BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 3245
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 Mavimsn_C46 temasına habe..
(10997 okuma, 1 yanıt)
 Yeni Tema GörüşLerinizi A..
(15008 okuma, 4 yanıt)
 Şehit Aileleri Derneği İç..
(10606 okuma, 6 yanıt)
 ND_Kırmızı Teması..
(19043 okuma, 17 yanıt)
 Artisteer ile Nuke'ye Tem..
(13623 okuma, 7 yanıt)
 Tema sorun..
(6489 okuma, 0 yanıt)
 Forum Sayfamız Açıldı Her..
(15529 okuma, 10 yanıt)
 yemayı daraltmak..
(15447 okuma, 10 yanıt)
 AquAmp Player Teması..
(6289 okuma, 0 yanıt)
 Güzel Bir Tema..
(6039 okuma, 0 yanıt)
 tema hakkında yardım..
(10229 okuma, 5 yanıt)
 Tema İstekleri Buradan Ya..
(52159 okuma, 55 yanıt)
 Emosoft_Asel_Red Teması P..
(16960 okuma, 13 yanıt)
 Son Hemşeri Yorumları Blo..
(5474 okuma, 0 yanıt)
 Emosoft_Asel Teması Payla..
(9727 okuma, 6 yanıt)
 Ücret karşılığı otel tema..
(10257 okuma, 6 yanıt)
 atatürk teması arıyorum..
(11677 okuma, 6 yanıt)
 Jquery ile ahzırlanmış Se..
(9906 okuma, 6 yanıt)
 Acil Üst Menü kodu..
(11505 okuma, 6 yanıt)
 Sec begen indir Tema Lisa..
(70761 okuma, 64 yanıt)
 Ne kıymetli temaymış ya p..
(20162 okuma, 15 yanıt)
 Ücretli site geliştirme ç..
(11578 okuma, 6 yanıt)
 yardım edermisiniz ?..
(6516 okuma, 2 yanıt)
 açılışta bir süre bayrağı..
(11213 okuma, 6 yanıt)
 Belediye sitesi için tema..
(5900 okuma, 0 yanıt)
 Mor Tema..
(5948 okuma, 1 yanıt)
 div tasarımımı phpnuke'ye..
(5692 okuma, 0 yanıt)
 Anneyim.org temasi hakkin..
(7976 okuma, 3 yanıt)
 Temada Yazının Arka Planı..
(5393 okuma, 0 yanıt)
 PhpTurk V1 temasını arıyo..
(8155 okuma, 3 yanıt)
 küçük bir sorun..
(6191 okuma, 1 yanıt)
 bi sorunum daha var :S..
(9648 okuma, 5 yanıt)
 İslam Temaları..
(18337 okuma, 13 yanıt)
 theme.php dosyasında hata..
(13216 okuma, 10 yanıt)
 Joomla Temayi Nukeye Uyar..
(6988 okuma, 1 yanıt)
 Fenerbahçe Teması Arıyoru..
(8972 okuma, 4 yanıt)
 Forum Temasını Nasıl Degi..
(6777 okuma, 2 yanıt)
 tema genisliyor farklı t..
(12657 okuma, 11 yanıt)
 Tema Nasıl Yapılır Yardım..
(7581 okuma, 2 yanıt)
 Mavimsn_C22 üye grişi..
(10493 okuma, 7 yanıt)
 Menü Bloğu arıyorum..
(9005 okuma, 6 yanıt)
 Tema yapmak istiyorum...
(8742 okuma, 4 yanıt)
 Yanlış hatırlamıyorsam bi..
(9234 okuma, 4 yanıt)
 selamlar temamı ve sitemi..
(10701 okuma, 6 yanıt)
 Güzel Bir Tema [ Yeni Pay..
(10075 okuma, 5 yanıt)
 TurkcellNET.Com Hakkında..
(15441 okuma, 11 yanıt)
 favori temayı arıyorum..
(20330 okuma, 16 yanıt)
 Aba_msn temasi ariyorum...
(7101 okuma, 2 yanıt)
 Koy Sitesi..
(13833 okuma, 10 yanıt)
 Bi Türlü BuLamadım..
(16739 okuma, 13 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Ben Neden Ethaidesign Temalarını Kullanamıyorum..
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


Ben Neden Ethaidesign Temalarını Kullanamıyorum..

 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Php-Nuke -> Php Nuke Tema Paylaşımları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
YusufKorkmaz
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: May 29, 2006
Mesajlar: 106
Konum: Siteden

MesajTarih: 2008-03-16, 14:27:38    Mesaj konusu: Ben Neden Ethaidesign Temalarını Kullanamıyorum.. Alıntıyla Cevap Gönder

Arkadaşlar Ben Neden Ethaidesign Temalarını Kullanamıyorum..temayı Yüklüyorum Etkinleştiriyorum,Sonrasında Site boş Bir sayfaya Oluyor..:):)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-25, 14:19:01    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
artistbaron
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Dec 09, 2006
Mesajlar: 2993

MesajTarih: 2008-03-16, 14:32:39    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Sürüm dendir büyük ihtimal
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
YusufKorkmaz
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: May 29, 2006
Mesajlar: 106
Konum: Siteden

MesajTarih: 2008-03-16, 14:33:21    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bu temalar hangi sürümü gerektiriyor..
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
melik
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Sep 06, 2005
Mesajlar: 944
Konum: Elazığ/Kovancılar

MesajTarih: 2008-03-16, 15:29:06    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

theme.php dosyasını aç ve public_message(); satırı var onu sil yada buna benzer tam hatırlamıyorum..
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
sidar1
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Nov 04, 2007
Mesajlar: 92
Konum: İstanbul

MesajTarih: 2008-03-16, 15:29:43    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

temanın tam ismini yazarsan ve kendi kullandığın sürümü de dahil tabi yardımcı olalım sana
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
YusufKorkmaz
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: May 29, 2006
Mesajlar: 106
Konum: Siteden

MesajTarih: 2008-03-16, 15:47:45    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

temanın ismi = Nuke5-oct-07
sürüm = 7.7
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
sidar1
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Nov 04, 2007
Mesajlar: 92
Konum: İstanbul

MesajTarih: 2008-03-16, 15:56:01    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

sürüm uyumsuzluğundan dolayı sorun cıkaran tema(lar)ın theme.php sinde yer alan

Kod:
 
$ads = ads


kodun başına çift slayt ekleyin.

Şu şekilde olacak


Kod:
 
//$ads = ads(0


En son sidar1 tarafından 2008-03-16, 16:01:54 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
sidar1
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Nov 04, 2007
Mesajlar: 92
Konum: İstanbul

MesajTarih: 2008-03-16, 16:00:20    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

MuratKiLiC demiş ki:

config.php den false yazan kısmı true olarak değiştirdikten sonra sayfayı yenileyiniz ve ne tür hata aldığınızı buraya yazarsanız daha iyi yardımcı olmaya çalışırız.

Ya da şunu deneyiniz şu an sitenizde çalışan temanın theme.php dosyasını sorunlu olan temanın theme.php si ile değiştirin. Daha sonra bu theme.php dosyası içerisinde yer alan tema ismini sorunlu tema ismi ile değiştirdikten sonra deneyiniz.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-25, 14:19:01    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
YusufKorkmaz
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: May 29, 2006
Mesajlar: 106
Konum: Siteden

MesajTarih: 2008-03-16, 16:00:59    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Deneyeyim bi..
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
sidar1
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Nov 04, 2007
Mesajlar: 92
Konum: İstanbul

MesajTarih: 2008-03-16, 16:07:15    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

evet deneyip sonucu buraya yazarsan herkes faydalanır sorunun hal olsun veya olmasın
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
YusufKorkmaz
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: May 29, 2006
Mesajlar: 106
Konum: Siteden

MesajTarih: 2008-03-16, 16:09:40    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Senin Dediğin yönetimi Yaptım Oldu Tşkler..
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Yahoo Messenger MSN Messenger
sidar1
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Nov 04, 2007
Mesajlar: 92
Konum: İstanbul

MesajTarih: 2008-03-16, 16:16:51    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Ben tşekkür ederim biz burada paylaştıkça hem öğreniyoruz hemde öğretiyoruz
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
dumani
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Mar 12, 2008
Mesajlar: 5

MesajTarih: 2008-03-30, 19:19:53    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

sidar1 :
sürüm uyumsuzluğundan dolayı sorun cıkaran tema(lar)ın theme.php sinde yer alan

Kod:
 
$ads = ads


kodun başına çift slayt ekleyin.

Şu şekilde olacak


Kod:
 
//$ads = ads(0



demişsiniz bende o şekilde düzenledim ama bu şekilde hata veriyor

Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(69) : e v a l()'d code on line 4

Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(208) : e v a l()'d code on line 2

Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(208) : e v a l()'d code on line 2

Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(208) : e v a l()'d code on line 2

Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(208) : e v a l()'d code on line 2

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(82) : e v a l()'d code on line 1
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Php-Nuke -> Php Nuke Tema Paylaşımları Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok Netopsiyon neden kapatılıyor? komutan1905 Öneri ve Görüşleriniz 6 2010-07-14, 10:33:39 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok C-PaneL'de Bu Görünüm Çıkıyor Neden ? qombat Php Nuke Sorunlarınız 3 2010-06-06, 20:20:19 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Sitem Çok Kasıyor Sizce Neden Olabilir ? Sonsuzluk Php Nuke Sorunlarınız 5 2010-05-24, 23:45:57 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Forum Neden Yavaş AHMET_BALCI Php Nuke Sorunlarınız 1 2010-04-09, 00:14:11 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok .Tr Domain Neden Yok ?[Tartışma] Lütf... qombat Öneri ve Görüşleriniz 15 2010-04-08, 13:37:28 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright