Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
4206
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11490 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6647 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14541 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6384 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10571 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(16180 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(9014 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25246 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(15999 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7364 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10536 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8196 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19844 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12744 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6605 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5222 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8745 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8197 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(8994 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4554 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10188 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(8001 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8472 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12637 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8825 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18940 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(13127 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9530 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5601 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8206 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31714 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24330 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15325 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10418 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4946 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(6004 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16617 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10283 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7651 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5142 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6133 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14948 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20259 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13213 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6454 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5421 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10473 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10346 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(28244 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9917 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Reimlere gölge?
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
adanarock Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 10, 2004 Mesajlar: 554 Konum: adana
Tarih: 2007-07-03, 12:39:25 Mesaj konusu: Reimlere gölge?
arkadaşlar elimdeki resimlere seklin gölgesini nasıl verebilirim kücük bi program önerir misiniz. yada ben psp7 kullanıyorum var mı özelliği?
gölge resimin gölgesi bi olsun ama.
Misal:
Adamın golgesi gercekmiş gibi girintiler ve cıkıntılar resimle uyumlu.
Bu gibi resimlere gölge atmam lazım sağa dayalı. nasıl yapılır acaba?
LÜTFEN PHOTOSHOP ÖNERMEYİN
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-24, 20:42:24 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
maviay_67 Mesaj: 500+
Kayıt: Jan 01, 2005 Mesajlar: 580 Konum: istanbul
Tarih: 2007-07-03, 14:00:36 Mesaj konusu:
Jasc Paint Shop Pro 9 güzel bidene kullanımı kolay
Başa dön
melik Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 06, 2005 Mesajlar: 944 Konum: Elazığ/Kovancılar
Tarih: 2007-07-03, 15:00:57 Mesaj konusu:
Kardeş PHOTOSHOP önermeyin demişsin ama en güzeli bununla yapılır biliyorsun o yüzden bu programı aç ve layeri sağ tıklayıp blending options a bas ve soldaki başlıklardan drop shadow u seç gölgedir ondan sonra sağ tarafından ise ayarlarını yaparsın cafedeyim o yüzden yapamam evde olsaydım 10 sn lik iş..
Başa dön
adanarock Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 10, 2004 Mesajlar: 554 Konum: adana
Tarih: 2007-07-03, 15:38:22 Mesaj konusu:
ingilizce bilmek ne güzel şey:)
Teşekkürler melik drop shadow yazdım çıktı bi yerlerden.
paintshop 7 de once yeni bir layer actım sonra sadece makinayı secip yapıştırdım sonra yukardan effect->3d efect->drop shadow u sectim oldu.
Başa dön
gokhan87 Mesaj: 300+
Kayıt: Oct 20, 2006 Mesajlar: 348
Tarih: 2007-08-23, 12:11:24 Mesaj konusu:
çok başarılı bi çalışma olmamış bence photoshoptan bende korkuyodum ama üzerine gittiğinde gayet basit bir program...
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız