Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
4027
nuke için sağ tarafta kay ..(32372 okuma, 13 yanıt) php hata yardım lüffen ..(13834 okuma, 2 yanıt) Virüs ..(10184 okuma, 1 yanıt) php-nuke Den Kayıp Yapmad ..(35058 okuma, 18 yanıt) Yeni 1 Tema yükledim böyL ..(13218 okuma, 5 yanıt) Türkçe KArakter Hatası :S ..(15241 okuma, 7 yanıt) Bir modülün admin file'ın ..(7509 okuma, 1 yanıt) Herhangi Bir Site Hostund ..(8750 okuma, 2 yanıt) sql hata veriyor ..(6694 okuma, 0 yanıt) Avatar yüklemede hata ver ..(8097 okuma, 1 yanıt) Konu başlıkları boyutu ..(7367 okuma, 1 yanıt) Resimli Menü Block Sorunu ..(17608 okuma, 9 yanıt) Üye kayıt olurken boşluk ..(16204 okuma, 9 yanıt) Aynı mysql'u kullanan bir ..(15883 okuma, 8 yanıt) video stream için bi iste ..(6832 okuma, 0 yanıt) siir bölümünde ilginc bir ..(6977 okuma, 1 yanıt) facebook hayranı ol blogu ..(20777 okuma, 7 yanıt) facebook'ta rss ..(6717 okuma, 1 yanıt) Center Block Sorunu ..(9208 okuma, 3 yanıt) Forum Yedeği Yardım ..(8625 okuma, 2 yanıt) Resim Göstermeme Sorunu ..(8729 okuma, 2 yanıt) Flashchat kaldırma ..(7550 okuma, 1 yanıt) Dergi tasarım ..(6163 okuma, 0 yanıt) Forum konusuna resim ekle ..(7875 okuma, 1 yanıt) html destek-yardım ..(13304 okuma, 7 yanıt) Temayı Sola Dayayıp, Dara ..(14700 okuma, 8 yanıt) Amanav Manşet Haber Yorum ..(20915 okuma, 15 yanıt) Haber resmi çok büyük çık ..(13189 okuma, 6 yanıt) Ip ve Domain Girişi ..(6335 okuma, 0 yanıt) Üye olurken noktalama isa ..(8145 okuma, 2 yanıt) Site ana sayfası çok geç ..(7458 okuma, 1 yanıt) merhabalar ..(6420 okuma, 1 yanıt) emlak sitesi hakkında ..(14317 okuma, 7 yanıt) DinleTr Scriptinin Hatası ..(8101 okuma, 2 yanıt) Şeritli resimler Bloğu ..(12950 okuma, 7 yanıt) facebook duvar yazısı ..(6853 okuma, 1 yanıt) Radyo İstek Bölümü ..(16209 okuma, 11 yanıt) Php-Nuke 8.1 Kurulum Soru ..(10627 okuma, 5 yanıt) üye olunca aktifleştirme ..(16067 okuma, 12 yanıt) php nuke tema ..(7082 okuma, 2 yanıt) bos sayfa nasil olusturur ..(10024 okuma, 4 yanıt) Resim Galersi Ve Ziyaretç ..(10743 okuma, 5 yanıt) DinleTr Scripti artık çal ..(13111 okuma, 7 yanıt) Phpnuke etiket sistemi. ..(29657 okuma, 20 yanıt) tree menu ..(9159 okuma, 3 yanıt) sitem üye girişlerini kab ..(14522 okuma, 9 yanıt) Windows Hostta Nuke Sitey ..(8871 okuma, 3 yanıt) Pm Gönderiminde Sorun ..(6033 okuma, 1 yanıt) üyeyi sildim forumda izi ..(9281 okuma, 3 yanıt) Üyeler arasi e-mail gönde ..(5879 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - html destek-YARDIM
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-03, 23:58:46 Mesaj konusu: html destek-YARDIM
herkeze öncelikle selam.benim sıkıntım siteye html kod eklediğimde bunun çıkmaması.yani kayan yazı kodu olsun haber kodu olsun ne eklesem çıkmıyor.bi yardımcı olursanız sevinirim nedir acaba sorun.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-22, 01:37:05 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:03:14 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açıp html taglarına izin vermelisin dosyayı aç iyice incele.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:09:34 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açtım ama nasıl izin vericem biraz daha açarsan sevirim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:16:28 Mesaj konusu:
dosyayı açtıgında array değişkeni bulacaksın bu fonksiyonu tanımlaman lazım kısaca matematik problemi çözüyormuşsun gibi düşün.
Kod:
$AllowableHTML = array(
Yukarıda ki kodun hemen aşagısına bakarsan html kodlarından ki değişkenler tanımlanmış sen kayan yazı eklemek istiyorsan
bu kodu tanımlamalısın config.php dosyasına.
Umarım anlatabilmişimdir yanlış anlama ama armut piş agzıma düş misalini sevmem ne kadar çok çaba gösterirseniz birşeyler çözebilmek sizin için eglenceli bir hal alacaktır.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:32:12 Mesaj konusu:
araştırma yaptım ama çözemedim bu yüzden YARDIM istedim.he bu arada "marquee"=>1 diye ekleme yaptım ve site gitti baştan kurulum istiyor.şimdi baştan kurulum yapıcam yinede sağol.armut muhabbetide güzel bunuda söylemeden geçmiyeyim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:35:23 Mesaj konusu:
baştan kuruluma gerek yok ekledigin marquee kodunu kaldır sorun çözülür.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:40:43 Mesaj konusu:
kaldırdım ama malesef baştan kuruyorum.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:54:21 Mesaj konusu:
kurulumu yaptım bitti ama bu seferde site açılmadı güleyimmi ağlayımmı karıştırdım.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-22, 01:37:05 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız