Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
1972
nuke için sağ tarafta kay ..(32581 okuma, 13 yanıt) php hata yardım lüffen ..(13930 okuma, 2 yanıt) Virüs ..(10259 okuma, 1 yanıt) php-nuke Den Kayıp Yapmad ..(35430 okuma, 18 yanıt) Yeni 1 Tema yükledim böyL ..(13344 okuma, 5 yanıt) Türkçe KArakter Hatası :S ..(15380 okuma, 7 yanıt) Bir modülün admin file'ın ..(7570 okuma, 1 yanıt) Herhangi Bir Site Hostund ..(8814 okuma, 2 yanıt) sql hata veriyor ..(6744 okuma, 0 yanıt) Avatar yüklemede hata ver ..(8145 okuma, 1 yanıt) Konu başlıkları boyutu ..(7428 okuma, 1 yanıt) Resimli Menü Block Sorunu ..(17746 okuma, 9 yanıt) Üye kayıt olurken boşluk ..(16329 okuma, 9 yanıt) Aynı mysql'u kullanan bir ..(16036 okuma, 8 yanıt) video stream için bi iste ..(6877 okuma, 0 yanıt) siir bölümünde ilginc bir ..(7024 okuma, 1 yanıt) facebook hayranı ol blogu ..(20888 okuma, 7 yanıt) facebook'ta rss ..(6764 okuma, 1 yanıt) Center Block Sorunu ..(9250 okuma, 3 yanıt) Forum Yedeği Yardım ..(8711 okuma, 2 yanıt) Resim Göstermeme Sorunu ..(8818 okuma, 2 yanıt) Flashchat kaldırma ..(7595 okuma, 1 yanıt) Dergi tasarım ..(6203 okuma, 0 yanıt) Forum konusuna resim ekle ..(7920 okuma, 1 yanıt) html destek-yardım ..(13374 okuma, 7 yanıt) Temayı Sola Dayayıp, Dara ..(14789 okuma, 8 yanıt) Amanav Manşet Haber Yorum ..(21048 okuma, 15 yanıt) Haber resmi çok büyük çık ..(13257 okuma, 6 yanıt) Ip ve Domain Girişi ..(6379 okuma, 0 yanıt) Üye olurken noktalama isa ..(8239 okuma, 2 yanıt) Site ana sayfası çok geç ..(7535 okuma, 1 yanıt) merhabalar ..(6485 okuma, 1 yanıt) emlak sitesi hakkında ..(14452 okuma, 7 yanıt) DinleTr Scriptinin Hatası ..(8164 okuma, 2 yanıt) Şeritli resimler Bloğu ..(13048 okuma, 7 yanıt) facebook duvar yazısı ..(6905 okuma, 1 yanıt) Radyo İstek Bölümü ..(16326 okuma, 11 yanıt) Php-Nuke 8.1 Kurulum Soru ..(10707 okuma, 5 yanıt) üye olunca aktifleştirme ..(16238 okuma, 12 yanıt) php nuke tema ..(7138 okuma, 2 yanıt) bos sayfa nasil olusturur ..(10098 okuma, 4 yanıt) Resim Galersi Ve Ziyaretç ..(10867 okuma, 5 yanıt) DinleTr Scripti artık çal ..(13209 okuma, 7 yanıt) Phpnuke etiket sistemi. ..(30002 okuma, 20 yanıt) tree menu ..(9235 okuma, 3 yanıt) sitem üye girişlerini kab ..(14637 okuma, 9 yanıt) Windows Hostta Nuke Sitey ..(8932 okuma, 3 yanıt) Pm Gönderiminde Sorun ..(6071 okuma, 1 yanıt) üyeyi sildim forumda izi ..(9355 okuma, 3 yanıt) Üyeler arasi e-mail gönde ..(5927 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - html destek-YARDIM
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-03, 23:58:46 Mesaj konusu: html destek-YARDIM
herkeze öncelikle selam.benim sıkıntım siteye html kod eklediğimde bunun çıkmaması.yani kayan yazı kodu olsun haber kodu olsun ne eklesem çıkmıyor.bi yardımcı olursanız sevinirim nedir acaba sorun.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-28, 02:32:02 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:03:14 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açıp html taglarına izin vermelisin dosyayı aç iyice incele.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:09:34 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açtım ama nasıl izin vericem biraz daha açarsan sevirim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:16:28 Mesaj konusu:
dosyayı açtıgında array değişkeni bulacaksın bu fonksiyonu tanımlaman lazım kısaca matematik problemi çözüyormuşsun gibi düşün.
Kod:
$AllowableHTML = array(
Yukarıda ki kodun hemen aşagısına bakarsan html kodlarından ki değişkenler tanımlanmış sen kayan yazı eklemek istiyorsan
bu kodu tanımlamalısın config.php dosyasına.
Umarım anlatabilmişimdir yanlış anlama ama armut piş agzıma düş misalini sevmem ne kadar çok çaba gösterirseniz birşeyler çözebilmek sizin için eglenceli bir hal alacaktır.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:32:12 Mesaj konusu:
araştırma yaptım ama çözemedim bu yüzden YARDIM istedim.he bu arada "marquee"=>1 diye ekleme yaptım ve site gitti baştan kurulum istiyor.şimdi baştan kurulum yapıcam yinede sağol.armut muhabbetide güzel bunuda söylemeden geçmiyeyim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:35:23 Mesaj konusu:
baştan kuruluma gerek yok ekledigin marquee kodunu kaldır sorun çözülür.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:40:43 Mesaj konusu:
kaldırdım ama malesef baştan kuruyorum.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:54:21 Mesaj konusu:
kurulumu yaptım bitti ama bu seferde site açılmadı güleyimmi ağlayımmı karıştırdım.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-28, 02:32:02 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız