Toplam Üye:
32638
Aktif Üye:
0
Aktif Ziyaretçi:
3404
nuke için sağ tarafta kay ..(32443 okuma, 13 yanıt) php hata yardım lüffen ..(13858 okuma, 2 yanıt) Virüs ..(10211 okuma, 1 yanıt) php-nuke Den Kayıp Yapmad ..(35158 okuma, 18 yanıt) Yeni 1 Tema yükledim böyL ..(13245 okuma, 5 yanıt) Türkçe KArakter Hatası :S ..(15285 okuma, 7 yanıt) Bir modülün admin file'ın ..(7528 okuma, 1 yanıt) Herhangi Bir Site Hostund ..(8770 okuma, 2 yanıt) sql hata veriyor ..(6706 okuma, 0 yanıt) Avatar yüklemede hata ver ..(8112 okuma, 1 yanıt) Konu başlıkları boyutu ..(7383 okuma, 1 yanıt) Resimli Menü Block Sorunu ..(17636 okuma, 9 yanıt) Üye kayıt olurken boşluk ..(16239 okuma, 9 yanıt) Aynı mysql'u kullanan bir ..(15937 okuma, 8 yanıt) video stream için bi iste ..(6842 okuma, 0 yanıt) siir bölümünde ilginc bir ..(6995 okuma, 1 yanıt) facebook hayranı ol blogu ..(20801 okuma, 7 yanıt) facebook'ta rss ..(6729 okuma, 1 yanıt) Center Block Sorunu ..(9223 okuma, 3 yanıt) Forum Yedeği Yardım ..(8644 okuma, 2 yanıt) Resim Göstermeme Sorunu ..(8746 okuma, 2 yanıt) Flashchat kaldırma ..(7561 okuma, 1 yanıt) Dergi tasarım ..(6173 okuma, 0 yanıt) Forum konusuna resim ekle ..(7888 okuma, 1 yanıt) html destek-yardım ..(13321 okuma, 7 yanıt) Temayı Sola Dayayıp, Dara ..(14724 okuma, 8 yanıt) Amanav Manşet Haber Yorum ..(20962 okuma, 15 yanıt) Haber resmi çok büyük çık ..(13214 okuma, 6 yanıt) Ip ve Domain Girişi ..(6345 okuma, 0 yanıt) Üye olurken noktalama isa ..(8174 okuma, 2 yanıt) Site ana sayfası çok geç ..(7487 okuma, 1 yanıt) merhabalar ..(6437 okuma, 1 yanıt) emlak sitesi hakkında ..(14370 okuma, 7 yanıt) DinleTr Scriptinin Hatası ..(8119 okuma, 2 yanıt) Şeritli resimler Bloğu ..(12986 okuma, 7 yanıt) facebook duvar yazısı ..(6872 okuma, 1 yanıt) Radyo İstek Bölümü ..(16248 okuma, 11 yanıt) Php-Nuke 8.1 Kurulum Soru ..(10654 okuma, 5 yanıt) üye olunca aktifleştirme ..(16121 okuma, 12 yanıt) php nuke tema ..(7096 okuma, 2 yanıt) bos sayfa nasil olusturur ..(10047 okuma, 4 yanıt) Resim Galersi Ve Ziyaretç ..(10792 okuma, 5 yanıt) DinleTr Scripti artık çal ..(13139 okuma, 7 yanıt) Phpnuke etiket sistemi. ..(29762 okuma, 20 yanıt) tree menu ..(9181 okuma, 3 yanıt) sitem üye girişlerini kab ..(14567 okuma, 9 yanıt) Windows Hostta Nuke Sitey ..(8883 okuma, 3 yanıt) Pm Gönderiminde Sorun ..(6049 okuma, 1 yanıt) üyeyi sildim forumda izi ..(9304 okuma, 3 yanıt) Üyeler arasi e-mail gönde ..(5894 okuma, 0 yanıt)
Netopsiyon Online: Forums
Netopsiyon Online :: Başlık görüntüleniyor - önere bileceğiniz nuke sürümü
Önceki başlık :: Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
spakme Mesaj: 200+
Kayıt: Oct 23, 2009 Mesajlar: 231 Konum: PHP Nuke
Tarih: 2010-04-04, 23:43:18 Mesaj konusu: önere bileceğiniz nuke sürümü
Arkadaslar yeni bi site yapacagım bana önereceğiniz sürüm hangisi ola bilir forumda sorun olmayan karakterde hata vermeyen bir sürüm önere bilirmisiniz..
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-23, 13:09:05 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-04-04, 23:49:32 Mesaj konusu:
7.9 blue
Başa dön
spakme Mesaj: 200+
Kayıt: Oct 23, 2009 Mesajlar: 231 Konum: PHP Nuke
Tarih: 2010-04-04, 23:50:37 Mesaj konusu:
burda varmı sima link vere bilirmisin. o dediğinin. rica etsem.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-04-05, 00:02:45 Mesaj konusu:
en son dosyalarda vardı orda yoksada forumda paylaşmıştım.eğer bulamazsan tekrar yaz upload edeyim
Başa dön
spakme Mesaj: 200+
Kayıt: Oct 23, 2009 Mesajlar: 231 Konum: PHP Nuke
Tarih: 2010-04-05, 00:03:57 Mesaj konusu:
dosyalara baktım yok arama yaptım sadece sorun yasayanların yazıları var download yok yani.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Başa dön
spakme Mesaj: 200+
Kayıt: Oct 23, 2009 Mesajlar: 231 Konum: PHP Nuke
Tarih: 2010-04-05, 00:19:04 Mesaj konusu:
saoL sima localda bi kurup bakayım nasılmış merak ettim.
Başa dön
sima19 Mesaj: 1000+
Kayıt: Oct 07, 2006 Mesajlar: 1856 Konum: Dünya'nın Bi Yerinden
Tarih: 2010-04-05, 00:31:56 Mesaj konusu:
örneği pm de var
Başa dön
Bu Site Google Adsense ile Gelir Elde Ediyor
Tarih: 2026-06-23, 13:09:05 Mesaj konusu: Forum Arası Reklamlar
Başa dön
spakme Mesaj: 200+
Kayıt: Oct 23, 2009 Mesajlar: 231 Konum: PHP Nuke
Tarih: 2010-04-05, 01:11:28 Mesaj konusu:
saol bundan baska önerin varmı sima
Başa dön
soulfather Mesaj: 1000+
Kayıt: Jun 11, 2004 Mesajlar: 1051 Konum: Ankara
Tarih: 2010-04-05, 17:37:15 Mesaj konusu:
sima19 :
Php Nuke 7.9 Blue
http://rapidshare.com/files/372033658/PHPNuke.7.9.Blue.Edition.rar.html
Upload tarihi : 05.04.2010 rapid den 10 kez indiriliyor bilginize..
bende bu sürümü kullanıyorum :-) tavsiye ederim neden çünkü fck editör entegreli 2.4.2 mersyoun haber modulu ile birebir çalısyor geriside zaten tüm sürümlerde aynı.. baska ne istiyorsun :-)
Başa dön
spakme Mesaj: 200+
Kayıt: Oct 23, 2009 Mesajlar: 231 Konum: PHP Nuke
Tarih: 2010-04-05, 17:49:52 Mesaj konusu:
bi işe başlar sorun yasıyorsun ya insan soğuyor bende localda kurdum editörü kurarken kullnacıda olustuyorya kurdum giriyorum admin girisi oluyor fakat kullanıcı girisi olmuyor kullanıcı olustu goruno ama şifre yada baska ne ise hata verdi buyuk kucuk harf vardır dedim oda olmadı anlıcan daha baslarken sogudum :)) ilk defa böle bisi basıma geldi :))
Başa dön
avara1984 Mesaj: 100+
Kayıt: Jan 23, 2010 Mesajlar: 130
Tarih: 2010-04-06, 21:04:17 Mesaj konusu:
Evet bu sorun bendede var admin girişi yaptım ama kullanıcı girişi yapmıyor. Bunun nedeni nedir arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.
Başa dön
cuneytsonmez Mesaj: 300+
Kayıt: Mar 14, 2010 Mesajlar: 381
Tarih: 2010-04-18, 23:22:09 Mesaj konusu:
merhaba aynı sorun bendede soz konusu ve formunda mısal sabıt baslık falan acılmıyor surum yukseltmesımı yapmak lazım tam anlayamadım
Başa dön
BAFRALI Forum Yöneticisi
Kayıt: Mar 16, 2006 Mesajlar: 1640 Konum: Bende Bilmiyorum !
Tarih: 2010-04-23, 01:23:57 Mesaj konusu:
Herkese merhaba nasılsınız Mustafa abi link ölmüş yenilersen sevinirim bi test edelim bakalım nasılmış
Başa dön
soulfather Mesaj: 1000+
Kayıt: Jun 11, 2004 Mesajlar: 1051 Konum: Ankara
Tarih: 2010-04-23, 13:43:45 Mesaj konusu:
spakme :
bi işe başlar sorun yasıyorsun ya insan soğuyor bende localda kurdum editörü kurarken kullnacıda olustuyorya kurdum giriyorum admin girisi oluyor fakat kullanıcı girisi olmuyor kullanıcı olustu goruno ama şifre yada baska ne ise hata verdi buyuk kucuk harf vardır dedim oda olmadı anlıcan daha baslarken sogudum :)) ilk defa böle bisi basıma geldi :))
doğrudur kullanıcı girişi olmuyor canım sizde o yeni oluşan kullanıcı ismini degistirinphp my admın panelden veya forum admın ayarlarından sonrada yeni isimle uye olun forum yetkilerini ona verin o kadar baska ne sorunu kalır ki :-)
Başa dön
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız