BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 963
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 Yıldız Beldesi Belediye B..
(11347 okuma, 2 yanıt)
 Rap Sitesi içn banner Yap..
(6548 okuma, 0 yanıt)
 Resim-Logo..
(14301 okuma, 9 yanıt)
 Alchemy Mindworks Animati..
(6300 okuma, 0 yanıt)
 Photoshop da resim kesmek..
(10462 okuma, 3 yanıt)
 Çatkara Köyü Logo Yapıcak..
(15967 okuma, 13 yanıt)
 Logo yapabilecek arkadaşl..
(8912 okuma, 3 yanıt)
 Futbol sitesi için logo i..
(25058 okuma, 21 yanıt)
 Ahi Haber için logo çalış..
(15821 okuma, 14 yanıt)
 Bu yazı tipinin adını bil..
(7270 okuma, 2 yanıt)
 Yusufiyeli Ülkücüler Teşk..
(10394 okuma, 4 yanıt)
 Kantindeyim.Com için logo..
(8087 okuma, 3 yanıt)
 vektor edit yardım..
(19660 okuma, 20 yanıt)
 logo yapimi..
(12544 okuma, 8 yanıt)
 intro programi..
(6526 okuma, 1 yanıt)
 Şu site için logo tasarım..
(5155 okuma, 0 yanıt)
 Logo yapa bilicek arkadas..
(8648 okuma, 4 yanıt)
 Amblem İstek..
(8113 okuma, 4 yanıt)
 Temaya Banner Olmuyo....
(8874 okuma, 4 yanıt)
 habercii.com Site Logoso..
(4514 okuma, 0 yanıt)
 Logo & Banner İstek..
(10086 okuma, 7 yanıt)
 Grafik tasarımcı olmak&am..
(7872 okuma, 2 yanıt)
 Pizza - Kola - Hamburger...
(8353 okuma, 3 yanıt)
 Poşet tasarımında nasıl b..
(12441 okuma, 6 yanıt)
 tarım sitesi için logo la..
(8714 okuma, 4 yanıt)
 Yep Yeni Logo Hareketli A..
(18701 okuma, 16 yanıt)
 Netopsiyona 2 tane logo ..
(12997 okuma, 9 yanıt)
 ChildsPlay temasının Logo..
(9445 okuma, 6 yanıt)
 Yazı küçültme kodu..
(5546 okuma, 0 yanıt)
 bu programı bilen war mı..
(8101 okuma, 2 yanıt)
 Nuke Evolution Türkiye iç..
(31474 okuma, 29 yanıt)
 Bu Kuşun arkasını beyazla..
(24054 okuma, 23 yanıt)
 spor klübüne arma yapacak..
(15138 okuma, 11 yanıt)
 Ramazan indexi paylaşim..
(10288 okuma, 5 yanıt)
 Birkaç Küçük Grafik yapan..
(4904 okuma, 0 yanıt)
 Sevgili arkadaşlar..
(5938 okuma, 1 yanıt)
 Foruma logo yapabilecek v..
(16440 okuma, 12 yanıt)
 Hareketli banner..
(10175 okuma, 7 yanıt)
 Hızlı logo lazım..
(7596 okuma, 4 yanıt)
 yardım..
(5098 okuma, 0 yanıt)
 1000+ Photoshop Actions..
(6086 okuma, 1 yanıt)
 Logo yapacak birisi var m..
(14797 okuma, 13 yanıt)
 Logo İstek..
(20066 okuma, 18 yanıt)
 yeni logo ve yeni blog gi..
(13031 okuma, 9 yanıt)
 Kawasaki İçin Grafik Lazı..
(6377 okuma, 2 yanıt)
 tarım ve bilişim logosu..
(5373 okuma, 0 yanıt)
 Logo İstek..
(10372 okuma, 7 yanıt)
 Yeni Rütbeler..
(10243 okuma, 5 yanıt)
 Banner İstek..
(27966 okuma, 29 yanıt)
 Banner İstek..
(9808 okuma, 7 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - ... Logo, Banner` Artık siz her ne diyorsanız.
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


... Logo, Banner` Artık siz her ne diyorsanız.
Sayfaya git Önceki  1, 2
 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
LaZZoRRo
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Mar 09, 2009
Mesajlar: 30

MesajTarih: 2009-03-19, 03:03:19    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

elemin çok güzel konuştun işte benim demek istediğim ben sadece dedimki benim yaptığım resime yazı yazmışsın yazı stilini biraz daha güzel bişe seçseydin daha güzel olurdu dedim yani bunda bi artniyet yok :S anladın umarım :S
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-11, 17:17:49    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
elemin
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: May 27, 2006
Mesajlar: 92

MesajTarih: 2009-03-19, 03:24:52    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

LaZZoRRo :
elemin çok güzel konuştun işte benim demek istediğim ben sadece dedimki benim yaptığım resime yazı yazmışsın yazı stilini biraz daha güzel bişe seçseydin daha güzel olurdu dedim yani bunda bi artniyet yok :S anladın umarım :S


tamam arkadaşım sen bunu söylemek istediysen neden buşekilde polinik çıkıyoki sadece ters cevaplar vermişsin ozaman neyse arkadaşlar abiniz gerçekten güzel şeyler yapıyor ve cevaplar veriyor bence bizlere katkıda bulunuyor değilmi LaZZoRRo bizde kendisini destekliyoruz

sorunumuz yoqq kimseyle biz bir bütünüz netopsiyon ailesi olarak en azından ben böyle görüyorum sizce olmamızı engellemeye çalışanlarımı güldürmek istiyoruz bizi bize düşürmesinler arkadaşlar .
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder E-posta gönder Yazarın web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
Abiniz
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Mar 17, 2009
Mesajlar: 60
Konum: ... Milkronezya`

MesajTarih: 2009-03-20, 02:28:09    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Konuyu düzenleyerek 60sn.com için yaptığım logo'yu ekledim. :)

Abiniz...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Sokagi
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Jan 25, 2009
Mesajlar: 10

MesajTarih: 2009-03-21, 03:52:10    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Abiniz :
Konuyu düzenleyerek 60sn.com için yaptığım logo'yu ekledim. :)

Abiniz...


kardeş bana hayalrap.net deki gibi bi Logo Yapabilirmisin ? siteye özgü olacak ama ! 34rapper yazcak bannerde !
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
asimcan
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Aug 30, 2007
Mesajlar: 834
Konum: istanbul

MesajTarih: 2009-03-21, 04:24:32    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

edit ( asimcan )

En son asimcan tarafından 2009-03-23, 00:17:55 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
LaRoVVV
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Oct 01, 2008
Mesajlar: 602

MesajTarih: 2009-03-21, 18:25:20    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

asimcan :
Merhaba arkadaşım tekrar bir istegim var senden :)

bu boyutta

http://www.ahmet-oglan.com/themes/Mavimsn_C38/images/logo.png

www.ahmet-oglan.com isminde. Köy bilgileri; Çorum Merkez iline bağlı bir köy Ahmetoğlan Köyü.. Sen kafana göre güzel birşey yaparmısın? teşekkürler biraz rehin aldım seni ama :) müsait olursan tabiki.. Kolay gelsin..



arkadaşım buyur ben bi çalışma yaptım umarım begenirsin



Al Buda PSD belki Üzerinde Degişiklik Yaparsın Diye Atım Dedim Photoshop İLe Açar ha :)

http://www.dosya.tc/LOGO-PSD.rar.html
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
Abiniz
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Mar 17, 2009
Mesajlar: 60
Konum: ... Milkronezya`

MesajTarih: 2009-03-22, 00:11:58    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Sokagi :
Abiniz :
Konuyu düzenleyerek 60sn.com için yaptığım logo'yu ekledim. :)

Abiniz...


kardeş bana hayalrap.net deki gibi bi Logo Yapabilirmisin ? siteye özgü olacak ama ! 34rapper yazcak bannerde !


Konumda Boyutlarla ilgili bilgi verilmesini belirtmiştim ancak. Orayı kaçırmışsın sanırım. Eğer boyutlarla ilgili bilgi verebilirsen senin içinde birşeyler yapabilirim. Bu ara site adresini falanda ver istersen Sonuçda uyum içerisinde olacaklar değilmi. Sırıtmasını ben şahsen istemem.

Abiniz...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Abiniz
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Mar 17, 2009
Mesajlar: 60
Konum: ... Milkronezya`

MesajTarih: 2009-03-22, 02:25:47    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

asimcan :
Merhaba arkadaşım tekrar bir istegim var senden :)

bu boyutta

http://www.ahmet-oglan.com/themes/Mavimsn_C38/images/logo.png

www.ahmet-oglan.com isminde. Köy bilgileri; Çorum Merkez iline bağlı bir köy Ahmetoğlan Köyü.. Sen kafana göre güzel birşey yaparmısın? teşekkürler biraz rehin aldım seni ama :) müsait olursan tabiki.. Kolay gelsin..

Resimler aşağıda..

http://www.ahmet-oglan.com/galeri/albums/userpics/10001/album6.JPG

http://www.ahmet-oglan.com/galeri/albums/userpics/10001/album8.JPG

http://www.ahmet-oglan.com/galeri/albums/userpics/10001/album9.JPG

http://www.ahmet-oglan.com/galeri/albums/userpics/10001/album14.JPG


Hadi iyisin senin kini ekledim. :)) Hayırlısı olsun. Beğenmediğin yanlarını söyle düzeltiyim hemen.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-11, 17:17:50    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
asimcan
Mesaj: 500+
Mesaj: 500+





Kayıt: Aug 30, 2007
Mesajlar: 834
Konum: istanbul

MesajTarih: 2009-03-22, 22:10:27    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

edit ( asimcan )

En son asimcan tarafından 2009-03-23, 00:18:10 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger
mersoy
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Dec 08, 2007
Mesajlar: 2316

MesajTarih: 2009-03-22, 22:47:37    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

konuya istemeden müdahil oluyorum

yetkim olmadığı için kilitleyemedim ama az sonra açıklarım
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Abiniz
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Mar 17, 2009
Mesajlar: 60
Konum: ... Milkronezya`

MesajTarih: 2009-03-22, 22:57:53    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

mersoy :
konuya istemeden müdahil oluyorum

yetkim olmadığı için kilitleyemedim ama az sonra açıklarım


Kilitlenecek ne yaptık ki? Güzel güzel bir paylaşım içerisindeyiz? :) Sorun varsa söyle ben anında kilitleyeyim? :)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
mersoy
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Dec 08, 2007
Mesajlar: 2316

MesajTarih: 2009-03-22, 23:00:47    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Abiniz :
mersoy :
konuya istemeden müdahil oluyorum

yetkim olmadığı için kilitleyemedim ama az sonra açıklarım


Kilitlenecek ne yaptık ki? Güzel güzel bir paylaşım içerisindeyiz? :) Sorun varsa söyle ben anında kilitleyeyim? :)


senin çapın yetmez buna

http://eski.netopsiyon.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=257253#257253

buraya bak anlarsın
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Abiniz
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: Mar 17, 2009
Mesajlar: 60
Konum: ... Milkronezya`

MesajTarih: 2009-03-22, 23:04:33    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

mersoy :
Abiniz :
mersoy :
konuya istemeden müdahil oluyorum

yetkim olmadığı için kilitleyemedim ama az sonra açıklarım


Kilitlenecek ne yaptık ki? Güzel güzel bir paylaşım içerisindeyiz? :) Sorun varsa söyle ben anında kilitleyeyim? :)


senin çapın yetmez buna

http://eski.netopsiyon.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=257253#257253

buraya bak anlarsın


Anlamam mı? :) Ama çapım hakkında bence biraz daha geniş düşün. Belkide çapım yetiyordur ve bu çapımı kullanırım? Ha ne dersin. :)

Ayrıca şu beyinsiz lafını bence silmelisin. Onur kırıcı bir durum. Ben insanları test eder ve bunu her zaman her yerde paylaşırım. ha Gizli saklısı yok olsaydı. Gizlerdim. :)
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
mavisce
Editör
Editör





Kayıt: Nov 18, 2005
Mesajlar: 943
Konum: Trabzon/izmir 61-35

MesajTarih: 2009-03-23, 00:18:40    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

kilitli..
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Grafik Tasarımı Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
Sayfaya git Önceki  1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok Yıldız Beldesi Belediye Başkanlığı iç... KURTCEBENOYAN Grafik Tasarımı 2 2010-07-17, 07:53:53 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Rap Sitesi içn banner Yapabilecek var... qombat Grafik Tasarımı 0 2010-07-03, 23:22:19 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok DinleTr Scripti artık çalışmıyor ?? qombat Php Nuke Sorunlarınız 7 2010-06-22, 17:56:25 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Alchemy Mindworks Animation Workshop ... okumas Grafik Tasarımı 0 2010-06-13, 00:13:26 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Eğitim Sitesi için banner İstek bolu NukeBB Eklentileri 5 2010-06-04, 00:56:18 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright