BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 3950
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 Yıldız Beldesi Belediye B..
(11493 okuma, 2 yanıt)
 Rap Sitesi içn banner Yap..
(6647 okuma, 0 yanıt)
 Resim-Logo..
(14541 okuma, 9 yanıt)
 Alchemy Mindworks Animati..
(6384 okuma, 0 yanıt)
 Photoshop da resim kesmek..
(10571 okuma, 3 yanıt)
 Çatkara Köyü Logo Yapıcak..
(16180 okuma, 13 yanıt)
 Logo yapabilecek arkadaşl..
(9014 okuma, 3 yanıt)
 Futbol sitesi için logo i..
(25246 okuma, 21 yanıt)
 Ahi Haber için logo çalış..
(15999 okuma, 14 yanıt)
 Bu yazı tipinin adını bil..
(7364 okuma, 2 yanıt)
 Yusufiyeli Ülkücüler Teşk..
(10536 okuma, 4 yanıt)
 Kantindeyim.Com için logo..
(8196 okuma, 3 yanıt)
 vektor edit yardım..
(19844 okuma, 20 yanıt)
 logo yapimi..
(12744 okuma, 8 yanıt)
 intro programi..
(6605 okuma, 1 yanıt)
 Şu site için logo tasarım..
(5222 okuma, 0 yanıt)
 Logo yapa bilicek arkadas..
(8745 okuma, 4 yanıt)
 Amblem İstek..
(8197 okuma, 4 yanıt)
 Temaya Banner Olmuyo....
(8994 okuma, 4 yanıt)
 habercii.com Site Logoso..
(4554 okuma, 0 yanıt)
 Logo & Banner İstek..
(10188 okuma, 7 yanıt)
 Grafik tasarımcı olmak&am..
(8001 okuma, 2 yanıt)
 Pizza - Kola - Hamburger...
(8472 okuma, 3 yanıt)
 Poşet tasarımında nasıl b..
(12637 okuma, 6 yanıt)
 tarım sitesi için logo la..
(8826 okuma, 4 yanıt)
 Yep Yeni Logo Hareketli A..
(18940 okuma, 16 yanıt)
 Netopsiyona 2 tane logo ..
(13127 okuma, 9 yanıt)
 ChildsPlay temasının Logo..
(9530 okuma, 6 yanıt)
 Yazı küçültme kodu..
(5601 okuma, 0 yanıt)
 bu programı bilen war mı..
(8206 okuma, 2 yanıt)
 Nuke Evolution Türkiye iç..
(31714 okuma, 29 yanıt)
 Bu Kuşun arkasını beyazla..
(24330 okuma, 23 yanıt)
 spor klübüne arma yapacak..
(15325 okuma, 11 yanıt)
 Ramazan indexi paylaşim..
(10419 okuma, 5 yanıt)
 Birkaç Küçük Grafik yapan..
(4946 okuma, 0 yanıt)
 Sevgili arkadaşlar..
(6004 okuma, 1 yanıt)
 Foruma logo yapabilecek v..
(16617 okuma, 12 yanıt)
 Hareketli banner..
(10283 okuma, 7 yanıt)
 Hızlı logo lazım..
(7651 okuma, 4 yanıt)
 yardım..
(5142 okuma, 0 yanıt)
 1000+ Photoshop Actions..
(6133 okuma, 1 yanıt)
 Logo yapacak birisi var m..
(14948 okuma, 13 yanıt)
 Logo İstek..
(20259 okuma, 18 yanıt)
 yeni logo ve yeni blog gi..
(13213 okuma, 9 yanıt)
 Kawasaki İçin Grafik Lazı..
(6454 okuma, 2 yanıt)
 tarım ve bilişim logosu..
(5422 okuma, 0 yanıt)
 Logo İstek..
(10473 okuma, 7 yanıt)
 Yeni Rütbeler..
(10346 okuma, 5 yanıt)
 Banner İstek..
(28244 okuma, 29 yanıt)
 Banner İstek..
(9917 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ?
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ?
Sayfaya git Önceki  1, 2
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
LeaDers
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Dec 15, 2005
Mesajlar: 41

MesajTarih: 2006-08-02, 18:04:15    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Kardeş Dosya inmiyor yaa Bir Bakarmısın
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-24, 22:08:33    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
Crazy_Blood
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Jul 30, 2006
Mesajlar: 58

MesajTarih: 2006-08-04, 19:55:33    Mesaj konusu: Re: İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ? Alıntıyla Cevap Gönder

Kardeş Valla Bende İndiremedim Tekrar Upload Edersen Çookk Memnun Olurum..
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
sade_kahve
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 08, 2005
Mesajlar: 925
Konum: Kasımpaşa

MesajTarih: 2006-08-04, 20:29:30    Mesaj konusu: Re: İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ? Alıntıyla Cevap Gönder

lınk çalışıyo arkadaşlar tekrar deneyın şimdi baktım
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Crazy_Blood
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Jul 30, 2006
Mesajlar: 58

MesajTarih: 2006-08-04, 21:59:46    Mesaj konusu: Re: İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ? Alıntıyla Cevap Gönder

http://www.hemenpaylas.com/download/1298938/flashgalerimod.rar.html

Bu Linkten Bahsediyorum. Hemenpaylas ın Sayfasını Açıyor Ama Download a Tıkladığımda İnmiyor. Buradan İndirebildin Mi Sen?
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
sade_kahve
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 08, 2005
Mesajlar: 925
Konum: Kasımpaşa

MesajTarih: 2006-08-04, 22:05:29    Mesaj konusu: Re: İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ? Alıntıyla Cevap Gönder

kardeş hemen paylaşa atamıyorum maıl adresı yolla atım
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Crazy_Blood
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Jul 30, 2006
Mesajlar: 58

MesajTarih: 2006-08-04, 22:07:24    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

PM Attım Kardeş
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
LeaDers
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Dec 15, 2005
Mesajlar: 41

MesajTarih: 2006-08-11, 21:59:14    Mesaj konusu: Re: İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ? Alıntıyla Cevap Gönder

Yok Arkadas olmadı olmuyor Başka YARDIM edecek yok mu ??
Bunu modul olarak yapan bana gonderırse sıtemde sıtesının reklamını yapacam(egersitesi varsa) hemde 1 ay Arkadaslar cok onemlı lütfen yardımcı olun
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
saho
Forum Yöneticisi
Forum Yöneticisi





Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 2176
Konum: istanbul-tokat

MesajTarih: 2006-08-12, 09:49:37    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bak şimdi image gallery normal olarak kur galeri diye bir klasör aç o dizine sonra
<?
require_once"mainfile.php";
include"header.php";
opentable();
?>
<i f r a m e src=../../../galeri width=100%></i f r a m e>
<?
closetable();
include"footer.php";
?> gibi yap bir klasör aç adını pehhh koy sonra içine üstteki kodlar yazan bir metin belgesi aç adını index.php yap ama uzantılar gözüksün index.php.txt değil :)
index.php olsun sonra ftp ye at sonrada www.siteadi.com/modules.php?name=pehhh yaz bak bakam ne çıkacak Razz
i f r a m e kısımları html bilginle düzenleyebilirsin kısadan yazdım
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-24, 22:08:33    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
LeaDers
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Dec 15, 2005
Mesajlar: 41

MesajTarih: 2006-08-12, 19:23:11    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

saho :
bak şimdi image gallery normal olarak kur galeri diye bir klasör aç o dizine sonra
<?
require_once"mainfile.php";
include"header.php";
opentable();
?>
<i f r a m e src=../../../galeri width=100%></i f r a m e>
<?
closetable();
include"footer.php";
?> gibi yap bir klasör aç adını pehhh koy sonra içine üstteki kodlar yazan bir metin belgesi aç adını index.php yap ama uzantılar gözüksün index.php.txt değil :)
index.php olsun sonra ftp ye at sonrada www.siteadi.com/modules.php?name=pehhh yaz bak bakam ne çıkacak Razz
i f r a m e kısımları html bilginle düzenleyebilirsin kısadan yazdım


Kardes Allah Razı olsun sonunda oldu Yalnız bunun boyutunu nasıl ayarlıycam bıraz kucuk olduda Laughing

Sitenin Banner linkini özelden gonderırsen siteme eklıycem cok makbule gectı tekrar Sagol
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
saho
Forum Yöneticisi
Forum Yöneticisi





Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 2176
Konum: istanbul-tokat

MesajTarih: 2006-08-12, 20:21:16    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

width=xx -> genişlik
height=xx -> yükseklik

olarak koy <i f r a m e tagı içerisine
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
nfk
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 09, 2006
Mesajlar: 23

MesajTarih: 2006-08-26, 09:19:07    Mesaj konusu: Re: İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ? Alıntıyla Cevap Gönder

peki mubarekler bunu nasıl türkçeleştireceğiz ? İçinde lang.ini var onda değişiklikler yaptım ama menüler ingilizce kaldı main menü yü ana menü için tıklayınız yapmam gerek ? bide admin paneli var ne işe yarıyo hiç anlamadım ama çok güzelmiş onu diyim
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
nfk
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 09, 2006
Mesajlar: 23

MesajTarih: 2006-08-26, 11:45:20    Mesaj konusu: Re: İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ? Alıntıyla Cevap Gönder

klasörde birde türkçe lang.ini varmış onu ekledim türkçe oldu Laughing

modüle yukardaki anlatıldığı gibi çevirdim

<?
require_once"mainfile.php";
include"header.php";
opentable();
?>
<i f r a m e src=ana dizindeki dosyaların atıldığı dosya adını yazın height=510 width=100%></i f r a m e>
<?
closetable();
include"footer.php";
?>

boş bir php dosyasının içine bu kodları ekleyip ona index.php ismini verdim onuda galeri diye bir klasöre atıp modüles içine yolladım aslında galeri ana sayfada başka bir klasörde ama galeri isimli modüle tıklayınca modül olarak açılıyor bende height=510 width=100% ayarlayınca tam oldu temasını dar olan 510 ile 100 değiştirebilir

width=xx -> genişlik
height=xx -> yükseklik

amma kopyacıyım bende Laughing


birde ufak bişey diyeyim resimde sağ tıklayıp yeni pencerede aç deyince resim bilgisayara inecek şekilde açılıyor ziyaretçilerinize dersiniz...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
coskun7527
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Aug 24, 2005
Mesajlar: 14
Konum: gaziantep

MesajTarih: 2006-09-21, 15:29:08    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Arkadaşlar Harikasınız ellerinize sağlık.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
LeaDers
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Dec 15, 2005
Mesajlar: 41

MesajTarih: 2006-10-01, 21:33:05    Mesaj konusu: Re: İmageVue Gallery Nasıl Block ve Modul Olur ? Alıntıyla Cevap Gönder

Arkadaslar bunu kayan resimler seklinde nasıl block yapabılırım aynı coppermıne nın orta block u gıbı
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
caChaReL
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Jun 11, 2005
Mesajlar: 41
Konum: ankara

MesajTarih: 2007-03-07, 21:30:05    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

arkadaşlar bilgiler için çok sağolun ben kurdum galeriyi fakat tek bi detay kaldı galerinin sol üst köşesinde İmageVue Gallery yazıyor ben o yazıyı değiştirmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
nofel
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Apr 25, 2005
Mesajlar: 655

MesajTarih: 2007-03-10, 17:19:28    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Biri şu album tam olarak nasıl kurulur anlatabilirmi_?
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Tanimsiz
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Oct 02, 2004
Mesajlar: 13
Konum: Midyat

MesajTarih: 2007-03-10, 17:46:49    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Linkteki dosyada silinmis yada suresi gecmis diyor yeni link verilebilirmi?tskler
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
nofel
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Apr 25, 2005
Mesajlar: 655

MesajTarih: 2007-03-10, 22:44:40    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Ah bide kurulumunu anlatsanız Very Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
omerfaruk_02
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Jun 02, 2007
Mesajlar: 149

MesajTarih: 2007-07-01, 13:35:09    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

çok iyi olur ya ben kuramadım biri kurulumunu ayrıntılı olarak anlatsın
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
Sayfaya git Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok nerden ve nasıl bulmuş anlayamadım muhammed-fatih İnternet Üzerine 3 2010-07-16, 18:42:47 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Resimli Menü Block Sorunu populerdeli Php Nuke Sorunlarınız 9 2010-07-11, 18:59:34 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Ramazan Yaklaştı Block,Modül ? ugurekinci Php Nuke Blocklar 2 2010-07-10, 15:59:50 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Center Block Sorunu populerdeli Php Nuke Sorunlarınız 3 2010-07-09, 22:39:27 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok yeni flashmanset haber block mehaga Php Nuke Blocklar 9 2010-07-09, 21:15:18 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright