Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
3967
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11493 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6647 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14541 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6384 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10571 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(16180 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(9014 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25246 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(15999 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7364 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10536 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8196 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19844 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12744 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6605 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5222 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8745 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8197 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(8994 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4554 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10188 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(8001 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8472 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12637 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8826 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18940 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(13127 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9530 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5601 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8206 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31714 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24330 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15325 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10419 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4946 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(6004 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16617 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10283 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7651 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5142 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6133 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14948 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20259 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13213 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6454 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5422 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10473 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10346 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(28244 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9917 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Bu efekti nasıl yapabilirim?
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
nofel Mesaj: 500+
Kayıt: Apr 25, 2005 Mesajlar: 655
Tarih: 2007-10-21, 22:03:28 Mesaj konusu: Bu efekti nasıl yapabilirim?
İsmini bilmediğim için ne efekti oldugunu bu yüzden böyle bir başlık seçtim.
Foto da da görüldüğü gibi böyle bir efekti nasıl yapabiliriz?
Arkaplan siyah ve resmin kesik çizgilerini değilde böyle bir efektle arkaplan içerisinde yavaş yavaş kaybolmasını istiyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-24, 22:11:43 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
melik Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 06, 2005 Mesajlar: 944 Konum: Elazığ/Kovancılar
Tarih: 2007-10-21, 22:24:47 Mesaj konusu:
Photoshopta Gradient verirsin araçlarda boya kutusunun 2. seçeneğini seç yani G harfi olmazsa shitft + G
Başa dön
nofel Mesaj: 500+
Kayıt: Apr 25, 2005 Mesajlar: 655
Tarih: 2007-10-21, 22:29:38 Mesaj konusu:
üstad biraz daha açsan
Başa dön
melik Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 06, 2005 Mesajlar: 944 Konum: Elazığ/Kovancılar
Tarih: 2007-10-21, 22:45:42 Mesaj konusu:
Valla burda anlatamam zamanım yok photoshop sitesine gir derslerde Gradient bölümüne bak görürsün.. :)
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2007-10-21, 22:53:28 Mesaj konusu:
nofel ben senın yapmak ıstedıgını anlamadım ne yapmak ıstıyorsun sen tam bı sekılde anlat melik anlamıs ama ben anlamadım yapmak ıstedıgın ne yanı ıster ozelden ıster burdan yaz :)
Başa dön
nofel Mesaj: 500+
Kayıt: Apr 25, 2005 Mesajlar: 655
Tarih: 2007-10-21, 23:09:47 Mesaj konusu: Re: Bu efekti nasıl yapabilirim?
resimdeki gibi resmi bi şekilde siyah serperek örneğin arkaplanı siyah bir siteye eklediğimizde siteyle uyumlu olmasını sağlıyoruz.
diğer bi deyişle siyahtan resmin asıl rengine doğru bir basamaklama var sanki ama bu varolan hassasiyet göze hoş görünmesini sağlıyor, birden siyaha değil de yavaş yavaş
yapmak istediğim örneğin senin avatarının sağ tarafına şu siyah basamaklama (her neyse artık) efektini uygulamak istiyorum.. En son nofel tarafından 2007-10-22, 12:44:12 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2007-10-21, 23:13:14 Mesaj konusu:
nasıl yanı
bu tarz seylermı sımdı oyle yaptım ama yanı bu efektı uygulama zor degıl ama ...
Başa dön
nofel Mesaj: 500+
Kayıt: Apr 25, 2005 Mesajlar: 655
Tarih: 2007-10-21, 23:31:42 Mesaj konusu:
evet aynen böyle
ama bunu mesela soldan yapmak istiyorum. sen çevresini yapmışsın
edit: artık bana göre de zor değil
melik in gösterdiği yolla deneye deneye öğrendim
teşekkürler
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-24, 22:11:43 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
ArzaL Mesaj: 100+
Kayıt: Jul 01, 2007 Mesajlar: 103
Tarih: 2007-10-22, 01:35:35 Mesaj konusu: Re: Bu efekti nasıl yapabilirim?
Hojam PhotoFiltre indir onda yaparsın türkce destekli ;)
Başa dön
PhP_CoDeR Mesaj: 200+
Kayıt: Oct 28, 2003 Mesajlar: 299
Tarih: 2007-10-22, 03:11:54 Mesaj konusu: Re: Bu efekti nasıl yapabilirim?
Tüm programlarda mevcut ama en kullanışlı olanı (bana göre...) Macromedia Fireworks...
Commands -> Creative -> Fade Image
Burda birkaç şekil mevcut onlardan istediğini seçiyorsun...
Başa dön
okancelk Mesaj: 100+
Kayıt: Jul 20, 2007 Mesajlar: 135 Konum: istanbul
Tarih: 2007-10-22, 04:07:39 Mesaj konusu: Re: Bu efekti nasıl yapabilirim?
Başa dön
PhP_CoDeR Mesaj: 200+
Kayıt: Oct 28, 2003 Mesajlar: 299
Tarih: 2007-10-22, 11:44:24 Mesaj konusu:
Güzel Fotoğraf Defileye döndü bu başlık....
Başa dön
eynesilcom Mesaj: 300+
Kayıt: Apr 08, 2007 Mesajlar: 479
Tarih: 2007-10-23, 10:23:46 Mesaj konusu:
Tüm programlarda mevcut ama en kullanışlı olanı (bana göre...) Macromedia Fireworks...doğru bu programda bunu çok iyi öğrenmek lazım.
_________________________________--
http://www.eynesilhaber.com karadenizin sesi
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız