Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
2717
nuke için sağ tarafta kay ..(32561 okuma, 13 yanıt) php hata yardım lüffen ..(13923 okuma, 2 yanıt) Virüs ..(10257 okuma, 1 yanıt) php-nuke Den Kayıp Yapmad ..(35414 okuma, 18 yanıt) Yeni 1 Tema yükledim böyL ..(13331 okuma, 5 yanıt) Türkçe KArakter Hatası :S ..(15370 okuma, 7 yanıt) Bir modülün admin file'ın ..(7567 okuma, 1 yanıt) Herhangi Bir Site Hostund ..(8811 okuma, 2 yanıt) sql hata veriyor ..(6741 okuma, 0 yanıt) Avatar yüklemede hata ver ..(8144 okuma, 1 yanıt) Konu başlıkları boyutu ..(7425 okuma, 1 yanıt) Resimli Menü Block Sorunu ..(17739 okuma, 9 yanıt) Üye kayıt olurken boşluk ..(16324 okuma, 9 yanıt) Aynı mysql'u kullanan bir ..(16022 okuma, 8 yanıt) video stream için bi iste ..(6875 okuma, 0 yanıt) siir bölümünde ilginc bir ..(7021 okuma, 1 yanıt) facebook hayranı ol blogu ..(20880 okuma, 7 yanıt) facebook'ta rss ..(6759 okuma, 1 yanıt) Center Block Sorunu ..(9248 okuma, 3 yanıt) Forum Yedeği Yardım ..(8704 okuma, 2 yanıt) Resim Göstermeme Sorunu ..(8808 okuma, 2 yanıt) Flashchat kaldırma ..(7588 okuma, 1 yanıt) Dergi tasarım ..(6199 okuma, 0 yanıt) Forum konusuna resim ekle ..(7915 okuma, 1 yanıt) html destek-yardım ..(13361 okuma, 7 yanıt) Temayı Sola Dayayıp, Dara ..(14783 okuma, 8 yanıt) Amanav Manşet Haber Yorum ..(21041 okuma, 15 yanıt) Haber resmi çok büyük çık ..(13250 okuma, 6 yanıt) Ip ve Domain Girişi ..(6376 okuma, 0 yanıt) Üye olurken noktalama isa ..(8232 okuma, 2 yanıt) Site ana sayfası çok geç ..(7530 okuma, 1 yanıt) merhabalar ..(6480 okuma, 1 yanıt) emlak sitesi hakkında ..(14443 okuma, 7 yanıt) DinleTr Scriptinin Hatası ..(8158 okuma, 2 yanıt) Şeritli resimler Bloğu ..(13040 okuma, 7 yanıt) facebook duvar yazısı ..(6901 okuma, 1 yanıt) Radyo İstek Bölümü ..(16319 okuma, 11 yanıt) Php-Nuke 8.1 Kurulum Soru ..(10703 okuma, 5 yanıt) üye olunca aktifleştirme ..(16225 okuma, 12 yanıt) php nuke tema ..(7130 okuma, 2 yanıt) bos sayfa nasil olusturur ..(10093 okuma, 4 yanıt) Resim Galersi Ve Ziyaretç ..(10859 okuma, 5 yanıt) DinleTr Scripti artık çal ..(13202 okuma, 7 yanıt) Phpnuke etiket sistemi. ..(29982 okuma, 20 yanıt) tree menu ..(9231 okuma, 3 yanıt) sitem üye girişlerini kab ..(14633 okuma, 9 yanıt) Windows Hostta Nuke Sitey ..(8927 okuma, 3 yanıt) Pm Gönderiminde Sorun ..(6068 okuma, 1 yanıt) üyeyi sildim forumda izi ..(9348 okuma, 3 yanıt) Üyeler arasi e-mail gönde ..(5922 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - html destek-YARDIM
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-03, 23:58:46 Mesaj konusu: html destek-YARDIM
herkeze öncelikle selam.benim sıkıntım siteye html kod eklediğimde bunun çıkmaması.yani kayan yazı kodu olsun haber kodu olsun ne eklesem çıkmıyor.bi yardımcı olursanız sevinirim nedir acaba sorun.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-26, 16:11:04 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:03:14 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açıp html taglarına izin vermelisin dosyayı aç iyice incele.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:09:34 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açtım ama nasıl izin vericem biraz daha açarsan sevirim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:16:28 Mesaj konusu:
dosyayı açtıgında array değişkeni bulacaksın bu fonksiyonu tanımlaman lazım kısaca matematik problemi çözüyormuşsun gibi düşün.
Kod:
$AllowableHTML = array(
Yukarıda ki kodun hemen aşagısına bakarsan html kodlarından ki değişkenler tanımlanmış sen kayan yazı eklemek istiyorsan
bu kodu tanımlamalısın config.php dosyasına.
Umarım anlatabilmişimdir yanlış anlama ama armut piş agzıma düş misalini sevmem ne kadar çok çaba gösterirseniz birşeyler çözebilmek sizin için eglenceli bir hal alacaktır.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:32:12 Mesaj konusu:
araştırma yaptım ama çözemedim bu yüzden YARDIM istedim.he bu arada "marquee"=>1 diye ekleme yaptım ve site gitti baştan kurulum istiyor.şimdi baştan kurulum yapıcam yinede sağol.armut muhabbetide güzel bunuda söylemeden geçmiyeyim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:35:23 Mesaj konusu:
baştan kuruluma gerek yok ekledigin marquee kodunu kaldır sorun çözülür.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:40:43 Mesaj konusu:
kaldırdım ama malesef baştan kuruyorum.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:54:21 Mesaj konusu:
kurulumu yaptım bitti ama bu seferde site açılmadı güleyimmi ağlayımmı karıştırdım.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-26, 16:11:04 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız