BU SİTE PHP-NUKE SONLANINCA KAPANDI. İÇİNDE EMEK OLDUĞUNDAN AÇIK TUTULMAKTADIR.
GÜNCEL İÇERİK BLOG SAYFASINDADIR!
Anasayfa FORUMLAR Üye Girişi Dosyalar Dersler İpuçları Yardımcı Araçlar Hakkımızda
KİMLER BAĞLI
Toplam Üye: 32638
Aktif Üye: 0
Aktif Ziyaretçi: 5237
Üye Adı
Şifre
Beni Hatırla
          Yeni Üye KayıtYeni Üye Kayıt
          Şifremi UnuttumŞifremi Unuttum
FORUMLAR
 nuke için sağ tarafta kay..
(32458 okuma, 13 yanıt)
 php hata yardım lüffen..
(13871 okuma, 2 yanıt)
 Virüs..
(10215 okuma, 1 yanıt)
 php-nuke Den Kayıp Yapmad..
(35228 okuma, 18 yanıt)
 Yeni 1 Tema yükledim böyL..
(13257 okuma, 5 yanıt)
 Türkçe KArakter Hatası :S..
(15307 okuma, 7 yanıt)
 Bir modülün admin file'ın..
(7538 okuma, 1 yanıt)
 Herhangi Bir Site Hostund..
(8773 okuma, 2 yanıt)
 sql hata veriyor..
(6714 okuma, 0 yanıt)
 Avatar yüklemede hata ver..
(8118 okuma, 1 yanıt)
 Konu başlıkları boyutu..
(7395 okuma, 1 yanıt)
 Resimli Menü Block Sorunu..
(17683 okuma, 9 yanıt)
 Üye kayıt olurken boşluk..
(16245 okuma, 9 yanıt)
 Aynı mysql'u kullanan bir..
(15954 okuma, 8 yanıt)
 video stream için bi iste..
(6847 okuma, 0 yanıt)
 siir bölümünde ilginc bir..
(7000 okuma, 1 yanıt)
 facebook hayranı ol blogu..
(20820 okuma, 7 yanıt)
 facebook'ta rss..
(6738 okuma, 1 yanıt)
 Center Block Sorunu..
(9228 okuma, 3 yanıt)
 Forum Yedeği Yardım..
(8665 okuma, 2 yanıt)
 Resim Göstermeme Sorunu..
(8769 okuma, 2 yanıt)
 Flashchat kaldırma..
(7567 okuma, 1 yanıt)
 Dergi tasarım..
(6176 okuma, 0 yanıt)
 Forum konusuna resim ekle..
(7894 okuma, 1 yanıt)
 html destek-yardım..
(13328 okuma, 7 yanıt)
 Temayı Sola Dayayıp, Dara..
(14747 okuma, 8 yanıt)
 Amanav Manşet Haber Yorum..
(20979 okuma, 15 yanıt)
 Haber resmi çok büyük çık..
(13217 okuma, 6 yanıt)
 Ip ve Domain Girişi..
(6353 okuma, 0 yanıt)
 Üye olurken noktalama isa..
(8183 okuma, 2 yanıt)
 Site ana sayfası çok geç ..
(7495 okuma, 1 yanıt)
 merhabalar..
(6443 okuma, 1 yanıt)
 emlak sitesi hakkında..
(14396 okuma, 7 yanıt)
 DinleTr Scriptinin Hatası..
(8128 okuma, 2 yanıt)
 Şeritli resimler Bloğu..
(13007 okuma, 7 yanıt)
 facebook duvar yazısı..
(6878 okuma, 1 yanıt)
 Radyo İstek Bölümü..
(16258 okuma, 11 yanıt)
 Php-Nuke 8.1 Kurulum Soru..
(10662 okuma, 5 yanıt)
 üye olunca aktifleştirme ..
(16134 okuma, 12 yanıt)
 php nuke tema..
(7102 okuma, 2 yanıt)
 bos sayfa nasil olusturur..
(10061 okuma, 4 yanıt)
 Resim Galersi Ve Ziyaretç..
(10799 okuma, 5 yanıt)
 DinleTr Scripti artık çal..
(13147 okuma, 7 yanıt)
 Phpnuke etiket sistemi...
(29788 okuma, 20 yanıt)
 tree menu..
(9189 okuma, 3 yanıt)
 sitem üye girişlerini kab..
(14581 okuma, 9 yanıt)
 Windows Hostta Nuke Sitey..
(8898 okuma, 3 yanıt)
 Pm Gönderiminde Sorun..
(6053 okuma, 1 yanıt)
 üyeyi sildim forumda izi ..
(9316 okuma, 3 yanıt)
 Üyeler arasi e-mail gönde..
(5899 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - Sitem Çok Kasıyor Sizce Neden Olabilir ?
 AramaArama   RütbelerRütbeliler   ProfilProfil   GirişGiriş 


Sitem Çok Kasıyor Sizce Neden Olabilir ?

 
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Php-Nuke -> Php Nuke Sorunlarınız
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Sonsuzluk
Download Sorumlusu
Download Sorumlusu





Kayıt: Nov 17, 2007
Mesajlar: 971
Konum: Samsun

MesajTarih: 2010-05-24, 23:45:57    Mesaj konusu: Sitem Çok Kasıyor Sizce Neden Olabilir ? Alıntıyla Cevap Gönder

slayt izleme sitesini silip eski yedeğini attım siteye baktım site çok ağır ftp de birçok modülü imagesi bloku felan sildim pymadmin de 256 sql dosyam vardı yine birçoğunu sildim şuan 130 sql dosyası kaldı onlarında çoğu forum yani sitede modül yok anasayfada flash vs yok forum haricinde sitenin tüm dosyaları neredeyse yeni kurulcak nuke paketi gibi bomboş sildim herşeyi sitede şuan forum haricinde hiç modül blok vs yok ama hala site kasıyor çok geç açılıyor sayfalar arası çok geç hareket ediyor

http://www.siteanaliz.net/sitenizin-acilis-hizi/ sitesinden netopsiyon ve kendi sitemin açılış hızlarına baktım netopsiyonu 3 e katlıyorum neredeyse

siteyi kasan bişey var ama hala bulamadım sizce sorun ney olabilir

site adresim http://www.sonsuzluk.net/index.php
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor









Tarih: 2026-06-23, 22:38:52    Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar

Başa dön
ozgurcocuk
Mesaj: 200+
Mesaj: 200+





Kayıt: Jul 04, 2006
Mesajlar: 257

MesajTarih: 2010-05-25, 00:33:57    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

bir problem görünmüyor. gayet hızlı açılıyor bende. bazen hosting sunucundaki yoğunluktan dolayı yavaşlama olabilir. ama denediğimde gayet hızlı açıldı siten.
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Sonsuzluk
Download Sorumlusu
Download Sorumlusu





Kayıt: Nov 17, 2007
Mesajlar: 971
Konum: Samsun

MesajTarih: 2010-05-25, 00:45:47    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

sunucu ile alakası olacağını sanmıyorum ilk başda benim de aklıma geldi ama resellerimdeki diğer sitelere baktım gayet hızlılar

sitede problem görünmüyor demişsin ama gözle fark edinilebilecek kadar sorun var yani yavaş site hatta hız ölçme sitesinden resellerimdeki siteler ile kendi sitem arasındaki farka baktım bayağı var

Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
VazgectiM
Mesaj: 1+
Mesaj: 1+





Kayıt: Apr 05, 2010
Mesajlar: 9

MesajTarih: 2010-05-25, 00:52:39    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Evet siteye baktım gerçekten yavaş açılıyor foruma falanda çok yavaş giriyor temanı değiştirip denedinmi? Birde temanı değiştirip dene istersen belki sorun temadandır.

En son VazgectiM tarafından 2010-05-25, 01:11:01 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder
yilmazmurat
Mesaj: 1000+
Mesaj: 1000+





Kayıt: Jul 28, 2004
Mesajlar: 2083
Konum: ısparta

MesajTarih: 2010-05-25, 01:06:41    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Kodlama da bulunan ama aslında image klasöründe olmayan image dosyaları yüzünden oluyor gibi.Logo spacer.gif dosyaları eksik.Ya bunları tamamla yada kodlamadan çıkar...
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Girvasli
Mesaj: 50+
Mesaj: 50+





Kayıt: May 18, 2007
Mesajlar: 65

MesajTarih: 2010-05-25, 06:19:02    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Gönder

Ben sitenizi iki defa sorgulaatim;

1. kez 124.5 ms gösterirken
2. Kez bunu 98.8 ms'e dusurdü.

Bence bunun sebebi inisli-çıkışlı olan nettvetk`e bağlıdır.

Netverkinizin ping degerini öğrenmek için bu linkten test debilirsiniz. Bildiğiniz gibi modemlerin sabit bir net verki genel olarak yok. Ve exrorlerin hızları da birbirilerinden farklıdır. Bugün itibarıyla en hızlı exror Google Chrome`dir.

Kulandığınız ttnettin ping degerını bu linkten öğrenebilirsiniz.
http://www.speedtest.net/
Başa dön
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et
Önceki mesajları göster:   
Bu forum kilitlendi: mesaj gönderemez, cevap yazamaz ya da başlıkları değiştiremezsiniz   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız    Netopsiyon Online Forum Ana Sayfa -> Php-Nuke -> Php Nuke Sorunlarınız Tüm zamanlar GMT + 3 Saat
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

 
Geçiş Yap:  
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

Benzer Konular

Başlık Yazar Forum Cevaplar Tarih
Yeni mesaj yok Netopsiyon neden kapatılıyor? komutan1905 Öneri ve Görüşleriniz 6 2010-07-14, 10:33:39 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok İlk Drupal sitem mersoy Site Tanıtımları & Eleştiriler 11 2010-07-13, 23:40:54 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok Aynı mysql'u kullanan birçok nevşehir... ugurekinci Php Nuke Sorunlarınız 8 2010-07-12, 12:57:03 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok sitem üye girişlerini kabul etmiyor. hamzot Php Nuke Sorunlarınız 9 2010-06-22, 03:57:17 Son Mesajı Görüntüle
Yeni mesaj yok C-PaneL'de Bu Görünüm Çıkıyor Neden ? qombat Php Nuke Sorunlarınız 3 2010-06-06, 20:20:19 Son Mesajı Görüntüle

Copyright © 2002-2026 Ali Osman KAHRAMAN - Bütün hakları saklıdır!
Bu site Netopsiyon.com.tr Sunucularında Barındırılmaktadır.
netopsiyon®, Ali Osman KAHRAMAN' a ait tescilli bir markadır. İzinsiz kullanılamaz!
Netopsiyon Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd.Şti. Netopsiyon Copyright