BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 4222
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 Yıldız Beldesi Belediye B..
(11490 okuma, 2 yanıt)
 Rap Sitesi içn banner Yap..
(6647 okuma, 0 yanıt)
 Resim-Logo..
(14541 okuma, 9 yanıt)
 Alchemy Mindworks Animati..
(6384 okuma, 0 yanıt)
 Photoshop da resim kesmek..
(10571 okuma, 3 yanıt)
 Çatkara Köyü Logo Yapıcak..
(16180 okuma, 13 yanıt)
 Logo yapabilecek arkadaşl..
(9014 okuma, 3 yanıt)
 Futbol sitesi için logo i..
(25246 okuma, 21 yanıt)
 Ahi Haber için logo çalış..
(15999 okuma, 14 yanıt)
 Bu yazı tipinin adını bil..
(7364 okuma, 2 yanıt)
 Yusufiyeli Ülkücüler Teşk..
(10536 okuma, 4 yanıt)
 Kantindeyim.Com için logo..
(8196 okuma, 3 yanıt)
 vektor edit yardım..
(19844 okuma, 20 yanıt)
 logo yapimi..
(12744 okuma, 8 yanıt)
 intro programi..
(6605 okuma, 1 yanıt)
 Şu site için logo tasarım..
(5222 okuma, 0 yanıt)
 Logo yapa bilicek arkadas..
(8745 okuma, 4 yanıt)
 Amblem İstek..
(8197 okuma, 4 yanıt)
 Temaya Banner Olmuyo....
(8994 okuma, 4 yanıt)
 habercii.com Site Logoso..
(4554 okuma, 0 yanıt)
 Logo & Banner İstek..
(10188 okuma, 7 yanıt)
 Grafik tasarımcı olmak&am..
(8001 okuma, 2 yanıt)
 Pizza - Kola - Hamburger...
(8472 okuma, 3 yanıt)
 Poşet tasarımında nasıl b..
(12637 okuma, 6 yanıt)
 tarım sitesi için logo la..
(8825 okuma, 4 yanıt)
 Yep Yeni Logo Hareketli A..
(18940 okuma, 16 yanıt)
 Netopsiyona 2 tane logo ..
(13127 okuma, 9 yanıt)
 ChildsPlay temasının Logo..
(9530 okuma, 6 yanıt)
 Yazı küçültme kodu..
(5601 okuma, 0 yanıt)
 bu programı bilen war mı..
(8206 okuma, 2 yanıt)
 Nuke Evolution Türkiye iç..
(31714 okuma, 29 yanıt)
 Bu Kuşun arkasını beyazla..
(24330 okuma, 23 yanıt)
 spor klübüne arma yapacak..
(15325 okuma, 11 yanıt)
 Ramazan indexi paylaşim..
(10418 okuma, 5 yanıt)
 Birkaç Küçük Grafik yapan..
(4946 okuma, 0 yanıt)
 Sevgili arkadaşlar..
(6004 okuma, 1 yanıt)
 Foruma logo yapabilecek v..
(16617 okuma, 12 yanıt)
 Hareketli banner..
(10283 okuma, 7 yanıt)
 Hızlı logo lazım..
(7651 okuma, 4 yanıt)
 yardım..
(5142 okuma, 0 yanıt)
 1000+ Photoshop Actions..
(6133 okuma, 1 yanıt)
 Logo yapacak birisi var m..
(14948 okuma, 13 yanıt)
 Logo İstek..
(20259 okuma, 18 yanıt)
 yeni logo ve yeni blog gi..
(13213 okuma, 9 yanıt)
 Kawasaki İçin Grafik Lazı..
(6454 okuma, 2 yanıt)
 tarım ve bilişim logosu..
(5421 okuma, 0 yanıt)
 Logo İstek..
(10473 okuma, 7 yanıt)
 Yeni Rütbeler..
(10346 okuma, 5 yanıt)
 Banner İstek..
(28244 okuma, 29 yanıt)
 Banner İstek..
(9917 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - önereceginiz bir resim programı varmı.
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


önereceginiz bir resim programı varmı.

 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
YaSSaX
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 18, 2008
Mesajlar: 44

MesajTarih: 2008-10-26, 19:22:38    Mesaj konusu: önereceginiz bir resim programı varmı. Alıntıyla Cevap Gönder

merhaba arkadaşlar:)

önereceginiz bir resim yapma programı varmı?

photoshop hariç, basit kulanışlı arayüzü güzel ve özelligi çok olan bir program ariyorum.


önerebileceginiz bir şey varmı, şimdiden teşekürler ?
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-24, 20:50:43    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
evinzencisi
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Nov 02, 2005
Mesajlar: 254

MesajTarih: 2008-10-26, 21:31:17    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Ben Ulead Photo Express 3.0 SE kullanıyorum gayet güzel kullanışlı basit ve çok fonksiyonel...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
mersoy
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Dec 08, 2007
Mesajlar: 2316

MesajTarih: 2008-10-26, 21:51:03    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Adobe Fireworks CS3
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Bankocu
Editör
Editör





Kayıt: Jun 02, 2003
Mesajlar: 1842
Konum: Istanbul

MesajTarih: 2008-10-26, 21:53:08    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

PhotoShop'un açık kaynak dünyasındaki en büyük rakibi olan Gimp dışında hiç bir programı önermem.
Tüm işletim sistemleri için sürümü vardır.
Ücretsizdir.
Türkçesi vardır.
Sürekli güncellenir.
Pardus içinde varsayılan resim programı olarak kullanılabilir.
Windows sürümü de Linux sürümü kadar yeteneklidir.
vs vs.
http://www.gimp.org/downloads/
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
asilimy
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Jan 25, 2007
Mesajlar: 1745
Konum: İstanbul

MesajTarih: 2008-10-26, 22:04:55    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

corel draw ve fireworks 8 öneririm. özellikle flash 8 ve dreamweaver 8 ile uyumu çok güzel. :)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger
Serkancinar
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Sep 13, 2008
Mesajlar: 213

MesajTarih: 2008-10-27, 02:22:44    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

photo brush ı indirin tam aradığınız program dır

http://www.mediachance.com/files/pbsetup.exe

ücretlidir serialını internetten bulursunuz
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
YaSSaX
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 18, 2008
Mesajlar: 44

MesajTarih: 2008-10-27, 15:30:10    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

teşekürler arkadaşlar degerli önerileriniz için.

indirip kulanacagım bir çogunu
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
hanifi04
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Feb 16, 2008
Mesajlar: 26

MesajTarih: 2008-10-27, 21:50:19    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

photoshop niye istemiyon tartışmasız açık ara lider ve güzel bi program. o kadarda zor değil
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-24, 20:50:43    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
YaSSaX
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 18, 2008
Mesajlar: 44

MesajTarih: 2008-10-29, 19:24:03    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

arkdaşlar benım aradıgım daha çok FONT üstüne özellikli yazılar yazmaktır..

Mesala: 525*220 degerleri üstündeki bir FONTA hangi program ile yazı yazabilirim ?
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Serkancinar
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Sep 13, 2008
Mesajlar: 213

MesajTarih: 2008-10-29, 20:42:55    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bu önerilen programlar hoşuna gitmediyse , mecburen yine aynı yola gidicen photoshop :) yok ben photoshop dan korktum bir kere diyorsan corel draw dene
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
asilimy
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Jan 25, 2007
Mesajlar: 1745
Konum: İstanbul

MesajTarih: 2008-10-29, 21:03:34    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

corel draw diyorsunuzda onuda bulmak çok zor Very Happy ayrıca lisans ücreti çok fazla.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger
YaSSaX
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 18, 2008
Mesajlar: 44

MesajTarih: 2008-10-29, 22:19:16    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

ya aslında benim istegim bir paint kadar bir şey olsada işimi görür :)

yani çok profosyonelce olmasın.




örnegin bu fontun üstüne biraz özellikli bir yazı yazmak istiyorum, bu şekil yani.


bi türlü bulamadım buna uygun bir şey :)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
gokhan87
Mesaj: 300+
Mesaj: 300+





Kayıt: Oct 20, 2006
Mesajlar: 348

MesajTarih: 2008-11-04, 02:08:11    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

evinzencisi :
Ben Ulead Photo Express 3.0 SE kullanıyorum gayet güzel kullanışlı basit ve çok fonksiyonel...
bende bu program derim ama en kral photoshop derim tabi:)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok Site İndex'ine resim ekleme cuneytsonmez HTML Kod Örnekleri 6 2010-07-17, 01:02:43 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Resim Göstermeme Sorunu DursunKaptan Php Nuke Sorunlarınız 2 2010-07-08, 10:12:34 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok asp resim galerisi scrpti lazım gergernur Diğer Diller 0 2010-07-05, 19:51:50 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Forum konusuna resim ekleme. avara1984 Php Nuke Sorunlarınız 1 2010-07-04, 23:46:10 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Sınırsız Trafik Satan Hosting Varmı hidalgo27 Domain Pazarı 0 2010-07-03, 23:15:33 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright