BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 4219
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 Yıldız Beldesi Belediye B..
(11490 okuma, 2 yanıt)
 Rap Sitesi içn banner Yap..
(6647 okuma, 0 yanıt)
 Resim-Logo..
(14541 okuma, 9 yanıt)
 Alchemy Mindworks Animati..
(6384 okuma, 0 yanıt)
 Photoshop da resim kesmek..
(10571 okuma, 3 yanıt)
 Çatkara Köyü Logo Yapıcak..
(16180 okuma, 13 yanıt)
 Logo yapabilecek arkadaşl..
(9014 okuma, 3 yanıt)
 Futbol sitesi için logo i..
(25246 okuma, 21 yanıt)
 Ahi Haber için logo çalış..
(15999 okuma, 14 yanıt)
 Bu yazı tipinin adını bil..
(7364 okuma, 2 yanıt)
 Yusufiyeli Ülkücüler Teşk..
(10536 okuma, 4 yanıt)
 Kantindeyim.Com için logo..
(8196 okuma, 3 yanıt)
 vektor edit yardım..
(19844 okuma, 20 yanıt)
 logo yapimi..
(12744 okuma, 8 yanıt)
 intro programi..
(6605 okuma, 1 yanıt)
 Şu site için logo tasarım..
(5222 okuma, 0 yanıt)
 Logo yapa bilicek arkadas..
(8745 okuma, 4 yanıt)
 Amblem İstek..
(8197 okuma, 4 yanıt)
 Temaya Banner Olmuyo....
(8994 okuma, 4 yanıt)
 habercii.com Site Logoso..
(4554 okuma, 0 yanıt)
 Logo & Banner İstek..
(10188 okuma, 7 yanıt)
 Grafik tasarımcı olmak&am..
(8001 okuma, 2 yanıt)
 Pizza - Kola - Hamburger...
(8472 okuma, 3 yanıt)
 Poşet tasarımında nasıl b..
(12637 okuma, 6 yanıt)
 tarım sitesi için logo la..
(8825 okuma, 4 yanıt)
 Yep Yeni Logo Hareketli A..
(18940 okuma, 16 yanıt)
 Netopsiyona 2 tane logo ..
(13127 okuma, 9 yanıt)
 ChildsPlay temasının Logo..
(9530 okuma, 6 yanıt)
 Yazı küçültme kodu..
(5601 okuma, 0 yanıt)
 bu programı bilen war mı..
(8206 okuma, 2 yanıt)
 Nuke Evolution Türkiye iç..
(31714 okuma, 29 yanıt)
 Bu Kuşun arkasını beyazla..
(24330 okuma, 23 yanıt)
 spor klübüne arma yapacak..
(15325 okuma, 11 yanıt)
 Ramazan indexi paylaşim..
(10418 okuma, 5 yanıt)
 Birkaç Küçük Grafik yapan..
(4946 okuma, 0 yanıt)
 Sevgili arkadaşlar..
(6004 okuma, 1 yanıt)
 Foruma logo yapabilecek v..
(16617 okuma, 12 yanıt)
 Hareketli banner..
(10283 okuma, 7 yanıt)
 Hızlı logo lazım..
(7651 okuma, 4 yanıt)
 yardım..
(5142 okuma, 0 yanıt)
 1000+ Photoshop Actions..
(6133 okuma, 1 yanıt)
 Logo yapacak birisi var m..
(14948 okuma, 13 yanıt)
 Logo İstek..
(20259 okuma, 18 yanıt)
 yeni logo ve yeni blog gi..
(13213 okuma, 9 yanıt)
 Kawasaki İçin Grafik Lazı..
(6454 okuma, 2 yanıt)
 tarım ve bilişim logosu..
(5421 okuma, 0 yanıt)
 Logo İstek..
(10473 okuma, 7 yanıt)
 Yeni Rütbeler..
(10346 okuma, 5 yanıt)
 Banner İstek..
(28244 okuma, 29 yanıt)
 Banner İstek..
(9917 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Bu efekti nasıl yapabilirim?
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


Bu efekti nasıl yapabilirim?

 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
nofel
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Apr 25, 2005
Mesajlar: 655

MesajTarih: 2007-10-21, 22:03:28    Mesaj konusu: Bu efekti nasıl yapabilirim? Alıntıyla Cevap Gönder

İsmini bilmediğim için ne efekti oldugunu bu yüzden böyle bir başlık seçtim.

Foto da da görüldüğü gibi böyle bir efekti nasıl yapabiliriz?
Arkaplan siyah ve resmin kesik çizgilerini değilde böyle bir efektle arkaplan içerisinde yavaş yavaş kaybolmasını istiyorum.

Şimdiden teşekkürler.

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-24, 20:48:35    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
melik
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Sep 06, 2005
Mesajlar: 944
Konum: Elazığ/Kovancılar

MesajTarih: 2007-10-21, 22:24:47    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Photoshopta Gradient verirsin araçlarda boya kutusunun 2. seçeneğini seç yani G harfi olmazsa shitft + G
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
nofel
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Apr 25, 2005
Mesajlar: 655

MesajTarih: 2007-10-21, 22:29:38    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

üstad biraz daha açsan Embarassed
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
melik
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Sep 06, 2005
Mesajlar: 944
Konum: Elazığ/Kovancılar

MesajTarih: 2007-10-21, 22:45:42    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Valla burda anlatamam zamanım yok photoshop sitesine gir derslerde Gradient bölümüne bak görürsün.. :)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
artistbaron
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Dec 09, 2006
Mesajlar: 2993

MesajTarih: 2007-10-21, 22:53:28    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

nofel ben senın yapmak ıstedıgını anlamadım ne yapmak ıstıyorsun sen tam bı sekılde anlat melik anlamıs ama ben anlamadım yapmak ıstedıgın ne yanı ıster ozelden ıster burdan yaz :)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
nofel
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Apr 25, 2005
Mesajlar: 655

MesajTarih: 2007-10-21, 23:09:47    Mesaj konusu: Re: Bu efekti nasıl yapabilirim? Alıntıyla Cevap Gönder

resimdeki gibi resmi bi şekilde siyah serperek örneğin arkaplanı siyah bir siteye eklediğimizde siteyle uyumlu olmasını sağlıyoruz.

diğer bi deyişle siyahtan resmin asıl rengine doğru bir basamaklama var sanki ama bu varolan hassasiyet göze hoş görünmesini sağlıyor, birden siyaha değil de yavaş yavaş Shocked

yapmak istediğim örneğin senin avatarının sağ tarafına şu siyah basamaklama (her neyse artık) efektini uygulamak istiyorum..


En son nofel tarafından 2007-10-22, 12:44:12 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
artistbaron
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Dec 09, 2006
Mesajlar: 2993

MesajTarih: 2007-10-21, 23:13:14    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

nasıl yanı



bu tarz seylermı sımdı oyle yaptım ama Sad yanı bu efektı uygulama zor degıl ama ...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
nofel
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Apr 25, 2005
Mesajlar: 655

MesajTarih: 2007-10-21, 23:31:42    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

evet aynen böyle

ama bunu mesela soldan yapmak istiyorum. sen çevresini yapmışsın

edit: artık bana göre de zor değil Very Happy

melik in gösterdiği yolla deneye deneye öğrendim

teşekkürler
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-24, 20:48:35    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
ArzaL
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Jul 01, 2007
Mesajlar: 103

MesajTarih: 2007-10-22, 01:35:35    Mesaj konusu: Re: Bu efekti nasıl yapabilirim? Alıntıyla Cevap Gönder

Hojam PhotoFiltre indir onda yaparsın türkce destekli ;)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
PhP_CoDeR
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Oct 28, 2003
Mesajlar: 299

MesajTarih: 2007-10-22, 03:11:54    Mesaj konusu: Re: Bu efekti nasıl yapabilirim? Alıntıyla Cevap Gönder

Tüm programlarda mevcut ama en kullanışlı olanı (bana göre...) Macromedia Fireworks...


Commands -> Creative -> Fade Image

Burda birkaç şekil mevcut onlardan istediğini seçiyorsun...



Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
okancelk
Mesaj: 100+
Mesaj: 100+





Kayıt: Jul 20, 2007
Mesajlar: 135
Konum: istanbul

MesajTarih: 2007-10-22, 04:07:39    Mesaj konusu: Re: Bu efekti nasıl yapabilirim? Alıntıyla Cevap Gönder













Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
PhP_CoDeR
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Oct 28, 2003
Mesajlar: 299

MesajTarih: 2007-10-22, 11:44:24    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Güzel Fotoğraf Very Happy Defileye döndü bu başlık.... Very Happy
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
eynesilcom
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: Apr 08, 2007
Mesajlar: 479

MesajTarih: 2007-10-23, 10:23:46    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Tüm programlarda mevcut ama en kullanışlı olanı (bana göre...) Macromedia Fireworks...doğru bu programda bunu çok iyi öğrenmek lazım.
_________________________________--
http://www.eynesilhaber.com karadenizin sesi
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok nerden ve nasıl bulmuş anlayamadım muhammed-fatih İnternet Üzerine 3 2010-07-16, 18:42:47 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Blok yapiminda nasil include yapabili... Diverman Php Nuke Blocklar 3 2010-07-12, 21:30:07 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Forumun üst bölümüne nasıl reklam ekl... Vizyon NukeBB Eklentileri 2 2010-07-03, 23:35:16 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Blok nasıl eklenir Yardım lütfen:( mymusti82 Php Nuke Blocklar 7 2010-06-02, 19:29:03 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Kayan Table'ı Nasıl Block Yapabilirim ? serdaraydin09 Php Nuke Sorunlarınız 1 2010-04-27, 22:17:07 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright