 1 yanıt)
 Windows 7 Upgrade üçrets..
(10722 okuma, 8 yanıt)
 Turkcell VINN hakkında bi..
(8622 okuma, 6 yanıt)
 Duyguseli.net..
(8309 okuma, 5 yanıt)
 MP3 dosyasını WAV yapmak ..
(15350 okuma, 15 yanıt)
 Php Nuke hikayem ve sonu...
(17319 okuma, 19 yanıt)
 Bilgilendirme!..
(16189 okuma, 15 yanıt)
 Oyun yazarları arıyoruz....
(4556 okuma, 1 yanıt)
 Takıldım..
(4673 okuma, 1 yanıt)
 Baba Olmakta Varmış..
(37074 okuma, 42 yanıt)
 pragma mx nukeden daha gü..
(12261 okuma, 9 yanıt)
 Isyerine Isim [ Akil Alma..
(9250 okuma, 6 yanıt)
 İkametgah(Yerleşim Yeri A..
(9536 okuma, 6 yanıt)
 Bir beyin cerrahından tav..
(5368 okuma, 2 yanıt)
 Bayramınız Kutlu Olsun !..
(19676 okuma, 20 yanıt)
 Galatasaraylılar Ekran Ba..
(3948 okuma, 0 yanıt)
 Hayırlı Kandiller..
(11905 okuma, 11 yanıt)
 Sizce Nasil Fikir ? [ Fik..
(9107 okuma, 8 yanıt)
 Allah rahmet eylesin..
(9715 okuma, 10 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - logoya yazi istek
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


logoya yazi istek
Sayfaya git 1, 2  Sonraki
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Sohbet Odası
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
oktay59
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Apr 30, 2008
Mesajlar: 137

MesajTarih: 2009-06-11, 13:09:48    Mesaj konusu: logoya yazi istek Alıntıyla Cevap Gönder

arkadaslar alttaki logonun uzerine mezgit seni unutmadik festivali altinada 2009 yazan yere 2 agustos 2009 yazabilirmisiniz oval bicimde olacak bendeki programlarla bi turlu yapamadim yazarsaniz cok memnun olurum
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-27, 20:05:09    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
canpolat03
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: Feb 06, 2006
Mesajlar: 340
Konum: Türkiye

MesajTarih: 2009-06-11, 14:20:55    Mesaj konusu: re Alıntıyla Cevap Gönder

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
oktay59
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Apr 30, 2008
Mesajlar: 137

MesajTarih: 2009-06-11, 14:52:48    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

elin saglik kardes bide ustune oval bicimde 2 agustos 2009 mezgit seni unutmadik yazabilirmisin simdiki yazdigini silip sahmet olmazsa eger
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
LaRoVVV
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 01, 2008
Mesajlar: 602

MesajTarih: 2009-06-11, 15:12:22    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

buyur kardeşim ben yapıverdim

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
canpolat03
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: Feb 06, 2006
Mesajlar: 340
Konum: Türkiye

MesajTarih: 2009-06-11, 15:18:40    Mesaj konusu: re Alıntıyla Cevap Gönder



Larow varken bize iş düşmez.Very Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
oktay59
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Apr 30, 2008
Mesajlar: 137

MesajTarih: 2009-06-11, 15:20:37    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

cok tsk larovvv tam istedigim eger sahmet olmassa 2 agustos 2009 yazani ayin icine koyabilirmisin beyaz renklem harfini kaldirarakbide mezgit seni unutmadik yazan yeri aya birazdaha yaklastirabilirmisin ayla arasi biraz mesafeli olmus eger sahmet olmazsa
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
LaRoVVV
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 01, 2008
Mesajlar: 602

MesajTarih: 2009-06-11, 15:39:41    Mesaj konusu: Re: re Alıntıyla Cevap Gönder

canpolat03 :


Larow varken bize iş düşmez.Very Happy


su an ben offline olsaydım sen yapardım :) sonuçda hepimiz YARDIM etmek ve YARDIM edinmek için burdayız Very Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
LaRoVVV
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 01, 2008
Mesajlar: 602

MesajTarih: 2009-06-11, 15:40:17    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

oktay59 :
cok tsk larovvv tam istedigim eger sahmet olmassa 2 agustos 2009 yazani ayin icine koyabilirmisin beyaz renklem harfini kaldirarakbide mezgit seni unutmadik yazan yeri aya birazdaha yaklastirabilirmisin ayla arasi biraz mesafeli olmus eger sahmet olmazsa


anlamadımda tek tek ayrıntılı olarak yazarmısın?
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-27, 20:05:09    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
oktay59
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Apr 30, 2008
Mesajlar: 137

MesajTarih: 2009-06-11, 15:54:21    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

ok larovv simdi m harfini kadirip yerine 2 agustos 2009 beyaz renkle ayin icine yani oval bicimde birde mezgit seni unutmadik yazisini aya birazdaha yaklasirsa iyi olur ayla yazini arasinda biraz mesefe varda birzdaha yaklairsa aya yazi cok guzel olacak
umarim anlatabilmisimdir


canpolat bu arada tsk kusura bakam senin yaptigini gormedim eline saglik
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
kayserili
Editör
Editör





Kayıt: Nov 04, 2003
Mesajlar: 737
Konum: Amsterdam Hollanda

MesajTarih: 2009-06-11, 16:19:26    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Bu nasıl olmus?




Buda sade hali

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
oktay59
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Apr 30, 2008
Mesajlar: 137

MesajTarih: 2009-06-11, 16:27:25    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

cok sagol super olmus eline saglik bide asagidakini duzenlersen tam olacak bu tam istedigim gibi olmus ben yapmaya calistim ama seninki gibi olmuyor
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
kayserili
Editör
Editör





Kayıt: Nov 04, 2003
Mesajlar: 737
Konum: Amsterdam Hollanda

MesajTarih: 2009-06-11, 16:53:55    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Boylemi olmali?

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
oktay59
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Apr 30, 2008
Mesajlar: 137

MesajTarih: 2009-06-11, 16:59:07    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

cok guzel olmus aydaki agustos yazindaki a harfini buyuk yazarsan bide m harfin uzerindeki 2 agustos 2009daha belirgin olursa tam olacak
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
LaRoVVV
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 01, 2008
Mesajlar: 602

MesajTarih: 2009-06-11, 17:07:38    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bende yaptıydım ama :) neyse salla al vereyim genede kullanırsın belki .. Very Happy

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
kayserili
Editör
Editör





Kayıt: Nov 04, 2003
Mesajlar: 737
Konum: Amsterdam Hollanda

MesajTarih: 2009-06-11, 17:08:51    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Al bakalim

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
alipaksi
PhpBB Sorumlusu
PhpBB Sorumlusu





Kayıt: Jun 22, 2007
Mesajlar: 1028
Konum: Denizli

MesajTarih: 2009-06-11, 17:12:08    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

ben ilk buraya geldiğimde kimse yapmazdı o başlık kalırdı öle valla ne güzel böle bişileri gömek

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
LaRoVVV
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 01, 2008
Mesajlar: 602

MesajTarih: 2009-06-11, 17:15:11    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

evet yardımlar çogalıyo Very Happy süper

ama kaan1 neden resimin orjinal lıgını bozuyorsunki niye

bevel and embos ve glow veriyonki verme derim görüntü çok kötü gözükür bak ilk başladıgımda bende öle yapardım güzel gözükürdü ilerde anlarsın ne demek istedigimi.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
kayserili
Editör
Editör





Kayıt: Nov 04, 2003
Mesajlar: 737
Konum: Amsterdam Hollanda

MesajTarih: 2009-06-11, 17:40:57    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

LaRoVVV :
evet yardımlar çogalıyo Very Happy süper

ama kaan1 neden resimin orjinal lıgını bozuyorsunki niye

bevel and embos ve glow veriyonki verme derim görüntü çok kötü gözükür bak ilk başladıgımda bende öle yapardım güzel gözükürdü ilerde anlarsın ne demek istedigimi.


Larovvv,

Burada senin ve benim degil arkadasin arzulari izinde bir calisma yaptim.

bu nedenlede o bu sekilde guzel buldugundan boyle bir logo olustu.

Ileride birseyleri anlayacagimi soyluyorsun bunu anlayamadim?

Ben yaklasik 5 - 6 yildir Photoshop kullaniyorum, ileri dedigin zaman birimi kac yil?

Birde benim Photoshoptan anlayip anlamadigimi nereden anladin onu merak ettim.

Neyse artik sende arkasa soyle provesyon bir sekilde yaparsin logoyu.

Kolay gelsin.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
kayserili
Editör
Editör





Kayıt: Nov 04, 2003
Mesajlar: 737
Konum: Amsterdam Hollanda

MesajTarih: 2009-06-11, 17:51:10    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Son logo olsun.

Larovvv senin icin shadow u kaldirdim

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
oktay59
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Apr 30, 2008
Mesajlar: 137

MesajTarih: 2009-06-11, 17:55:07    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

yardim eden herkese cok tsk
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
LaRoVVV
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 01, 2008
Mesajlar: 602

MesajTarih: 2009-06-11, 18:01:11    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

kaan1 :
LaRoVVV :
evet yardımlar çogalıyo Very Happy süper

ama kaan1 neden resimin orjinal lıgını bozuyorsunki niye

bevel and embos ve glow veriyonki verme derim görüntü çok kötü gözükür bak ilk başladıgımda bende öle yapardım güzel gözükürdü ilerde anlarsın ne demek istedigimi.


Larovvv,

Burada senin ve benim degil arkadasin arzulari izinde bir calisma yaptim.

bu nedenlede o bu sekilde guzel buldugundan boyle bir logo olustu.

Ileride birseyleri anlayacagimi soyluyorsun bunu anlayamadim?

Ben yaklasik 5 - 6 yildir Photoshop kullaniyorum, ileri dedigin zaman birimi kac yil?

Birde benim Photoshoptan anlayip anlamadigimi nereden anladin onu merak ettim.

Neyse artik sende arkasa soyle provesyon bir sekilde yaparsin logoyu.

Kolay gelsin.


5-6 yıldır kullanıyorsun ve bu kadar amatörce nasıl çizdin anlayamadım . 5-6 yıldır photoshop kullanan adam bunu çok süper bi şekilde yapar.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
kayserili
Editör
Editör





Kayıt: Nov 04, 2003
Mesajlar: 737
Konum: Amsterdam Hollanda

MesajTarih: 2009-06-11, 18:08:44    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Burada ben kiskanclik kokusu aliyorum.

Burada senden baska photoshoptan anlayan olmsinda ne sakinca var.

Sayet bu siteye kota koyduysan haberim olsun, bizde baska sitelere gideriz.

Neyse oyunu bir yana birakalim. Benim yasim buna elvermiyor!

Ben buraya boyle arada sirada birkac yila bir bazen yazarim.

Bakalim senin dedgim gibi bu photoshop isini belki ileride (20-30 sene) sonra belki ogrenirim.

Sana kolay gelsin....
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
kayserili
Editör
Editör





Kayıt: Nov 04, 2003
Mesajlar: 737
Konum: Amsterdam Hollanda

MesajTarih: 2009-06-11, 18:20:28    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

alipaksi :
ben ilk buraya geldiğimde kimse yapmazdı o başlık kalırdı öle valla ne güzel böle bişileri gömek



Ali Paksi

Simdi buranin bizler girmeyeli neden boyle bosaldigini ve kimseninde yazmadigini anlamaya basladim.

Bak birileri burasini kendine mal edinmis ve agalar gibi hukmediyor.

adam bundan sonraki mesajlarinda sanirim kufurde baslar bu nedenle bu tartismaya burada nokta koymak gerek.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
LaRoVVV
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 01, 2008
Mesajlar: 602

MesajTarih: 2009-06-11, 19:21:38    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

kaan1 :


Ali Paksi

Simdi buranin bizler girmeyeli neden boyle bosaldigini ve kimseninde yazmadigini anlamaya basladim.

Bak birileri burasini kendine mal edinmis ve agalar gibi hukmediyor.

adam bundan sonraki mesajlarinda sanirim kufurde baslar bu nedenle bu tartismaya burada nokta koymak gerek.


sen böyle konusursan herkes küfür eder kardeş diyorum sadece soru soruyoz senin yaptıgın tavırlara bak benim yardıma ihtiyacım yok 1 kere oldu ondada YARDIM etmediler demiyim edemediler cünkü bilen yoktu . neyse boşver kapatlım konuyu bencede.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
canpolat03
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: Feb 06, 2006
Mesajlar: 340
Konum: Türkiye

MesajTarih: 2009-06-11, 21:52:04    Mesaj konusu: re Alıntıyla Cevap Gönder

Yiğidi öldürün hakkını yemeyin bence KAAN1 bu yolda devam et başarılar.
Ellerinede sağlık yaptıkların gerçekten güzel
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Sohbet Odası Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
Sayfaya git 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok video stream için bi istek mrtblt Php Nuke Sorunlarınız 0 2010-07-14, 10:32:40 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok czuser info istek mrtblt Php Nuke Sorunlarınız 0 2010-06-13, 19:02:08 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Kan Bankası Modül istek alimelis Php Nuke Modülleri 2 2010-05-28, 20:29:57 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Bizim Yazarlar Modülüne blok istek DursunKaptan Php Nuke Blocklar 0 2010-05-28, 16:34:37 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok NukeSigs Calısan Modulu Istek cuneytsonmez Php Nuke Modülleri 12 2010-04-28, 23:40:16 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright