Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 229
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 DikkatGeyikCikabilir.Com ..
(2532 okuma, 0 yanıt)
 smf mı, mybb mi, phpBB mi..
(4249 okuma, 5 yanıt)
 site yapma..
(3710 okuma, 4 yanıt)
 Smf den anlayan var mı ?..
(2545 okuma, 1 yanıt)
 SMF 2.0'a Yükseltme [Vide..
(4446 okuma, 6 yanıt)
 Bedava SMF Forum Kurmak..
(2263 okuma, 0 yanıt)
 SMF Hızlandırmanın Yollar..
(2229 okuma, 0 yanıt)
 Veritabanı Eğitim Döküman..
(2260 okuma, 0 yanıt)
 PhpMyAdmin'den SMF SEO Ka..
(2336 okuma, 0 yanıt)
 Googleye Kayıt..
(3141 okuma, 3 yanıt)
 Bu Hata Nasıl Düzelir SM..
(3863 okuma, 4 yanıt)
 Subdomaine SMF Kurulumu y..
(4422 okuma, 5 yanıt)
 Smf Okey, Tavla, Batak si..
(4470 okuma, 5 yanıt)
 Önereceğiniz Forum Hakkın..
(5886 okuma, 12 yanıt)
 Smf Forumda Sayfalar Aras..
(3811 okuma, 4 yanıt)
 smf forumda veri tabanı g..
(2514 okuma, 0 yanıt)
 smf forum hakkında..
(3314 okuma, 4 yanıt)
 Smf Mesajları Nukede Blok..
(7639 okuma, 13 yanıt)
 bookmarks modu sql sorgu ..
(2851 okuma, 1 yanıt)
 smf yardım..
(2485 okuma, 0 yanıt)
 smf krulum sonrası hata b..
(2735 okuma, 1 yanıt)
 php nuke -smf entegrasyon..
(38051 okuma, 74 yanıt)
 Hata Kodun neresinde Çöze..
(3853 okuma, 4 yanıt)
 Smf'den smf'ye bilgi akta..
(3566 okuma, 3 yanıt)
 Türkçe Karakter Hatası..
(3164 okuma, 1 yanıt)
 SMF Forumunuza wap desteğ..
(5348 okuma, 4 yanıt)
 smf kurulumunda ssl hatas..
(5534 okuma, 4 yanıt)
 server değişikliğinde sit..
(6162 okuma, 9 yanıt)
 Fantastico Türkçe Karakte..
(3633 okuma, 2 yanıt)
 Tarih Formatını Düzenleme..
(2622 okuma, 0 yanıt)
 smf tnyportala Ajax Tabs ..
(2724 okuma, 0 yanıt)
 Smf-Nuke tr dil lazım..
(4230 okuma, 4 yanıt)
 SMF nin portal ı varmıd..
(10534 okuma, 13 yanıt)
 Siteden Giriş-Çıkış Yaptı..
(2943 okuma, 0 yanıt)
 smf ye exploit..
(7553 okuma, 9 yanıt)
 Smf + Php Nuke Entegrasyo..
(6580 okuma, 9 yanıt)
 smf taşıma yardım..
(4618 okuma, 3 yanıt)
 phpbb to smf..
(3693 okuma, 1 yanıt)
 buton sorunu..
(3466 okuma, 1 yanıt)
 SMF Güvenliğini Artıralım..
(26437 okuma, 51 yanıt)
 Nukeden Smfye geçiş..
(6171 okuma, 7 yanıt)
 SMF Yavaşlaması..
(4717 okuma, 3 yanıt)
 SMF de ZİYARETÇİLER ANKET..
(3884 okuma, 2 yanıt)
 türkçe karakter sorunumu ..
(4953 okuma, 4 yanıt)
 SMF türkçe karakter Sorun..
(8901 okuma, 12 yanıt)
 Ençok mesaj yazan üyeler ..
(6006 okuma, 6 yanıt)
 SMF de Türkçe karakter so..
(3044 okuma, 0 yanıt)
 smf tema y...
(7573 okuma, 9 yanıt)
 SMF kuramadım..
(8039 okuma, 14 yanıt)
 smfye modifikasyon nasıl ..
(3958 okuma, 1 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - smf tema y.
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


smf tema y.

 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> SMF Forumu
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
programcii
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Dec 16, 2006
Mesajlar: 3

MesajTarih: 2007-02-08, 22:09:10    Mesaj konusu: smf tema y. Alıntıyla Cevap Gönder

slm arkadaşlar smf kurulu bir sitem war fakat tema bulamadım yardımcı olursanız seviniri....bilgisi olan warsa paylaşırsa çok iyi olurr
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2018-11-16, 20:16:37    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar


Başa dön
Aliosman
Teknik Yönetici
Teknik Yönetici





Kayıt: Jul 20, 2002
Mesajlar: 3836
Konum: Balıkesir

MesajTarih: 2007-02-09, 12:46:33    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

http://custom.simplemachines.org/themes/ adresine bakabilirsiniz. Ayrıca üye olarak forumlara bakabilirsiniz. Birçok Türkçe tema bulacaksınız.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
programcii
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Dec 16, 2006
Mesajlar: 3

MesajTarih: 2007-02-13, 20:20:12    Mesaj konusu: Re: smf tema y. Alıntıyla Cevap Gönder

teşekkür ederim kardeşim tmm bulup degiştirdim temyaı allah razı olsun...
çok makbule geçtii;)[/b]
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
agresifselo
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 23, 2007
Mesajlar: 4

MesajTarih: 2007-04-25, 14:13:10    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

slm smf forum temasını bi türlü yükleyemiyorum sürekli saçma şeyler oluyo ne yapabilirim çokta bi bilgim yok bana birisi yardımcı olabilirmi msn üzerinden yada burdan.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
is-mail
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Feb 07, 2006
Mesajlar: 908
Konum: İstanbul

MesajTarih: 2007-04-25, 14:27:40    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bu soruyu smf nin ana sitesinden daha doğru olurdu. versiyonlarına dikkat et ayrıca mod dahil yüklemelerede hakim olmaz. smf birazfarklıdır nuke den..
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
agresifselo
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 23, 2007
Mesajlar: 4

MesajTarih: 2007-04-25, 14:32:19    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

yaw hayır smf in resmi sitesinden bi tane tema yükledim fakat onun dışında başka tema yükleyemedim ne yapmam lazım.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
sade_kahve
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 08, 2005
Mesajlar: 925
Konum: Kasımpaşa

MesajTarih: 2007-04-25, 15:54:52    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Sorun çıkacağını sanmıyorum atıyıyosunuz ve tema yukle kısmından seçiyosunzu gayet basıt yanı ne gıbı bı sorunla karşılaştınız?
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
agresifselo
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 23, 2007
Mesajlar: 4

MesajTarih: 2007-04-26, 22:54:26    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

ftb dosyalarına temamı nasıl yüklerim biri bana adım adım anlatabilirmi üzgünüm bilmiyorum hoş görün Sad
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2018-11-16, 20:16:37    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar


Başa dön
sima19
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Oct 07, 2006
Mesajlar: 1856
Konum: Dünya'nın Bi Yerinden

MesajTarih: 2007-04-27, 01:21:19    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

kardeş yapacağın yolları anlatayım. şimdi temayı smf olduguna eminsek zipten çıkarılmamış varziyette smf forumun admin paneline gir. ve temayı gözat diyerek zipli temayı seç yükle. sonra o zipki temayı zipten çıkar. ftp ne bağlan. themes klaösürüne gir.orda yeni yüklediğin temanın klasörü çıakcaktır. zipten çıkardığın temanı ftp ile tekrar yukle. sonra admin panlinden etkinleştir.düzelir. :)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
agresifselo
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 23, 2007
Mesajlar: 4

MesajTarih: 2007-04-27, 03:36:11    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

senin dediğin adımları yaptım ama zipli dosyaları zip in içinden çıkarmadan direk tema klasörünün içine attım ama ilk önce bi hesaplama yapıyo tam hesaplama bitip dosyaları yüklerken bi hata veriyo dosya yüklemeye izniniz olmaya bilir dio Sad bu ne demek oluyo.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> SMF Forumu Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok Dolgun ücretle profosyonelce phpnuke ... drriza Ücret Karşılığı 3 2010-07-20, 01:26:24 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Yeni Tema GörüşLerinizi Alabilir Miyim ? qombat Php Nuke Tema Paylaşımları 4 2010-07-18, 13:56:22 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Yeni 1 Tema yükledim böyLe oLdu ?Yard... qombat Php Nuke Sorunlarınız 5 2010-07-18, 10:44:29 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Artisteer ile Nuke'ye Tema hazirlama bozkurt69 Php Nuke Tema Paylaşımları 7 2010-07-15, 12:54:19 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Tema sorun hakan10 Php Nuke Tema Paylaşımları 0 2010-07-12, 16:42:38 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2018 Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright