Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
3623
nuke için sağ tarafta kay ..(32453 okuma, 13 yanıt) php hata yardım lüffen ..(13861 okuma, 2 yanıt) Virüs ..(10214 okuma, 1 yanıt) php-nuke Den Kayıp Yapmad ..(35176 okuma, 18 yanıt) Yeni 1 Tema yükledim böyL ..(13250 okuma, 5 yanıt) Türkçe KArakter Hatası :S ..(15289 okuma, 7 yanıt) Bir modülün admin file'ın ..(7531 okuma, 1 yanıt) Herhangi Bir Site Hostund ..(8772 okuma, 2 yanıt) sql hata veriyor ..(6710 okuma, 0 yanıt) Avatar yüklemede hata ver ..(8115 okuma, 1 yanıt) Konu başlıkları boyutu ..(7386 okuma, 1 yanıt) Resimli Menü Block Sorunu ..(17656 okuma, 9 yanıt) Üye kayıt olurken boşluk ..(16241 okuma, 9 yanıt) Aynı mysql'u kullanan bir ..(15942 okuma, 8 yanıt) video stream için bi iste ..(6846 okuma, 0 yanıt) siir bölümünde ilginc bir ..(6997 okuma, 1 yanıt) facebook hayranı ol blogu ..(20810 okuma, 7 yanıt) facebook'ta rss ..(6732 okuma, 1 yanıt) Center Block Sorunu ..(9227 okuma, 3 yanıt) Forum Yedeği Yardım ..(8655 okuma, 2 yanıt) Resim Göstermeme Sorunu ..(8761 okuma, 2 yanıt) Flashchat kaldırma ..(7564 okuma, 1 yanıt) Dergi tasarım ..(6175 okuma, 0 yanıt) Forum konusuna resim ekle ..(7890 okuma, 1 yanıt) html destek-yardım ..(13326 okuma, 7 yanıt) Temayı Sola Dayayıp, Dara ..(14743 okuma, 8 yanıt) Amanav Manşet Haber Yorum ..(20970 okuma, 15 yanıt) Haber resmi çok büyük çık ..(13216 okuma, 6 yanıt) Ip ve Domain Girişi ..(6347 okuma, 0 yanıt) Üye olurken noktalama isa ..(8179 okuma, 2 yanıt) Site ana sayfası çok geç ..(7493 okuma, 1 yanıt) merhabalar ..(6440 okuma, 1 yanıt) emlak sitesi hakkında ..(14387 okuma, 7 yanıt) DinleTr Scriptinin Hatası ..(8126 okuma, 2 yanıt) Şeritli resimler Bloğu ..(13003 okuma, 7 yanıt) facebook duvar yazısı ..(6878 okuma, 1 yanıt) Radyo İstek Bölümü ..(16251 okuma, 11 yanıt) Php-Nuke 8.1 Kurulum Soru ..(10658 okuma, 5 yanıt) üye olunca aktifleştirme ..(16127 okuma, 12 yanıt) php nuke tema ..(7101 okuma, 2 yanıt) bos sayfa nasil olusturur ..(10060 okuma, 4 yanıt) Resim Galersi Ve Ziyaretç ..(10795 okuma, 5 yanıt) DinleTr Scripti artık çal ..(13143 okuma, 7 yanıt) Phpnuke etiket sistemi. ..(29777 okuma, 20 yanıt) tree menu ..(9188 okuma, 3 yanıt) sitem üye girişlerini kab ..(14578 okuma, 9 yanıt) Windows Hostta Nuke Sitey ..(8896 okuma, 3 yanıt) Pm Gönderiminde Sorun ..(6050 okuma, 1 yanıt) üyeyi sildim forumda izi ..(9313 okuma, 3 yanıt) Üyeler arasi e-mail gönde ..(5898 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - html destek-YARDIM
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-03, 23:58:46 Mesaj konusu: html destek-YARDIM
herkeze öncelikle selam.benim sıkıntım siteye html kod eklediğimde bunun çıkmaması.yani kayan yazı kodu olsun haber kodu olsun ne eklesem çıkmıyor.bi yardımcı olursanız sevinirim nedir acaba sorun.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-23, 16:16:43 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:03:14 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açıp html taglarına izin vermelisin dosyayı aç iyice incele.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:09:34 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açtım ama nasıl izin vericem biraz daha açarsan sevirim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:16:28 Mesaj konusu:
dosyayı açtıgında array değişkeni bulacaksın bu fonksiyonu tanımlaman lazım kısaca matematik problemi çözüyormuşsun gibi düşün.
Kod:
$AllowableHTML = array(
Yukarıda ki kodun hemen aşagısına bakarsan html kodlarından ki değişkenler tanımlanmış sen kayan yazı eklemek istiyorsan
bu kodu tanımlamalısın config.php dosyasına.
Umarım anlatabilmişimdir yanlış anlama ama armut piş agzıma düş misalini sevmem ne kadar çok çaba gösterirseniz birşeyler çözebilmek sizin için eglenceli bir hal alacaktır.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:32:12 Mesaj konusu:
araştırma yaptım ama çözemedim bu yüzden YARDIM istedim.he bu arada "marquee"=>1 diye ekleme yaptım ve site gitti baştan kurulum istiyor.şimdi baştan kurulum yapıcam yinede sağol.armut muhabbetide güzel bunuda söylemeden geçmiyeyim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:35:23 Mesaj konusu:
baştan kuruluma gerek yok ekledigin marquee kodunu kaldır sorun çözülür.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:40:43 Mesaj konusu:
kaldırdım ama malesef baştan kuruyorum.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:54:21 Mesaj konusu:
kurulumu yaptım bitti ama bu seferde site açılmadı güleyimmi ağlayımmı karıştırdım.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-23, 16:16:43 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız