Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
1200
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11518 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6666 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14565 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6393 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10586 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(16192 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(9024 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25261 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(16005 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7373 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10553 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8212 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19855 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12768 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6620 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5238 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8765 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8206 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(9006 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4561 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10195 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(8023 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8481 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12658 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8834 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18954 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(13138 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9537 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5608 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8219 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31735 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24345 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15355 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10441 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4951 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(6012 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16629 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10297 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7663 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5145 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6143 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14957 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20301 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13234 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6464 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5427 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10482 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10357 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(28294 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9925 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - vektor edit YARDIM
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-26, 18:33:50 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:01:28 Mesaj konusu:
allah razı olsun kardesim harika olmus.sadece alt kısıma www.tarimgonulluleri.com uda dairenin icine ekleyip egebilirmsn.daireler biraz elips olmus sanırım duzenlemek mumkunmu?
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 16:04:00 Mesaj konusu:
valla photoshopta tam ayarlayamadım. acel edeğilse akşam yaparım şuan musait değilim...
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:19:07 Mesaj konusu:
tamam aksama olursa sevinirim.sadece dairenin ic en alta www.tarimgonulluleri.com u ekleyip daireleridaha yuvarlak yapabilirseniz yeterli oalcaak.tesekkurler.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 16:22:38 Mesaj konusu:
ben dediğiniz siteden eski daire logosunu indirdim fakat dosya yapısı farklı photo shop açmadım ekran kaydını aldım o da çözünürlük kötüydü. kendim çizdim oda dediğiniz gibi daireler olmadı. akşam fireworks tan bakarım
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:29:32 Mesaj konusu:
anladım.sarı alandaki daire kadar logonun boyu olsa yeterli.plaket icin bu buyuk duruyor.sizde daire varsa oda olur burdaki daire sorun cıkartiyorsa.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-26, 18:33:50 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:32:30 Mesaj konusu:
juglanin :
anladım.sarı alandaki daire kadar logonun boyu olsa yeterli.plaket icin bu buyuk duruyor.sizde daire varsa oda olur burdaki daire sorun cıkartiyorsa.
seklinde ve boyutunda olsa kafi.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 16:43:51 Mesaj konusu:
kardeş unutmadan eni boyu kaç olsun
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 16:45:00 Mesaj konusu:
juglanin :
juglanin :
anladım.sarı alandaki daire kadar logonun boyu olsa yeterli.plaket icin bu buyuk duruyor.sizde daire varsa oda olur burdaki daire sorun cıkartiyorsa.
seklinde ve boyutunda olsa kafi.
Güzel olmuş:)
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 16:47:08 Mesaj konusu:
güle güle kullan :) yani ustteki logo boyutunda sadece icine yeni grafik koncak yesilli olan sizinde eklediğiniz.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 18:06:44 Mesaj konusu:
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 18:13:14 Mesaj konusu:
tesekkur ederim kardesim .sari zeminli guzeldi ilk eklediğinizdeki sari olarak ve vektorunude eklemeniz mumkunmu=?cok caktinizi aldim kusura bakamayın.vaktiniz yoksa yinede cokk tesekkuır ederim
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 19:07:08 Mesaj konusu:
tmm yaparım
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 19:20:34 Mesaj konusu:
Bu istediğiniz
Buda Benim Önerim.
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 19:28:31 Mesaj konusu:
harika olmus allah razı olsun kardesim kusura bakama vaktini aldim.cok guzel ensonkide
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 19:40:45 Mesaj konusu:
Güle güle kullanın..
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 20:09:44 Mesaj konusu:
Buda banner :)
Başa dön
juglanin Mesaj: 500+
Kayıt: Dec 09, 2005 Mesajlar: 880
Tarih: 2010-01-17, 20:32:19 Mesaj konusu:
üstad büyüksün eline saglık.coık tesekkur ederim.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-01-17, 20:38:21 Mesaj konusu:
Rica ederim normalde yapmam vaktim yok ama bugün canım sıkıldı:)
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız