Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
1881
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11523 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6671 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14578 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6397 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10592 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(16194 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(9028 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25265 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(16006 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7374 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10561 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8218 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19856 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12777 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6623 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5239 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8771 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8208 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(9009 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4562 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10197 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(8031 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8484 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12667 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8837 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18960 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(13140 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9537 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5610 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8222 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31752 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24346 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15374 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10445 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4952 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(6013 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16632 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10301 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7667 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5146 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6145 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14958 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20304 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13236 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6467 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5427 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10485 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10362 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(28302 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9937 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - İki adet Logoya ihtiyacım var.
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
Bankocu Editör
Kayıt: Jun 02, 2003 Mesajlar: 1842 Konum: Istanbul
Tarih: 2009-04-08, 16:02:18 Mesaj konusu: İki adet Logoya ihtiyacım var.
Grafiğe benden daha yatkın arkadaşlardan iki tane yeni tema için Logo yapmalarını rica ediyorum.
http://www.tempocu.com/index.php?tpreview=enlighten
ve
http://www.tempocu.com/index.php?tpreview=Evo_nonzero_blue
Bu temalarda ve bu sitede kullanılacaklar.
Yukarıdaki temalara uygun ve At Yarışı ile ilgili olmalı.
At Yarışı Yazarı ve Gazeteci Hasan SAYDAM abimiz FotoMaç Gazetesindeki At Yarışı yorumu köşesinden ayrıldı.
Ben de tempocu.com ismini aldım. (Fotomaçın At Yarışı ilavesinin adı da TEMPOCU idi).
Şimdi tahmin ve yorumlarına webden devam edecek.
Bu iki tema için At Yarışı konulu Tempocu.Com logosu gerekiyor.
Vakti olup da destek veren olursa sevinirim.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-27, 20:00:41 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
okancelk Mesaj: 100+
Kayıt: Jul 20, 2007 Mesajlar: 135 Konum: istanbul
Tarih: 2009-04-08, 16:08:52 Mesaj konusu:
Ben yardımcı olurum logonun uzunlugunu genişligini ve senin düşündügün herhangi birşey varsa örnetk tasarım gibisinden bildrsen bişeyler yapmaya çalşrm.
Başa dön
okancelk Mesaj: 100+
Kayıt: Jul 20, 2007 Mesajlar: 135 Konum: istanbul
Tarih: 2009-04-08, 16:25:12 Mesaj konusu:
Başa dön
okancelk Mesaj: 100+
Kayıt: Jul 20, 2007 Mesajlar: 135 Konum: istanbul
Tarih: 2009-04-08, 16:27:22 Mesaj konusu:
Böyle birşey yaptım :)
Başa dön
Bankocu Editör
Kayıt: Jun 02, 2003 Mesajlar: 1842 Konum: Istanbul
Tarih: 2009-04-08, 16:53:49 Mesaj konusu:
Elinize sağlık ama,
Sitedeki,
197x102 piksel
veya
524x93 piksel
nın yerine gelmeli.
Daha büyük veya farklı boyda olmamalı.
Hem temayı bozar hem de sağ taraftaki Banner alanını işgal eder.
Orjinal resimler yukarıda.
Zahmet edenlere teşekkürler.
Not: Boyutlar değişmezse Flash da olabilir.
Başa dön
okancelk Mesaj: 100+
Kayıt: Jul 20, 2007 Mesajlar: 135 Konum: istanbul
Başa dön
bygonullu Mesaj: 1+
Kayıt: Dec 20, 2006 Mesajlar: 40
Tarih: 2009-04-08, 17:44:22 Mesaj konusu: SeLam
Arkadasım ıstersen ben sana flash yapim msn ekle konusuruz bygonullu@msn.com
Başa dön
botan_78 Mesaj: 200+
Kayıt: Jul 26, 2008 Mesajlar: 260 Konum: Basel
Tarih: 2009-04-08, 17:56:18 Mesaj konusu:
Hocam Flash Yaptim Bi tane yanliz resimsiz bi bakin isterseniz degisiklik isterseniz yaparim yazilarda sorun degildir.
Buyrun Linki burdadir.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-27, 20:00:41 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
Bankocu Editör
Kayıt: Jun 02, 2003 Mesajlar: 1842 Konum: Istanbul
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız