Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
935
nuke için sağ tarafta kay ..(32147 okuma, 13 yanıt) php hata yardım lüffen ..(13756 okuma, 2 yanıt) Virüs ..(10126 okuma, 1 yanıt) php-nuke Den Kayıp Yapmad ..(34782 okuma, 18 yanıt) Yeni 1 Tema yükledim böyL ..(13093 okuma, 5 yanıt) Türkçe KArakter Hatası :S ..(15124 okuma, 7 yanıt) Bir modülün admin file'ın ..(7467 okuma, 1 yanıt) Herhangi Bir Site Hostund ..(8669 okuma, 2 yanıt) sql hata veriyor ..(6655 okuma, 0 yanıt) Avatar yüklemede hata ver ..(8052 okuma, 1 yanıt) Konu başlıkları boyutu ..(7322 okuma, 1 yanıt) Resimli Menü Block Sorunu ..(17479 okuma, 9 yanıt) Üye kayıt olurken boşluk ..(16104 okuma, 9 yanıt) Aynı mysql'u kullanan bir ..(15786 okuma, 8 yanıt) video stream için bi iste ..(6789 okuma, 0 yanıt) siir bölümünde ilginc bir ..(6941 okuma, 1 yanıt) facebook hayranı ol blogu ..(20699 okuma, 7 yanıt) facebook'ta rss ..(6682 okuma, 1 yanıt) Center Block Sorunu ..(9143 okuma, 3 yanıt) Forum Yedeği Yardım ..(8556 okuma, 2 yanıt) Resim Göstermeme Sorunu ..(8651 okuma, 2 yanıt) Flashchat kaldırma ..(7511 okuma, 1 yanıt) Dergi tasarım ..(6130 okuma, 0 yanıt) Forum konusuna resim ekle ..(7827 okuma, 1 yanıt) html destek-yardım ..(13204 okuma, 7 yanıt) Temayı Sola Dayayıp, Dara ..(14618 okuma, 8 yanıt) Amanav Manşet Haber Yorum ..(20751 okuma, 15 yanıt) Haber resmi çok büyük çık ..(13123 okuma, 6 yanıt) Ip ve Domain Girişi ..(6295 okuma, 0 yanıt) Üye olurken noktalama isa ..(8083 okuma, 2 yanıt) Site ana sayfası çok geç ..(7405 okuma, 1 yanıt) merhabalar ..(6377 okuma, 1 yanıt) emlak sitesi hakkında ..(14212 okuma, 7 yanıt) DinleTr Scriptinin Hatası ..(8052 okuma, 2 yanıt) Şeritli resimler Bloğu ..(12875 okuma, 7 yanıt) facebook duvar yazısı ..(6814 okuma, 1 yanıt) Radyo İstek Bölümü ..(16125 okuma, 11 yanıt) Php-Nuke 8.1 Kurulum Soru ..(10566 okuma, 5 yanıt) üye olunca aktifleştirme ..(15970 okuma, 12 yanıt) php nuke tema ..(7017 okuma, 2 yanıt) bos sayfa nasil olusturur ..(9968 okuma, 4 yanıt) Resim Galersi Ve Ziyaretç ..(10678 okuma, 5 yanıt) DinleTr Scripti artık çal ..(13031 okuma, 7 yanıt) Phpnuke etiket sistemi. ..(29435 okuma, 20 yanıt) tree menu ..(9094 okuma, 3 yanıt) sitem üye girişlerini kab ..(14455 okuma, 9 yanıt) Windows Hostta Nuke Sitey ..(8810 okuma, 3 yanıt) Pm Gönderiminde Sorun ..(5998 okuma, 1 yanıt) üyeyi sildim forumda izi ..(9231 okuma, 3 yanıt) Üyeler arasi e-mail gönde ..(5848 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - html destek-YARDIM
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-03, 23:58:46 Mesaj konusu: html destek-YARDIM
herkeze öncelikle selam.benim sıkıntım siteye html kod eklediğimde bunun çıkmaması.yani kayan yazı kodu olsun haber kodu olsun ne eklesem çıkmıyor.bi yardımcı olursanız sevinirim nedir acaba sorun.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-14, 20:04:48 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:03:14 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açıp html taglarına izin vermelisin dosyayı aç iyice incele.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:09:34 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açtım ama nasıl izin vericem biraz daha açarsan sevirim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:16:28 Mesaj konusu:
dosyayı açtıgında array değişkeni bulacaksın bu fonksiyonu tanımlaman lazım kısaca matematik problemi çözüyormuşsun gibi düşün.
Kod:
$AllowableHTML = array(
Yukarıda ki kodun hemen aşagısına bakarsan html kodlarından ki değişkenler tanımlanmış sen kayan yazı eklemek istiyorsan
bu kodu tanımlamalısın config.php dosyasına.
Umarım anlatabilmişimdir yanlış anlama ama armut piş agzıma düş misalini sevmem ne kadar çok çaba gösterirseniz birşeyler çözebilmek sizin için eglenceli bir hal alacaktır.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:32:12 Mesaj konusu:
araştırma yaptım ama çözemedim bu yüzden YARDIM istedim.he bu arada "marquee"=>1 diye ekleme yaptım ve site gitti baştan kurulum istiyor.şimdi baştan kurulum yapıcam yinede sağol.armut muhabbetide güzel bunuda söylemeden geçmiyeyim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:35:23 Mesaj konusu:
baştan kuruluma gerek yok ekledigin marquee kodunu kaldır sorun çözülür.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:40:43 Mesaj konusu:
kaldırdım ama malesef baştan kuruyorum.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:54:21 Mesaj konusu:
kurulumu yaptım bitti ama bu seferde site açılmadı güleyimmi ağlayımmı karıştırdım.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-14, 20:04:48 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız