Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
3484
Mavimsn_C46 temasına habe ..(10997 okuma, 1 yanıt) Yeni Tema GörüşLerinizi A ..(15008 okuma, 4 yanıt) Şehit Aileleri Derneği İç ..(10606 okuma, 6 yanıt) ND_Kırmızı Teması ..(19043 okuma, 17 yanıt) Artisteer ile Nuke'ye Tem ..(13623 okuma, 7 yanıt) Tema sorun ..(6489 okuma, 0 yanıt) Forum Sayfamız Açıldı Her ..(15528 okuma, 10 yanıt) yemayı daraltmak ..(15447 okuma, 10 yanıt) AquAmp Player Teması ..(6289 okuma, 0 yanıt) Güzel Bir Tema ..(6039 okuma, 0 yanıt) tema hakkında yardım ..(10229 okuma, 5 yanıt) Tema İstekleri Buradan Ya ..(52158 okuma, 55 yanıt) Emosoft_Asel_Red Teması P ..(16960 okuma, 13 yanıt) Son Hemşeri Yorumları Blo ..(5474 okuma, 0 yanıt) Emosoft_Asel Teması Payla ..(9727 okuma, 6 yanıt) Ücret karşılığı otel tema ..(10257 okuma, 6 yanıt) atatürk teması arıyorum ..(11677 okuma, 6 yanıt) Jquery ile ahzırlanmış Se ..(9906 okuma, 6 yanıt) Acil Üst Menü kodu ..(11505 okuma, 6 yanıt) Sec begen indir Tema Lisa ..(70761 okuma, 64 yanıt) Ne kıymetli temaymış ya p ..(20161 okuma, 15 yanıt) Ücretli site geliştirme ç ..(11577 okuma, 6 yanıt) yardım edermisiniz ? ..(6516 okuma, 2 yanıt) açılışta bir süre bayrağı ..(11213 okuma, 6 yanıt) Belediye sitesi için tema ..(5900 okuma, 0 yanıt) Mor Tema ..(5948 okuma, 1 yanıt) div tasarımımı phpnuke'ye ..(5692 okuma, 0 yanıt) Anneyim.org temasi hakkin ..(7975 okuma, 3 yanıt) Temada Yazının Arka Planı ..(5392 okuma, 0 yanıt) PhpTurk V1 temasını arıyo ..(8155 okuma, 3 yanıt) küçük bir sorun ..(6190 okuma, 1 yanıt) bi sorunum daha var :S ..(9648 okuma, 5 yanıt) İslam Temaları ..(18334 okuma, 13 yanıt) theme.php dosyasında hata ..(13216 okuma, 10 yanıt) Joomla Temayi Nukeye Uyar ..(6988 okuma, 1 yanıt) Fenerbahçe Teması Arıyoru ..(8972 okuma, 4 yanıt) Forum Temasını Nasıl Degi ..(6777 okuma, 2 yanıt) tema genisliyor farklı t ..(12657 okuma, 11 yanıt) Tema Nasıl Yapılır Yardım ..(7581 okuma, 2 yanıt) Mavimsn_C22 üye grişi ..(10493 okuma, 7 yanıt) Menü Bloğu arıyorum ..(9004 okuma, 6 yanıt) Tema yapmak istiyorum. ..(8742 okuma, 4 yanıt) Yanlış hatırlamıyorsam bi ..(9234 okuma, 4 yanıt) selamlar temamı ve sitemi ..(10701 okuma, 6 yanıt) Güzel Bir Tema [ Yeni Pay ..(10075 okuma, 5 yanıt) TurkcellNET.Com Hakkında ..(15436 okuma, 11 yanıt) favori temayı arıyorum ..(20327 okuma, 16 yanıt) Aba_msn temasi ariyorum. ..(7101 okuma, 2 yanıt) Koy Sitesi ..(13833 okuma, 10 yanıt) Bi Türlü BuLamadım ..(16739 okuma, 13 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Ben Neden Ethaidesign Temalarını Kullanamıyorum..
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
YusufKorkmaz Mesaj: 100+
Kayıt: May 29, 2006 Mesajlar: 106 Konum: Siteden
Tarih: 2008-03-16, 14:27:38 Mesaj konusu: Ben Neden Ethaidesign Temalarını Kullanamıyorum..
Arkadaşlar Ben Neden Ethaidesign Temalarını Kullanamıyorum..temayı Yüklüyorum Etkinleştiriyorum,Sonrasında Site boş Bir sayfaya Oluyor..:):)
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-25, 12:56:37 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2008-03-16, 14:32:39 Mesaj konusu:
Sürüm dendir büyük ihtimal
Başa dön
YusufKorkmaz Mesaj: 100+
Kayıt: May 29, 2006 Mesajlar: 106 Konum: Siteden
Tarih: 2008-03-16, 14:33:21 Mesaj konusu:
bu temalar hangi sürümü gerektiriyor..
Başa dön
melik Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 06, 2005 Mesajlar: 944 Konum: Elazığ/Kovancılar
Tarih: 2008-03-16, 15:29:06 Mesaj konusu:
theme.php dosyasını aç ve public_message(); satırı var onu sil yada buna benzer tam hatırlamıyorum..
Başa dön
sidar1 Mesaj: 50+
Kayıt: Nov 04, 2007 Mesajlar: 92 Konum: İstanbul
Tarih: 2008-03-16, 15:29:43 Mesaj konusu:
temanın tam ismini yazarsan ve kendi kullandığın sürümü de dahil tabi yardımcı olalım sana
Başa dön
YusufKorkmaz Mesaj: 100+
Kayıt: May 29, 2006 Mesajlar: 106 Konum: Siteden
Tarih: 2008-03-16, 15:47:45 Mesaj konusu:
temanın ismi = Nuke5-oct-07
sürüm = 7.7
Başa dön
sidar1 Mesaj: 50+
Kayıt: Nov 04, 2007 Mesajlar: 92 Konum: İstanbul
Tarih: 2008-03-16, 15:56:01 Mesaj konusu:
sürüm uyumsuzluğundan dolayı sorun cıkaran tema(lar)ın theme.php sinde yer alan
kodun başına çift slayt ekleyin.
Şu şekilde olacak
En son sidar1 tarafından 2008-03-16, 16:01:54 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
sidar1 Mesaj: 50+
Kayıt: Nov 04, 2007 Mesajlar: 92 Konum: İstanbul
Tarih: 2008-03-16, 16:00:20 Mesaj konusu:
MuratKiLiC demiş ki:
config.php den false yazan kısmı true olarak değiştirdikten sonra sayfayı yenileyiniz ve ne tür hata aldığınızı buraya yazarsanız daha iyi yardımcı olmaya çalışırız.
Ya da şunu deneyiniz şu an sitenizde çalışan temanın theme.php dosyasını sorunlu olan temanın theme.php si ile değiştirin. Daha sonra bu theme.php dosyası içerisinde yer alan tema ismini sorunlu tema ismi ile değiştirdikten sonra deneyiniz.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-25, 12:56:37 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
YusufKorkmaz Mesaj: 100+
Kayıt: May 29, 2006 Mesajlar: 106 Konum: Siteden
Tarih: 2008-03-16, 16:00:59 Mesaj konusu:
Deneyeyim bi..
Başa dön
sidar1 Mesaj: 50+
Kayıt: Nov 04, 2007 Mesajlar: 92 Konum: İstanbul
Tarih: 2008-03-16, 16:07:15 Mesaj konusu:
evet deneyip sonucu buraya yazarsan herkes faydalanır sorunun hal olsun veya olmasın
Başa dön
YusufKorkmaz Mesaj: 100+
Kayıt: May 29, 2006 Mesajlar: 106 Konum: Siteden
Tarih: 2008-03-16, 16:09:40 Mesaj konusu:
Senin Dediğin yönetimi Yaptım Oldu Tşkler..
Başa dön
sidar1 Mesaj: 50+
Kayıt: Nov 04, 2007 Mesajlar: 92 Konum: İstanbul
Tarih: 2008-03-16, 16:16:51 Mesaj konusu:
Ben tşekkür ederim biz burada paylaştıkça hem öğreniyoruz hemde öğretiyoruz
Başa dön
dumani Mesaj: 1+
Kayıt: Mar 12, 2008 Mesajlar: 5
Tarih: 2008-03-30, 19:19:53 Mesaj konusu:
sidar1 :
sürüm uyumsuzluğundan dolayı sorun cıkaran tema(lar)ın theme.php sinde yer alan
kodun başına çift slayt ekleyin.
Şu şekilde olacak
demişsiniz bende o şekilde düzenledim ama bu şekilde hata veriyor
Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(69) : e v a l()'d code on line 4
Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(208) : e v a l()'d code on line 2
Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(208) : e v a l()'d code on line 2
Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(208) : e v a l()'d code on line 2
Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(208) : e v a l()'d code on line 2
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in C:\wamp\www\eu\themes\Nuke2-oct-07\theme.php(82) : e v a l()'d code on line 1
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız