Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
3946
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11493 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6647 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14541 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6384 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10571 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(16180 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(9014 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25246 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(15999 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7364 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10536 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8196 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19844 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12744 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6605 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5222 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8745 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8197 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(8994 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4554 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10188 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(8001 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8472 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12637 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8826 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18940 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(13127 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9530 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5601 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8206 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31714 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24330 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15325 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10419 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4946 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(6004 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16617 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10283 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7651 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5142 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6133 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14948 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20259 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13213 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6454 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5422 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10473 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10346 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(28244 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9917 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Logo - Banner yapabilecek olan varmı
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
mersoy Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 08, 2007 Mesajlar: 2316
Tarih: 2008-12-04, 17:59:22 Mesaj konusu: Logo - Banner yapabilecek olan varmı
arkadaşlar http://www.muhasebe.us haber sitem için logo ya da banner yapabilirseniz çok memnun olurum
örnek olarak
çalışan kişilerin olduğu gazete sayfasıyla süslenmiş bir banner olabilir, site renkleri ile uyumlu olsun yeterli
aklımda da fazla bir şey yok ama En son mersoy tarafından 2008-12-04, 18:36:35 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-24, 22:07:02 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
MURADEFE Mesaj: 50+
Kayıt: Jan 24, 2007 Mesajlar: 65
Tarih: 2008-12-04, 18:10:03 Mesaj konusu:
kardeşim boyutlar ve yetişmesi gereken tarihi bildirirse yardımcı olmaya çalışırım :)
Başa dön
mersoy Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 08, 2007 Mesajlar: 2316
Tarih: 2008-12-04, 18:35:11 Mesaj konusu:
zaman kısıtlamam yok aslında
www.muhasebe.us şu kullandığımın boyutlarında olsa iyi olur
ilgilendiğin için teşekkür ederim En son mersoy tarafından 2008-12-05, 00:28:02 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
MURADEFE Mesaj: 50+
Kayıt: Jan 24, 2007 Mesajlar: 65
Tarih: 2008-12-04, 19:14:59 Mesaj konusu:
estğf. önemli değil.. Bu gece yetiştirmeye çalışırım... Ama yetiştiremezsem de 1 haftaya kesin yetişir... Eğer photoshop kullanabiliyorsan psd dosyalarını da yollarım...
Başa dön
mersoy Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 08, 2007 Mesajlar: 2316
Tarih: 2008-12-04, 20:37:35 Mesaj konusu:
MURADEFE :
estğf. önemli değil.. Bu gece yetiştirmeye çalışırım... Ama yetiştiremezsem de 1 haftaya kesin yetişir... Eğer photoshop kullanabiliyorsan psd dosyalarını da yollarım...
sağolasın photoshop değil ama az buçuk Fireworks kullanabiliyorum
Başa dön
alimelis Mesaj: 50+
Kayıt: Jul 29, 2006 Mesajlar: 70 Konum: oTo Servis
Tarih: 2008-12-04, 23:29:50 Mesaj konusu:
Selamın aleyküm arkadaşlar
Benimde Bir ricam olacakti www.ispirfm.org sitemiz için bir logo yapılmasını rica edecektim photoshop bilgim yok 990 x 120 ebatında bir logo yapabilirmiyiz mümkünse şimdiden Teşekkür ederim saygılarımla
Başa dön
dejarjeye Mesaj: 100+
Kayıt: Mar 19, 2008 Mesajlar: 149
Tarih: 2008-12-05, 09:40:39 Mesaj konusu:
bugunlerde sitede logo istekleri artmış.
yarışma herkesi faaliyete gecirmiş gibi
Başa dön
mersoy Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 08, 2007 Mesajlar: 2316
Tarih: 2008-12-05, 09:44:05 Mesaj konusu:
sağolsun evinzencisi yaptı
daha güzeli çıkana kadar bunu kullanıcan
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-24, 22:07:02 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
MURADEFE Mesaj: 50+
Kayıt: Jan 24, 2007 Mesajlar: 65
Tarih: 2008-12-05, 12:53:24 Mesaj konusu:
Başa dön
artistbaron Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 09, 2006 Mesajlar: 2993
Tarih: 2008-12-05, 12:56:02 Mesaj konusu:
mersoy :
sağolsun evinzencisi yaptı
daha güzeli çıkana kadar bunu kullanıcan
güzel olmuş
Başa dön
mersoy Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 08, 2007 Mesajlar: 2316
Tarih: 2008-12-05, 14:06:24 Mesaj konusu:
MURADEFE :
teşekkür ederim eline sağlık
Başa dön
MURADEFE Mesaj: 50+
Kayıt: Jan 24, 2007 Mesajlar: 65
Tarih: 2008-12-05, 14:09:08 Mesaj konusu:
mersoy :
MURADEFE :
teşekkür ederim eline sağlık
bana sorarsan banner olarak daha hoş durur... tabi boyutunu biraz küçültmek gerek :)
Başa dön
mersoy Mesaj: 1000+
Kayıt: Dec 08, 2007 Mesajlar: 2316
Tarih: 2008-12-05, 16:36:23 Mesaj konusu:
dejarjeye flash ile süsledi logoyu
bunda karar kıldım arkadaşlar ilgilenen herkese teşekkür ederim
Başa dön
dejarjeye Mesaj: 100+
Kayıt: Mar 19, 2008 Mesajlar: 149
Tarih: 2008-12-05, 16:47:51 Mesaj konusu:
çok guzel logoydu gercekten. gule gule kullan
Başa dön
nofel Mesaj: 500+
Kayıt: Apr 25, 2005 Mesajlar: 655
Tarih: 2008-12-05, 18:58:49 Mesaj konusu:
mersoy :
sağolsun evinzencisi yaptı
daha güzeli çıkana kadar bunu kullanıcan
On numara olmuş yeminle
evinzencisi'nden istesem bana da yapar mı acaba
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız