Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
3912
nuke için sağ tarafta kay ..(32514 okuma, 13 yanıt) php hata yardım lüffen ..(13895 okuma, 2 yanıt) Virüs ..(10234 okuma, 1 yanıt) php-nuke Den Kayıp Yapmad ..(35324 okuma, 18 yanıt) Yeni 1 Tema yükledim böyL ..(13289 okuma, 5 yanıt) Türkçe KArakter Hatası :S ..(15337 okuma, 7 yanıt) Bir modülün admin file'ın ..(7550 okuma, 1 yanıt) Herhangi Bir Site Hostund ..(8791 okuma, 2 yanıt) sql hata veriyor ..(6727 okuma, 0 yanıt) Avatar yüklemede hata ver ..(8128 okuma, 1 yanıt) Konu başlıkları boyutu ..(7406 okuma, 1 yanıt) Resimli Menü Block Sorunu ..(17709 okuma, 9 yanıt) Üye kayıt olurken boşluk ..(16287 okuma, 9 yanıt) Aynı mysql'u kullanan bir ..(15980 okuma, 8 yanıt) video stream için bi iste ..(6857 okuma, 0 yanıt) siir bölümünde ilginc bir ..(7011 okuma, 1 yanıt) facebook hayranı ol blogu ..(20851 okuma, 7 yanıt) facebook'ta rss ..(6745 okuma, 1 yanıt) Center Block Sorunu ..(9239 okuma, 3 yanıt) Forum Yedeği Yardım ..(8681 okuma, 2 yanıt) Resim Göstermeme Sorunu ..(8788 okuma, 2 yanıt) Flashchat kaldırma ..(7576 okuma, 1 yanıt) Dergi tasarım ..(6185 okuma, 0 yanıt) Forum konusuna resim ekle ..(7903 okuma, 1 yanıt) html destek-yardım ..(13338 okuma, 7 yanıt) Temayı Sola Dayayıp, Dara ..(14756 okuma, 8 yanıt) Amanav Manşet Haber Yorum ..(21001 okuma, 15 yanıt) Haber resmi çok büyük çık ..(13228 okuma, 6 yanıt) Ip ve Domain Girişi ..(6363 okuma, 0 yanıt) Üye olurken noktalama isa ..(8206 okuma, 2 yanıt) Site ana sayfası çok geç ..(7507 okuma, 1 yanıt) merhabalar ..(6463 okuma, 1 yanıt) emlak sitesi hakkında ..(14415 okuma, 7 yanıt) DinleTr Scriptinin Hatası ..(8142 okuma, 2 yanıt) Şeritli resimler Bloğu ..(13025 okuma, 7 yanıt) facebook duvar yazısı ..(6887 okuma, 1 yanıt) Radyo İstek Bölümü ..(16278 okuma, 11 yanıt) Php-Nuke 8.1 Kurulum Soru ..(10677 okuma, 5 yanıt) üye olunca aktifleştirme ..(16172 okuma, 12 yanıt) php nuke tema ..(7115 okuma, 2 yanıt) bos sayfa nasil olusturur ..(10073 okuma, 4 yanıt) Resim Galersi Ve Ziyaretç ..(10825 okuma, 5 yanıt) DinleTr Scripti artık çal ..(13172 okuma, 7 yanıt) Phpnuke etiket sistemi. ..(29870 okuma, 20 yanıt) tree menu ..(9212 okuma, 3 yanıt) sitem üye girişlerini kab ..(14601 okuma, 9 yanıt) Windows Hostta Nuke Sitey ..(8907 okuma, 3 yanıt) Pm Gönderiminde Sorun ..(6059 okuma, 1 yanıt) üyeyi sildim forumda izi ..(9328 okuma, 3 yanıt) Üyeler arasi e-mail gönde ..(5908 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - html destek-YARDIM
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-03, 23:58:46 Mesaj konusu: html destek-YARDIM
herkeze öncelikle selam.benim sıkıntım siteye html kod eklediğimde bunun çıkmaması.yani kayan yazı kodu olsun haber kodu olsun ne eklesem çıkmıyor.bi yardımcı olursanız sevinirim nedir acaba sorun.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-25, 01:54:46 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:03:14 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açıp html taglarına izin vermelisin dosyayı aç iyice incele.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:09:34 Mesaj konusu:
config.php dosyasını açtım ama nasıl izin vericem biraz daha açarsan sevirim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:16:28 Mesaj konusu:
dosyayı açtıgında array değişkeni bulacaksın bu fonksiyonu tanımlaman lazım kısaca matematik problemi çözüyormuşsun gibi düşün.
Kod:
$AllowableHTML = array(
Yukarıda ki kodun hemen aşagısına bakarsan html kodlarından ki değişkenler tanımlanmış sen kayan yazı eklemek istiyorsan
bu kodu tanımlamalısın config.php dosyasına.
Umarım anlatabilmişimdir yanlış anlama ama armut piş agzıma düş misalini sevmem ne kadar çok çaba gösterirseniz birşeyler çözebilmek sizin için eglenceli bir hal alacaktır.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:32:12 Mesaj konusu:
araştırma yaptım ama çözemedim bu yüzden YARDIM istedim.he bu arada "marquee"=>1 diye ekleme yaptım ve site gitti baştan kurulum istiyor.şimdi baştan kurulum yapıcam yinede sağol.armut muhabbetide güzel bunuda söylemeden geçmiyeyim.
Başa dön
aynaliz Mesaj: 500+
Kayıt: Sep 01, 2006 Mesajlar: 791
Tarih: 2010-07-04, 00:35:23 Mesaj konusu:
baştan kuruluma gerek yok ekledigin marquee kodunu kaldır sorun çözülür.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:40:43 Mesaj konusu:
kaldırdım ama malesef baştan kuruyorum.
Başa dön
emir2010 Mesaj: 1+
Kayıt: Jul 03, 2010 Mesajlar: 5
Tarih: 2010-07-04, 00:54:21 Mesaj konusu:
kurulumu yaptım bitti ama bu seferde site açılmadı güleyimmi ağlayımmı karıştırdım.
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-25, 01:54:46 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız