Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
3860
nuke için sağ tarafta kay ..(32454 okuma, 13 yanıt) php hata yardım lüffen ..(13868 okuma, 2 yanıt) Virüs ..(10215 okuma, 1 yanıt) php-nuke Den Kayıp Yapmad ..(35217 okuma, 18 yanıt) Yeni 1 Tema yükledim böyL ..(13255 okuma, 5 yanıt) Türkçe KArakter Hatası :S ..(15304 okuma, 7 yanıt) Bir modülün admin file'ın ..(7537 okuma, 1 yanıt) Herhangi Bir Site Hostund ..(8772 okuma, 2 yanıt) sql hata veriyor ..(6712 okuma, 0 yanıt) Avatar yüklemede hata ver ..(8116 okuma, 1 yanıt) Konu başlıkları boyutu ..(7394 okuma, 1 yanıt) Resimli Menü Block Sorunu ..(17676 okuma, 9 yanıt) Üye kayıt olurken boşluk ..(16243 okuma, 9 yanıt) Aynı mysql'u kullanan bir ..(15946 okuma, 8 yanıt) video stream için bi iste ..(6847 okuma, 0 yanıt) siir bölümünde ilginc bir ..(6997 okuma, 1 yanıt) facebook hayranı ol blogu ..(20816 okuma, 7 yanıt) facebook'ta rss ..(6737 okuma, 1 yanıt) Center Block Sorunu ..(9227 okuma, 3 yanıt) Forum Yedeği Yardım ..(8664 okuma, 2 yanıt) Resim Göstermeme Sorunu ..(8769 okuma, 2 yanıt) Flashchat kaldırma ..(7566 okuma, 1 yanıt) Dergi tasarım ..(6175 okuma, 0 yanıt) Forum konusuna resim ekle ..(7890 okuma, 1 yanıt) html destek-yardım ..(13328 okuma, 7 yanıt) Temayı Sola Dayayıp, Dara ..(14746 okuma, 8 yanıt) Amanav Manşet Haber Yorum ..(20973 okuma, 15 yanıt) Haber resmi çok büyük çık ..(13216 okuma, 6 yanıt) Ip ve Domain Girişi ..(6349 okuma, 0 yanıt) Üye olurken noktalama isa ..(8181 okuma, 2 yanıt) Site ana sayfası çok geç ..(7495 okuma, 1 yanıt) merhabalar ..(6440 okuma, 1 yanıt) emlak sitesi hakkında ..(14391 okuma, 7 yanıt) DinleTr Scriptinin Hatası ..(8126 okuma, 2 yanıt) Şeritli resimler Bloğu ..(13004 okuma, 7 yanıt) facebook duvar yazısı ..(6878 okuma, 1 yanıt) Radyo İstek Bölümü ..(16254 okuma, 11 yanıt) Php-Nuke 8.1 Kurulum Soru ..(10658 okuma, 5 yanıt) üye olunca aktifleştirme ..(16128 okuma, 12 yanıt) php nuke tema ..(7102 okuma, 2 yanıt) bos sayfa nasil olusturur ..(10061 okuma, 4 yanıt) Resim Galersi Ve Ziyaretç ..(10796 okuma, 5 yanıt) DinleTr Scripti artık çal ..(13145 okuma, 7 yanıt) Phpnuke etiket sistemi. ..(29780 okuma, 20 yanıt) tree menu ..(9188 okuma, 3 yanıt) sitem üye girişlerini kab ..(14578 okuma, 9 yanıt) Windows Hostta Nuke Sitey ..(8896 okuma, 3 yanıt) Pm Gönderiminde Sorun ..(6051 okuma, 1 yanıt) üyeyi sildim forumda izi ..(9316 okuma, 3 yanıt) Üyeler arasi e-mail gönde ..(5898 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - 2 blog kodunu tek blogda birleştirmek
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
meftare Mesaj: 100+
Kayıt: Dec 20, 2005 Mesajlar: 180
Tarih: 2009-08-20, 02:51:28 Mesaj konusu: 2 blog kodunu tek blogda birleştirmek
2 blogu tek bilogta göztermek istiyorum.yan yana tek blog olarak kodları nasıl birleştiririm bu işlemi ne şekilde gercekleşştire bilirim.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-23, 18:30:23 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
yazar25 Mesaj: 300+
Kayıt: Mar 06, 2006 Mesajlar: 305
Tarih: 2009-08-20, 11:02:30 Mesaj konusu:
tam olarak ne istedigin anlaşılmıyor site sag blok sol blok yan yanamı yoksa filan blogu falan blokla ortada veya kenarda olacak şekildemi
Başa dön
osdem66 Mesaj: 500+
Kayıt: Apr 26, 2008 Mesajlar: 587
Tarih: 2009-08-20, 11:13:57 Mesaj konusu:
yazar25 :
tam olarak ne istedigin anlaşılmıyor site sag blok sol blok yan yanamı yoksa filan blogu falan blokla ortada veya kenarda olacak şekildemi
Arkadaş gayet ne aciklamiş iki ayrı blogu sağ,sol yada orta da tek blok içerisinde göstermek istiyor...
net opsiyon dosyalar bölümünde 4 lü orta blok var gene ayrı ayrı ama 4 tane yan yana gösterebiliyorsun kardeş bir bak istersen..
Başa dön
seyranli Mesaj: 1000+
Kayıt: May 16, 2005 Mesajlar: 3511 Konum: oradan
Tarih: 2009-08-21, 01:26:50 Mesaj konusu:
<?
include("blocks/block-blok1.php");
$blok_bir=$content;
$content='';
include("blocks/block-blok2.php");
$blok_iki=$content;
$content='';
$content="<div class=\"float:left;\">$blok_bir</div>
<div class=\"float:left;\">$blok_iki</div>";
?>
buyur kardeşim bunu blok klasörüne at kullan
Başa dön
meftare Mesaj: 100+
Kayıt: Dec 20, 2005 Mesajlar: 180
Tarih: 2009-08-21, 02:10:47 Mesaj konusu:
kardeşim cok saol fakat ben bu blogları yan yana göstermek istiyorum burda alt alta cıktı.yan yana nasıl gösteririm.
Başa dön
seyranli Mesaj: 1000+
Kayıt: May 16, 2005 Mesajlar: 3511 Konum: oradan
Tarih: 2009-08-21, 04:49:06 Mesaj konusu:
<?
include("blocks/block-blok1.php");
$blok_bir=$content;
$content='';
include("blocks/block-blok2.php");
$blok_iki=$content;
$content='';
$content="<div style=\"float:left;\">$blok_bir</div>
<div style=\"float:left;\">$blok_iki</div>";
?>
bu şekilde yazıni dalgınlıkla style yerine class yazmışım. yine olmazsa genişlik yetmiyodur
Başa dön
yazar25 Mesaj: 300+
Kayıt: Mar 06, 2006 Mesajlar: 305
Tarih: 2009-08-21, 06:05:57 Mesaj konusu:
hangi bloklar blokları sana yan yana orijinal yazayım
Başa dön
meftare Mesaj: 100+
Kayıt: Dec 20, 2005 Mesajlar: 180
Tarih: 2009-08-21, 12:43:22 Mesaj konusu:
yazar25 saol abi seyranlının dediği şekilde yaptım oldu.
seyranlı akrdeşim cok saol allaha razı olsun.2 gündür bunu ayarlamaya çalışıyorum sayende başardım saol.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-23, 18:30:23 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
meftare Mesaj: 100+
Kayıt: Dec 20, 2005 Mesajlar: 180
Tarih: 2009-08-22, 13:13:01 Mesaj konusu:
block gayet iyi çalışıyor fakat buna kendi içinde bağlık verebilirmiyiz.onu nasıl ayarlaya biliriz.eklediğimiz bloğa başlık vermek istiyorum.
Başa dön
serserialper21 Mesaj: 1000+
Kayıt: Jan 02, 2006 Mesajlar: 1660 Konum: Diyarbakır
Tarih: 2009-08-23, 18:09:53 Mesaj konusu:
Bende de çalıştı ama firefox'ta ufak bi sorun var. Orta forum ile google reklam kodları block'larını çektım, google reklam kodu'nun oldugu block sorunsuz calısıyor ama forum orta block'unun oldugu block exploler'de duzgun fakat mozilla'da sol'a kaymış şekilde duruyor ;
Başa dön
seyranli Mesaj: 1000+
Kayıt: May 16, 2005 Mesajlar: 3511 Konum: oradan
Tarih: 2009-08-24, 00:30:07 Mesaj konusu:
gerisi html ye kalmış bişey. div lerde böyle bir problem olacağını söylemiştim. Div yerine
<?
include("blocks/block-blok1.php");
$blok_bir=$content;
$content='';
include("blocks/block-blok2.php");
$blok_iki=$content;
$content='';
$content="<table width=\"100%\">
<tr>
<td width=\"50%\">Başlık 1</td>
<td width=\"50%\">Başlık 2</td>
</tr><tr>
<td width=\"50%\">$blok_bir</td>
<td width=\"50%\">$blok_iki</td>
</tr></table>";
?>
şeklinde de yapabilrisiniz
Başa dön
ramazanozturk Mesaj: 1+
Kayıt: Nov 01, 2005 Mesajlar: 15
Tarih: 2009-10-06, 00:07:00 Mesaj konusu:
bu blok klasörüne atmak nasıl oluyor... block.php olarak mı yoksa blok.htm olarakmı yada nasıl acaba... teşekkürler
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız