Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
4011
Yıldız Beldesi Belediye B ..(11488 okuma, 2 yanıt) Rap Sitesi içn banner Yap ..(6645 okuma, 0 yanıt) Resim-Logo ..(14536 okuma, 9 yanıt) Alchemy Mindworks Animati ..(6384 okuma, 0 yanıt) Photoshop da resim kesmek ..(10571 okuma, 3 yanıt) Çatkara Köyü Logo Yapıcak ..(16179 okuma, 13 yanıt) Logo yapabilecek arkadaşl ..(9014 okuma, 3 yanıt) Futbol sitesi için logo i ..(25245 okuma, 21 yanıt) Ahi Haber için logo çalış ..(15999 okuma, 14 yanıt) Bu yazı tipinin adını bil ..(7364 okuma, 2 yanıt) Yusufiyeli Ülkücüler Teşk ..(10533 okuma, 4 yanıt) Kantindeyim.Com için logo ..(8194 okuma, 3 yanıt) vektor edit yardım ..(19842 okuma, 20 yanıt) logo yapimi ..(12738 okuma, 8 yanıt) intro programi ..(6605 okuma, 1 yanıt) Şu site için logo tasarım ..(5221 okuma, 0 yanıt) Logo yapa bilicek arkadas ..(8743 okuma, 4 yanıt) Amblem İstek ..(8193 okuma, 4 yanıt) Temaya Banner Olmuyo.. ..(8991 okuma, 4 yanıt) habercii.com Site Logoso ..(4554 okuma, 0 yanıt) Logo & Banner İstek ..(10188 okuma, 7 yanıt) Grafik tasarımcı olmak&am ..(8000 okuma, 2 yanıt) Pizza - Kola - Hamburger. ..(8472 okuma, 3 yanıt) Poşet tasarımında nasıl b ..(12637 okuma, 6 yanıt) tarım sitesi için logo la ..(8825 okuma, 4 yanıt) Yep Yeni Logo Hareketli A ..(18940 okuma, 16 yanıt) Netopsiyona 2 tane logo ..(13127 okuma, 9 yanıt) ChildsPlay temasının Logo ..(9530 okuma, 6 yanıt) Yazı küçültme kodu ..(5601 okuma, 0 yanıt) bu programı bilen war mı ..(8205 okuma, 2 yanıt) Nuke Evolution Türkiye iç ..(31714 okuma, 29 yanıt) Bu Kuşun arkasını beyazla ..(24330 okuma, 23 yanıt) spor klübüne arma yapacak ..(15325 okuma, 11 yanıt) Ramazan indexi paylaşim ..(10416 okuma, 5 yanıt) Birkaç Küçük Grafik yapan ..(4946 okuma, 0 yanıt) Sevgili arkadaşlar ..(6003 okuma, 1 yanıt) Foruma logo yapabilecek v ..(16617 okuma, 12 yanıt) Hareketli banner ..(10283 okuma, 7 yanıt) Hızlı logo lazım ..(7651 okuma, 4 yanıt) yardım ..(5142 okuma, 0 yanıt) 1000+ Photoshop Actions ..(6133 okuma, 1 yanıt) Logo yapacak birisi var m ..(14948 okuma, 13 yanıt) Logo İstek ..(20255 okuma, 18 yanıt) yeni logo ve yeni blog gi ..(13212 okuma, 9 yanıt) Kawasaki İçin Grafik Lazı ..(6454 okuma, 2 yanıt) tarım ve bilişim logosu ..(5421 okuma, 0 yanıt) Logo İstek ..(10473 okuma, 7 yanıt) Yeni Rütbeler ..(10346 okuma, 5 yanıt) Banner İstek ..(28244 okuma, 29 yanıt) Banner İstek ..(9917 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Banner - istek
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
berkeratak Mesaj: 300+
Kayıt: Jan 14, 2006 Mesajlar: 339
Tarih: 2008-06-18, 15:51:05 Mesaj konusu: Banner - istek
Ücretli olarak flash oyun scripti satın aldım ama bannerini yapamıyorum becerikli arkadaslardan YARDIM bekliyorum
Siteye giriş
www.hosvakit.com/index.php
Banner linki
http://www.hosvakit.com/resimler/banner.gif
Ben karaladım banneri o kırmızı olan tüm yerleri msn rengi olan maviyi kullanacağım.
O banneri en azından kullanabileceğim bir şekilde örnekleyebilirmisiniz ?
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-24, 19:33:58 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
polibo06 Site Yöneticisi
Kayıt: Nov 01, 2006 Mesajlar: 2412 Konum: izmirimi özledim
Tarih: 2008-06-18, 17:49:03 Mesaj konusu:
garapapag.com sana mı ait...?
sanalvadide horus askerden gelmiş hjoşgelmiş tasarımada mı başlamış?Burayada bekleriz kendisini
konuyu uygun yere aç...eğer flash bannner istiyorsan flash tasarımı yoksa grafik tasarımı..isteğini yaz ona göre taşıyacağım ;)
Başa dön
berkeratak Mesaj: 300+
Kayıt: Jan 14, 2006 Mesajlar: 339
Tarih: 2008-06-18, 23:30:32 Mesaj konusu:
garapapag.com bana ait kurulumunu aliosman yapmıstı sagolsun. Sitede radyodaki sohbete girersen azeri, karapapak yada terekemece konusan insanlar olur aksamları, bisey anlamayabilirsin cogu zaman
evet horus 4 ay once gelmis bende asker biliyodum. 5 ayrı demo ile satısa sunmus bende begendıgımı satın aldım horusda kurdu.
polibo banner normal gif işte flash felan degil
Başa dön
polibo06 Site Yöneticisi
Kayıt: Nov 01, 2006 Mesajlar: 2412 Konum: izmirimi özledim
Tarih: 2008-06-19, 20:22:45 Mesaj konusu:
sohbete dönmeyelim ama karapapak..kelimesi benim için özeldir ;)
konu YENİ NETOPSİYON FORUMLARINA göre...taşınmıştır
Başa dön
berkeratak Mesaj: 300+
Kayıt: Jan 14, 2006 Mesajlar: 339
Tarih: 2008-06-27, 17:06:14 Mesaj konusu:
hala konuya gönüllü arkadasları bekliyorum hala yapamadıgımdan konuyu ust sıraya tasıdım kusura bakmayın :)
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız